Do 30. září výšivka zdarma

30.08.2012

Ačkoliv u dětí a teenagerů je zřejmý příklon k zářivým a netradičním barvám, uživatelé nad 21 let jednoznačně upřednostňují (v sestupném pořadí) trojici černá, modrá a bílá, přičemž všechny byly uvedeny jako oblíbené více než polovinou respondentů výzkumu v celém dodavatelsko-odběratelském řetězci. Tuto velkou trojku doplňují šedá, béžová a červená, tedy mezi šesti nejpopulárnějšími barvami jsou čtyři neutrální. Proč? Reklamní trh se chová účelně a ještě více než vkusná univerzálnost těchto barev jej zajímá, že umožňují pestrobarevné aplikace firemních motivů bez rizika křiklavých kontrastů s podkladem.
Podívejte se na nabídku kvalitních polokošil  renomované značky Hanes. Některý z celkem 21 modelů, vyrobených z bavlny nebo ze směsných materiálů v provedení bez rukávů, s krátkými nebo dlouhými rukávy, v širokém výběru velikostí a za velmi přijatelné ceny, může být tím pravým reklamním předmětem či dárkem pro vaše prémiové cílové skupiny. Právě polokošil Hanes se týká naše akce, která trvá do konce září tohoto roku – při objednání minimálně dvaceti kusů na ně získáte zdarma výšivku v ploše do 20 cm²!
V první statistice  s daty z roku 2011 jsme doložili, že nejoblíbenější metodou aplikace motivů na reklamním textilu je u koncových uživatelů a zákazníků právě výšivka – přibližně 40 procent z nich ji řadí na první místo, klasický sítotisk je u nich na druhém místě s odstupem asi 15 procent. S ohledem na celkovou pracnost patří výšivka k metodám sice nákladnějším, která však ve svém výsledku vyvolává dojem jedinečnosti a stálosti, dané koneckonců také odolností vůči praní a žehlení. Výšivka použitím kvalitních nití ladí s podkladem materiálově a i při jednoduchém motivu působí svým 3D efektem.
Aplikace plnobarevného loga vaší společnosti výšivkou na neutrálním podkladu v decentní, ale dobře zřetelné velikosti do 5 x 4 cm značkovou polokošili značkově povýší na jedinečný dárek pro obchodní partnery nebo nejlepší zaměstnance.

Pro zajímavost stojí za to uvést, že nejoblíbenějším místem pro aplikaci firemního motivu je levá strana na hrudi. Koncoví uživatelé jí dávají přednost ze 60 a koncoví zákazníci dokonce z více než 80 procent. Že máte na srdci zájem obdarovaných, je jasné. I oni tak mohou mít na srdci vás.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie