V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy od protinožců No. 2

22.08.2011

Poselství závěru první statistiky je jednoznačné: Firma nabízející 3D reklamní produkty nemá být pouze obchodníkem prodávajícím zboží, ale komunikační agenturou specializovanou na hmotná reklamní média. Podle vyjádření APPA jen takové firmy mohou být v oboru reklamních a dárkových předmětů v současnosti úspěšné.

reklamni_predmety_graf_protinozciUvedená sdělení zákazníka poskytovateli 3D reklamy jsou vodítkem, jak takové firmy poznat. Jestliže je obchodní manažer dodavatele přejde bez otevřeného zájmu a hovor zavede rovnou k nabídce předmětů, Australasian Promotional Products Association radí jít „o dům dále“. Cílem zákazníka je přece navýšit obchody své, nikoliv dodavatele! Je na místě se čtenářům omluvit. Sdělením komunikačních cílů by jistě měly předcházet otázky na dodavatele. Nyní toto nedopatření napravujeme. Zeptejte se jej, jak dlouho se 3D reklamou zabývá? V jakých oborových asociacích je členem? Jaká je firemní politika termínů dodání zboží a možností jeho vrácení? Obdržel nějaké ceny v oborových soutěžích? A na závěr – co by zákazník od dodavatele rozhodně neměl slyšet? Že dokáže prolomit jakoukoliv cenovou nabídku konkurence. Že levné reklamní a dárkové předměty nemohou garantovat splnění reklamních cílů. Že není důvod schválit návrh předmětu vyráběného na zakázku.

Tak radí APPA. Se závěrem nespěchejme, ještě jsme neuvedli statistická data. Z výzkumů australasijské asociace mezi obchodními cestujícími vyplývá, že 71 % z nich v posledních dvanácti měsících obdrželo alespoň jeden reklamní produkt. Z této skupiny 33,7 % má personalizovaný produkt, 55 % si svůj předmět ponechá déle než jeden rok a 75,4 % respondentů se rozhodlo využívat jej pro jeho účelnost. Jestliže jsme zdůrazňovali význam reklamního účinku 3D předmětů, pak ani poslední údaj nevyznívá nejhůře: Více než tři čtvrtiny (76,1 %) dotázaných si dokáže vybavit jméno inzerenta na svém produktu. Naštěstí je však stále co zlepšovat. Dokonce i v Australasii.

71 % obchod. cestujících obdrželo 3D předmět v posl. roce (pro statistiku tvoří 100 %)

Personalizovaný předmět vlastní 33,70%
Ponechá si produkt déle než rok 55,00%
Ponechá si produkt pro užitečnost 75,40%
Dokáže si vybavit jméno inzerenta 76,10%

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag