Dvanácté hvězdobraní před námi

19.01.2012

Začátek roku je v oboru 3D reklamy už od přelomu milénia spojen s přípravami na soutěž Hvězda 3D reklamy, která pravidelně vrcholí na jaře na veletrhu Reklama Polygraf v pražských Holešovicích. Do sídla Asociace 3D reklamy se již scházejí první želízka do hvězdného ohně a my, kteří se organizací soutěže zabýváme, začínáme mít při pohledu na čtyři magické znaky H3DR mrazení (Pavlovovi psi by nám mohli závidět). Proběhne celá akce opět dobře? Ono „opět“ snad nevyznívá jako projev pýchy, zvláště pak s ohledem na obecné ekonomické potíže. Vždyť v minulém ročníku se k našemu milému překvapení sešlo dokonce o 23 % soutěžních prací více než v předchozím, jubilejním desátém. Soutěž se tak vrátila co do počtu předmětů k úrovni předchozích dvou ročníků. Odhadovat, co bude letos, by bylo věštěním z křišťálové koule. Podívejme se tedy na to, co víme zcela jistě.
Hvězda 3DR - iMi PartnerNezpochybnitelným trendem v oboru a tedy i v H3DR je více skutečné přidané hodnoty ve 3DR produktech bez ohledu na množství použitého materiálu či jejich luxusní charakter. Onou hodnotou jsou míněny nápad, vtip, nevšednost a také stále vyšší využitelnost předmětů na straně cílových skupin. To pravé kouzlo oboru ovšem spočívá ve výzvě, jak zasáhnout a probudit pozitivní emoce příjemců produktů. Prostě řečeno, aby je brali do rukou rádi, protože tehdy se jejich poselství – tedy sdělení dárce - opravdu dostává pod kůži. A to doslova, protože to dokážou jen a pouze předměty.
Použili jste v loňském roce v rámci své komunikační kampaně předmět, který splňuje výše napsané? Pak máte v soutěži šanci. Stále „rozmazlenější“ porota mezi anonymně prezentovanými soutěžními pracemi totiž právě takové neomylně vyhledává.
V minulém ročníku zavedené změny, včetně nových kategorií 3DR hi-tech, Hvězdná brána či Kategorie roku (v ní letos budou soutěžit hmotná firemní PF a přání k Vánocům bez ohledu na rok použití), prokázaly svoji životaschopnost. Důležitým trendem je to, že ve zvláštní kategorii Reklamní předmět 3. milénia, určené pro v reklamě dosud nerealizované návrhy, přibývá prací právě v reklamě velmi dobře využitelných. Zda v ní opravdu najdou své místo, ovšem nejvíce záleží na jejich autorech. Jistě i na tom, jak nejen oni, ale ve prospěch svého renomé i soutěžící v placených kategoriích, představí své případné úspěchy dosažené ve Hvězdě 3D reklamy.

A protože nám společnost iMi Partner na svých webových stránkách umožnila soutěž prezentovat, v rámci reciprocity si dovolíme totéž. Vyjádřeno stručně sloganem – iMi soutěží a tedy vyhrává.

Soutěžte a vyhrávejte i vy. Dobrý rok 2012 vám přeje

Radomír Starý
manažer soutěže
Gordica Communication, s.r.o.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie