V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Hovory Schwarzwolf Outdoor po čtyřech letech

22.02.2015

O sortimentu značky Schwarzwolf Outdoor se píše příjemně, protože jde o krásné a kvalitní produkty. Jak prosté. Vést rozhovor s Markem Ivicou, obchodním ředitelem společnosti iMi Partner, a.s., který má export značky na starost, je navíc zajímavé. A co je tedy zajímavého ve světě Černého vlka?

e-zine: Pane řediteli, protože jsme spolu o aktivitách značky Schwarzwolf Outdoor hovořili už před čtyřmi roky, nabízí se jasná otázka – jak se věci vyvinuly?

Marek Ivica: Změn je celá řada a to jak v systému prodeje, tak v sortimentu. Sortimentně jsme se více zaměřili na textil, ale je na místě zdůraznit, že ne za každou cenu. Chceme držet laťku kvality a výjimečných materiálů stále hodně vysoko a dále inovujeme dobře prodejné výrobky, jako například powerbanky, svítilny nebo nože.
V předchozím rozhovoru jsme také mluvili o prezentaci značky na veletrzích PSI v Düsseldorfu a REMA Days ve Varšavě, které probíhají každoročně na počátku roku. V Německu jsme letos pro lepší ukázku textilu na veletrhu PSI zvolili odlišnou prezentaci a to v textilní sekci. Vybrané modelky a modelové předváděli naše zboží ve vyhrazených časech a se zajímavou choreografií. Co se týká prezentace značek Schwarzwolf Outdoor a Vanilla Season na veletrhu REMA Days v Polsku, tam jsme nechali volnou ruku našim distributorům, kteří výrobky mohou prezentovat s naší firemní podporou.

e-zine: Sortiment značky Schwarzwolf Outdoor už dávno není „pouze“ o souboru produktů pro outdoorové a sportovní aktivity a obecně pro pobyt v přírodě, ale stále více jde o jejich ucelený systém. Je to tak?

Marek Ivica: Ano, vývojem produktů reagujeme na trendy a inovujeme je například reflexními prvky jako u  bundy Bonete či větrovky Penula a zařazujeme do sortimentu bezpečnostní svítilny, jakými jsou Nitany a Sole. Prvotně se ale držíme uceleného sortimentu, který na sebe skutečně navazuje tématicky i prakticky. Dnes již máme v sortimentu i stejné barevné odstíny u bundy, trička, batohu, nože a baterky a také jsme schopni vybavit například zaměstnance od hlavy až k patě na firemní akce v přírodě. Sortiment obohacujeme i  multifunkčními předměty, jako jsou novinky powerbanka Bengo, skládací batoh Nube nebo skládací svítilna Luca.  

e-zine: Užíváte Vy sám produkty značky Schwarzwolf Outdoor, a pokud ano, jak jste s nimi spokojen?

Marek Ivica: Schwarzwolf vybavení používám velmi často, třeba bez nože Pilz si nedovedu představit houbaření, bez Penuly cyklistiku a nyní s novinkou Bonete lyžování. Vrcholí sezóna lyžování a jsem proto rád, že tuto novinku mohu doporučit: bunda Bonete je velmi lehká, nepromokavá a velmi dobře padnoucí. Při dodržení vrstvení oblečení, které umožní třeba funkční tričko Cool Sport, mikina Comfort man a bunda Bonete, je tato skladba dostačující pro aktivní lyžování do -5 C.

e-zine: Seznámíte čtenáře e-zinu s plány značky Schwarzwolf Outdoor?

Marek Ivica: Především chceme v letošním roce zákazníkům přiblížit kvalitu našeho sortimentu prostřednictvím roadshow, které chystáme se společnostmi Mid Ocean Brands a Xindao. Naší první zastávkou bude Bukurešť, kde nás navštíví přes sto agentur, kterým budeme novinky prezentovat. Dále je touto formou představíme v Budapešti, Vídni, Bratislavě a Praze.
Jistě stojí za zmínku, že jsme vybudovali velmi slibný kontakt na Ukrajině, kde se začala spolupráce rozvíjet, ale současná politická situace tyto aktivity tlumí, což nás velmi mrzí.
Zboží značky se účastní několika mezinárodních tendrů, které jsou v současné době ve fázi rozhodování, ale už to, že byl Schwarzwolf Outdoor do takových tendrů přizván, je velkou pochvalou jeho kvality a pozice v reklamní branži.

e-zine: Pane řediteli, přejeme značce úspěch a děkujeme za rozhovor.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag