Pokročilé
vyhledávání
 

3D reklama podporuje dlouhodobé vztahy

13.09.2010

1005 účastníků výzkumu PPAI a Market Tools v jedné jeho části odpovídalo na otázku, jak dlouho si reklamní nebo dárkový předmět ponechává. Více než polovina respondentů (celých 58 %!) tak činí po dobu přesahující jeden rok!

Podívejme se na údaje podrobně a začněme nejdelšími časy, které dotazovaní uvedli. Více než 4 roky si předmět ponechává 21 procent z nich. Velmi zajímavý je pád na 10 procent u kategorie od 2 do 4 let a opětovný nárůst na 27 procent u skupiny od 1 do 2 roků. Dá se usoudit, že lidé si přirozeně pamatují „bylo to vloni“ nebo „jsou to už roky“ a z kategorie 2 – 4 roky pro jistotu řadili předměty do těch sousedních? Jen úvahy, i když pravděpodobné.
Téměř vyrovnaný pokles následuje v dalších kategoriích. 6 až 12 měsíců si předmět ponechává 21 procent respondentů, 2 až 5 měsíců 15 procent a do pouhého 1 měsíce tak činí 6 procent z nich.
Představme si účelný dárek v podobě USB flash disku. Je to jeden z nejužívanějších předmětů v současné podnikatelské praxi, který nabízí i vynikající možnosti aplikace firemního sdělení a je nákladově více než přijatelný. Tvorba, uchovávání a přenos informací je alfou i omegou současného a nejen ekonomického světa. Kolikrát týdně nebo dokonce denně tedy obdarovaný vezme do rukou „vaši flešku“, aby si uložil data pro práci doma nebo dopis blízkému člověku či oblíbený videoklip? Jak dlouho potrvá, než si k takovému předmětu vytvoří osobní vztah a jeho prostřednictvím k vaší společnosti? S určitostí víme, že životnost USB flash disku je při běžném zacházení jedinečná a k oněm předmětům používaným déle než jeden rok jistě patří.
Klíčenka s neporovnatelně nižší cenou jakoby sama byla klíčem k bezpečí domova, víkendu na chatě nebo úspěchu v kanceláři a ani každodenní pohled na ni tedy nezevšední. Co teprve grilovací nářadí, které připomíná výjimečné chvíle s přáteli, případně softshellová bunda, díky níž její majitel může vyrazit na kole konečně i ve větrném podzimu? A tak můžeme pokračovat, položek 3D reklamních produktů jsou tisíce.
Při několikaletém používání předmětu by jeho sdělení mělo být skutečně nadčasové, ať již jde o image reklamu nebo trvalou připomínku mimořádného eventu. Životnost většiny 3D předmětů je značná a sama podává sdělení – tato společnost je stabilní.
Výzkum neřeší druhy předmětů a můžeme jen s nadsázkou spekulovat, zda respondenti v krátkodobých kategoriích neobdrželi například dárkové koše s potravinami a nápoji… Ne, zůstaňme profesionální a poskytněme k zamyšlení statistiku uvedenou již dříve – Co s nimi udělají? .

V každém případě může jakákoliv společnost prostřednictvím produktů 3D reklamy dosáhnout maximálního zhodnocení svých investic do komunikace s obchodními partnery, zákazníky i zaměstnanci. V porovnání s ostatními reklamními nástroji jim s předmětem dává nejen reklamní sdělení, ale i významnou užitnou hodnotu pro jejich lepší život. A v tom nejlepším případě dlouhodobý vztah. Stačí správně vybrat. graf_jak_dlouho_nechavaji

Jak dlouho si 3D předmět ponechávají?  
déle než 4 roky 21%
2 - 4 roky 10%
1 - 2 roky 27%
6 - 12 měsíců 21%
2 - 5 měsíců 15%
do 1 měsíce 6%

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag