V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

Aktovky pro akta od A do Z

Aktovky pro akta od A do Z

17.08.2017

Září je jedním z nejčastějších termínů nástupu do nového zaměstnání. Ať už jde o práci manuální nebo manažerskou, vhodné pracovní zavazadlo je žádoucí. Vždy by mělo být vizitkou svého majitele a reklama na ní je také jednou z nejviditelnějších. Tedy – aktovky, když ne na slavná akta X, tak alespoň od A do Z.

Sedm let růstu 3DR

Sedm let růstu 3DR

07.08.2017

V prosinci 2015 jsme na základě výzkumů asociace PPAI uvedli, že v USA od roku 2009 trh reklamních a dárkových předmětů roste. V nových datech zjišťujeme, že růstový trend trvá už sedm let! Co vše dalšího jsme se dozvěděli?

Zápisník na prázdniny i do školy

Zápisník na prázdniny i do školy

31.07.2017

… a do domácnosti, do práce a pro život. Zápisník je velmi osobní záležitost a jako reklamní dárek zcela nezastupitelný. Nabízíme jich pro všechny cílové skupiny přes dvě stovky a třetí desítku článků komoditního seriálu zahajujeme právě jimi.

Znáte z TV...

Znáte z TV...

24.07.2017

(Nejen) spinner – letní 3DR hit

(Nejen) spinner – letní 3DR hit

10.07.2017

Zaujmout něčím novým je pro tvůrce 3D reklamy jedno z hlavních kréd. Popravdě, spinner je na světě už od 90. let minulého století, ovšem až na jaře letošního roku jsme se dostali do něčeho, co můžeme směle nazvat spinnerománie. Tou hlavní a trvalou mánií v oboru reklamních a dárkových předmětů ale je – nabízet stále něco nového. Zkrátka novinky.

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. II

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. II

27.06.2017

Druhá část povídání o technologických zajímavostech oděvů značky Payper potvrdí jejich vhodnost pro reklamní využití - právě s ohledem na kvalitu, praktičnost a vkusné provedení. Pojednali jsme o materiálech a střihu, nyní se podíváme na detaily, práci s barvami, design a branding.

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I

Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I

14.06.2017

V dubnu 2015 jsme v nabídce představili novou značku reklamního textilu – Payper. Výběr z prvních 30 položek jsme postupně rozšířili na aktuálních 70, mezi nimiž jsou se stálicemi 3DR módy (trička, polokošile, vesty, mikiny a bundy) nově i šestery kalhoty a kraťasy. Každá oděvní značka má svá specifika a pro Payper jsou tou největší předností technologie, vychytané do nejmenšího detailu.

Pro pitný režim na každém kroku

Pro pitný režim na každém kroku

06.06.2017

Sportovní lahev je dnes pojem a hit. V široké nabídce materiálů, stylů a technologických vlastností pro uchování kvality nápoje si k doplnění tekutin podle okamžité potřeby vybere každý, nejen sportovci. Pít je základní životní nutnost, ale měla by být i požitkem. Pro jubilejní, dvacátý díl seriálu o významných komoditách 3DR produktů jsme tedy vybrali dokonale – předmět, spojující příjemné s užitečným.

Vyšší level outdooru? Hi-trek!

Vyšší level outdooru? Hi-trek!

31.05.2017

Spojit slova hi-tech a trek v jediné je zcela na místě a nejde o prázdný pojem na efekt. Naplňujeme ho širokou škálou hi-tech výstroje a výzbroje pro bezpečnější a komfortnější prožití cest všech typů.

Nová KaTaLoGiMiZaCe je tu!

Nová KaTaLoGiMiZaCe je tu!

18.05.2017

Když se prokoušeme hrou s písmeny, dojdeme k jasnému výsledku: Je zde nový Katalog iMi 2017/2018!

Když oděvy fungují…

Když oděvy fungují…

12.05.2017

Reklamní textil z funkčních materiálů je stále populárnější. Proč se jim vlastně říká funkční? Reagují na vnější prostředí a oděvy z nich vyrobené nabízejí ve výsledku komfort při běžném použití i při vysoké fyzické námaze. Zvláště u oděvů prvních vrstev nošených přímo na těle – prádlo, tričko, polokošile – je to nanejvýš žádoucí.

Zdraví je trendy!

Zdraví je trendy!

18.04.2017

Pomíjet, co právě „jede“, se ve 3D reklamě nevyplácí. Pohybujeme se v prostoru nejen praktického využití produktů, ale také vzhledu, vkusu, stylu, módy, designu,… Už dlouhodobě je trendy zdravý životní styl a vhodnými reklamními a dárkovými předměty pro své cílové skupiny můžete podtrhnout tvrzení, že taková je i sama 3DR.

4D cestovní tašky

4D cestovní tašky

06.04.2017

Cestovní taška je jako 3D předmět pro každého důležitým průvodcem při pohybu po zemském povrchu, s ohledem na velikost Země prakticky ve 2D. Skutečného cestovatele však zajímá směr a cíl cesty, tedy vlastně 1D. Vybrat tu správnou cestovní tašku cílové skupině je nesmírně zodpovědné, protože s cestováním obvykle bývají spojeny silné emoce – a ty jsou onou čtvrtou dimenzí.

I v dešti do zpěvu

I v dešti do zpěvu

14.03.2017

Připomínka slavné scény z filmu Zpívání v dešti není od věci. Gene Kellymu bylo do tance i zpěvu bez deštníku, ale vašim cílovým skupinám bude přecejen lépe pod jeho ochranou. Zvláště pak s motivem vaší společnosti.

Jaro vycházkám zaslíbené

Jaro vycházkám zaslíbené

02.03.2017

Touto dobou se pravidelně zabýváme blížícím se jarem a výběrem k němu vhodných reklamních a dárkových předmětů. Letos tomu nebude jinak, ale přesto nabídneme změnu. Jakou?

IPPAG Global Promotions? Promiňte, Prominate!

IPPAG Global Promotions? Promiňte, Prominate!

22.02.2017

Na nedávném mezinárodním veletrhu reklamního průmyslu PSI Düsseldorf, konaného ve dnech 10. až 12. ledna 2017, byla slavnostně představena nová společnost – Prominate. Nová? V roce 2011 členové asociace IPPAG založili firmu pro péči o nadnárodní klienty – IPPAG Global Promotions - nyní přejmenovanou na Prominate. Proč?

A bylo 3DR světlo…

A bylo 3DR světlo…

08.02.2017

Téměř biblickým vyzněním titulku chceme zdůraznit význam světla pro život a jeho vývoj. Samozřejmě, že ve 3D reklamě nemá tento fyzikální fenomén tak ambiciózní cíle. Je-li však hlavním důvodem ponechání si reklamního či dárkového předmětu vedle vzhledu jeho účelnost, pak svítilny všeho druhu jsou ti praví pomocníci v životech obdarovaných.

Dodavatel 3DR zařídí i nářadí

Dodavatel 3DR zařídí i nářadí

02.02.2017

Nářadí je komodita velmi široká. Od zavíracích nožů s přidanými nástroji přes multifunkční nářadí, soupravy pro cyklisty a motoristy, pro zahrady, do kuchyní, ke grilování, až po sady nářadí v pouzdrech a kufrech pro profesionální dílny. To vše je lídr na trhu reklamních a dárkových předmětů schopen dodat.

Rok Kohouta – rok perfektní práce, ale…

Rok Kohouta – rok perfektní práce, ale…

18.01.2017

A je tu závěr roku ohnivé Opice. Opravdu, 28. ledna podle čínského horoskopu uvítáme Kohouta, navíc opět pod vlivem elementu ohně. Komu se bude dařit?

Schwarzwolf na prahu dospělosti

Schwarzwolf na prahu dospělosti

06.01.2017

Trpělivá práce dovedla značku Schwarzwolf Outdoor zdárně do dospělosti. Letos skutečně slaví osmnáctiny a my vám nabízíme její nový katalog se dvěma šťastnými sedmičkami předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity.

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 17 Další

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag