V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

Sklenice – aristokratka nápojového nádobí

Sklenice – aristokratka nápojového nádobí

11.12.2017

Svátky na přelomu roku jsou ve znamení cinkání sklenic při slavnostních přípitcích. Tóny srovnatelné jen se zvukem zvonů nám povyšují společné chvíle na ty nejvzácnější, ovšem pod podmínkou, že ze široké nabídky sklenic a jejich souprav vybereme kvalitu. Tak tedy – na zdraví, a nejen o Vánocích!

Šťastných 7 z Francie pro šťastné a veselé

Šťastných 7 z Francie pro šťastné a veselé

30.11.2017

V předvánočním a předsilvestrovském období je fenomén obdarovávání zcela mimořádný. Jděme ale raději cestou kvality než kvantity. Připít si na šťastné a veselé a dobrý nový rok francouzskými víny, dovezenými přímo námi a doporučenými našimi sommeliéry, je zárukou hodnotného požitku určitě.

Cenový ráj outdooru je tu!

Cenový ráj outdooru je tu!

22.11.2017

Slevová nabídka před novou sezónou značky Schwarzwolf Outdoor čítá třetinu všech položek a snížení cen se u nich pohybuje od 38 do 62 procent! V přípravě jsou totiž inovované i zbrusu nové produkty, které vám představíme v lednu 2018. A čím tedy zvýhodněně můžete doplnit výbavu cílových skupin pro jejich venkovní aktivity?

CROSS – nejen protokolární pera prezidentů USA

CROSS – nejen protokolární pera prezidentů USA

15.11.2017

Na konci října jsme do portfolia luxusních dárků zařadili další legendu – značku CROSS. 12 prvních položek nabízí kožené peněženky, pouzdra, pásky a jejich sady. Zveme vás na prohlídku katalogu i krátkou procházku dějinami od založení značky po podpisy inauguračních dokumentů amerických prezidentů.

Dodávky z Číny stále pod kontrolou

Dodávky z Číny stále pod kontrolou

25.10.2017

V Aktualitách se v závislosti na okolnostech občas podíváme do jihovýchodní Asie. Když aktuality, tedy aktuálně: Tisíce továren byly v Říši Středu po řadě inspekcí tamního Ministerstva životního prostředí odstaveny kvůli ekologickým dopadům jejich výroby. Bude to mít vliv na ceny a časovou dostupnost zboží?

Kalendáře a diáře – sezónní TOP ONE 3DR

Kalendáře a diáře – sezónní TOP ONE 3DR

29.09.2017

Tato významná kategorie sice ustoupila z TOP 5 reklamních a dárkových předmětů, ale nezapomínejme, že statistiky berou v úvahu tržby za celý rok. Je zde čas, kdy z osmého místa nám reklamní kalendáře a diáře vyrážejí na čelo 3DR pelotonu.

Pít se musí, nejlépe ze 3DR

Pít se musí, nejlépe ze 3DR

18.09.2017

Reklamní a dárkové předměty ze sortimentu reklamní gastronomie jsou jedny z nejoblíbenějších. Jedinečnou kapitolu mezi nimi představuje nápojové nádobí: cílovými skupinami denně používané, účelné, estetické, branding stále na očích… Není se co divit, že v loňském roce se tato kategorie dostala na druhé místo na trhu 3DR.

Luxus pro každého – Pierre Cardin!

Luxus pro každého – Pierre Cardin!

07.09.2017

V květnu 2016 jsme oznámili, že portfolio nabídky reklamních a dárkových předmětů rozšiřujeme o značku Pierre Cardin. Tehdejší první katalog obsahoval 18 položek. Ve druhém, který vychází nyní, jich najdete už 39! Luxus v řádu tisíců… ale i za sto korun.

Aktovky pro akta od A do Z

Aktovky pro akta od A do Z

17.08.2017

Září je jedním z nejčastějších termínů nástupu do nového zaměstnání. Ať už jde o práci manuální nebo manažerskou, vhodné pracovní zavazadlo je žádoucí. Vždy by mělo být vizitkou svého majitele a reklama na ní je také jednou z nejviditelnějších. Tedy – aktovky, když ne na slavná akta X, tak alespoň od A do Z.

Sedm let růstu 3DR

Sedm let růstu 3DR

07.08.2017

V prosinci 2015 jsme na základě výzkumů asociace PPAI uvedli, že v USA od roku 2009 trh reklamních a dárkových předmětů roste. V nových datech zjišťujeme, že růstový trend trvá už sedm let! Co vše dalšího jsme se dozvěděli?

Zápisník na prázdniny i do školy

Zápisník na prázdniny i do školy

31.07.2017

… a do domácnosti, do práce a pro život. Zápisník je velmi osobní záležitost a jako reklamní dárek zcela nezastupitelný. Nabízíme jich pro všechny cílové skupiny přes dvě stovky a třetí desítku článků komoditního seriálu zahajujeme právě jimi.

Znáte z TV...

Znáte z TV...

24.07.2017

(Nejen) spinner – letní 3DR hit

(Nejen) spinner – letní 3DR hit

10.07.2017

Zaujmout něčím novým je pro tvůrce 3D reklamy jedno z hlavních kréd. Popravdě, spinner je na světě už od 90. let minulého století, ovšem až na jaře letošního roku jsme se dostali do něčeho, co můžeme směle nazvat spinnerománie. Tou hlavní a trvalou mánií v oboru reklamních a dárkových předmětů ale je – nabízet stále něco nového. Zkrátka novinky.

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. II

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. II

27.06.2017

Druhá část povídání o technologických zajímavostech oděvů značky Payper potvrdí jejich vhodnost pro reklamní využití - právě s ohledem na kvalitu, praktičnost a vkusné provedení. Pojednali jsme o materiálech a střihu, nyní se podíváme na detaily, práci s barvami, design a branding.

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I

14.06.2017

V dubnu 2015 jsme v nabídce představili novou značku reklamního textilu – Payper. Výběr z prvních 30 položek jsme postupně rozšířili na aktuálních 70, mezi nimiž jsou se stálicemi 3DR módy (trička, polokošile, vesty, mikiny a bundy) nově i šestery kalhoty a kraťasy. Každá oděvní značka má svá specifika a pro Payper jsou tou největší předností technologie, vychytané do nejmenšího detailu.

Pro pitný režim na každém kroku

Pro pitný režim na každém kroku

06.06.2017

Sportovní lahev je dnes pojem a hit. V široké nabídce materiálů, stylů a technologických vlastností pro uchování kvality nápoje si k doplnění tekutin podle okamžité potřeby vybere každý, nejen sportovci. Pít je základní životní nutnost, ale měla by být i požitkem. Pro jubilejní, dvacátý díl seriálu o významných komoditách 3DR produktů jsme tedy vybrali dokonale – předmět, spojující příjemné s užitečným.

Vyšší level outdooru? Hi-trek!

Vyšší level outdooru? Hi-trek!

31.05.2017

Spojit slova hi-tech a trek v jediné je zcela na místě a nejde o prázdný pojem na efekt. Naplňujeme ho širokou škálou hi-tech výstroje a výzbroje pro bezpečnější a komfortnější prožití cest všech typů.

Nová KaTaLoGiMiZaCe je tu!

Nová KaTaLoGiMiZaCe je tu!

18.05.2017

Když se prokoušeme hrou s písmeny, dojdeme k jasnému výsledku: Je zde nový Katalog iMi 2017/2018!

Když oděvy fungují…

Když oděvy fungují…

12.05.2017

Reklamní textil z funkčních materiálů je stále populárnější. Proč se jim vlastně říká funkční? Reagují na vnější prostředí a oděvy z nich vyrobené nabízejí ve výsledku komfort při běžném použití i při vysoké fyzické námaze. Zvláště u oděvů prvních vrstev nošených přímo na těle – prádlo, tričko, polokošile – je to nanejvýš žádoucí.

Zdraví je trendy!

Zdraví je trendy!

18.04.2017

Pomíjet, co právě „jede“, se ve 3D reklamě nevyplácí. Pohybujeme se v prostoru nejen praktického využití produktů, ale také vzhledu, vkusu, stylu, módy, designu,… Už dlouhodobě je trendy zdravý životní styl a vhodnými reklamními a dárkovými předměty pro své cílové skupiny můžete podtrhnout tvrzení, že taková je i sama 3DR.

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 17 Další

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag