Čím napíšeš dopis? Reklamou!

16.10.2014

Spolu s reklamním textilem jsou reklamní psací potřeby nejvyužívanější kategorií 3DR předmětů. Proto jsme si pro ně vypůjčili a obměnili titulek článku o tom, že si oblékáme reklamu. Člověk je skutečně nejlidštější mediální nástroj a jednou z nejintenzívněji pozorovaných částí lidského těla jsou ruce. Jak jim sluší dobře vybrané značkové plnicí či kuličkové pero, jsme si řekli už před loňskými Vánoci. Jednou z těch nejrenomovanějších značek je samozřejmě Parker, který letos slaví 125. výročí založení. I mezi „běžnými“ psacími potřebami však najdete široké možnosti výběru a stojí tedy za to nahlédnout do celkové nabídky více než tisícovky reklamních psacích potřeb.  S ohledem na cílové skupiny a komunikační projekt je zde možné najít kvalitní psací potřeby v ceně od jednotek korun až po řád deseti tisíc korun.

Studie organizace Advertising Specialty Institute (ASI) s názvem The ASI Ad Impressions Study se provádějí od roku 2006 s cílem podat členským subjektům pádná data, že reklamní a dárkové předměty jsou jedním z komunikačně nejefektivnějších nástrojů. Podobně jako v předchozích letech i v létě 2014 byly provedeny tazatelské rozhovory s několika tisíci podnikateli a studenty ve velkých městech Severní Ameriky, Austrálie a Evropy. Otázky směřovaly na vnímání reklamních a dárkových předmětů, jejich vliv na rozhodnutí o koupi zboží či služeb nebo navázání spolupráce atd. Aktuální výzkum obohatil ty dřívější o další města USA (Tampa, Charlote, Minneapolis, Denver a San Diego) a nově také o dvě mexická města – Monterrey a Mexico City. Data starších výzkumů byla zapracována do aktuální studie.

Než si uvedeme graf dokumentující reklamní psací potřeby v roli hegemona mezi 3DR předměty v Evropě, „letem světem“ zmíníme kaleidoskop zajímavostí. Zatímco v anglosaském světě (USA, Kanada, Londýn, Sydney) a v Paříži vedou mezi nejčastěji darovanými předměty právě psací potřeby, ve světě latinském (Mexico, Řím a Madrid) je předběhly reklamní trička. Ve vítězných USA s 56 % vlastníky psacích potřeb (více ženy než muži) jsou na tom nejlépe na Středozápadě, kde v Oblasti Velkých jezer a Velkých plání v posledním roce obdrželo psací potřeby dokonce 68 % respondentů! Pokud jsme už dříve uváděli skvostný reklamní účinek (CPI) reklamních předmětů ve výši (spíše níži) pouhých 0,6 centu, pak pero či tužka s logem má náklady na CPI jen a pouze 1/10 centu, tedy tisícinu USD! Titulek bychom tedy mohli upravit: Čím napíšeš dopis? Levnou reklamou.

graf graf2

Budeme upřímní a uvedeme, že reklamní psací potřeby nejsou právě v čele pelotonu kategorií reklamních a dárkových předmětů co se týče pozitivního dojmu příjemce z dárce a rozhodnutí uzavřít s ním obchod po přijetí dárku. Ze zkušenosti dodavatele však můžeme potvrdit, že to závisí pouze na zvolené položce z množiny psacích potřeb, obalu a způsobu předání (zvláště nyní před Vánoci).

To pravé reklamní pero či jiná psací potřeba je velmi osobní záležitost. Držíme-li je v prstech a zaznamenáváme slova na papír, dochází k psychoemocionální a neuromotorické stimulaci mozku, posilování paměti a tvořivého myšlení, zlepšování soustředění a také zkvalitňování jemné motoriky ruky. Pak logo vaší firmy v rukou potenciálního obchodního partnera ho přivede ke spolupráci zcela určitě.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie