Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
21.05.2019
Hra se jménem firmy nekončí ani s novým iMi Katalogem reklamních předmětů 2019/20. Předloni iMizace, vloni iMilogie, letos rovnou iMilénium!
Před rokem jsme iMilogii představili jako vědu, zabývající se reklamními a dárkovými předměty v pojetí
společnosti iMi Parter a předloni nazvali činnost vedoucí k jejich co
nejefektivnějšímu využití v komunikačních kampaních iMizací.
Z iMilénia vloni uběhlo teprve 25 let a tisíciletí s námi berte
opravdu jako nadsázku, ale zní to pěkně. Co bude za tisíc let, neví nikdo. My
však víme, že právě nyní vychází nový
iMi Katalog reklamních předmětů 2019/20, o který si můžete tradičně napsat
nebo kontaktovat svého account manažera.
A první katalog nového čtvrtstoletí
stojí za to: Titulka obálky i úvodní stránky všech 10 rubrik jsou jako vždy vypracované do podoby grafik, které
obstojí i jako samostatná díla. Tentokrát jsme zvolili stylizované postavičky
na pozadí surrealistických a konstruktivistických výjevů, jež symbolizují
témata rubrik. Jistě si povšimnete, že také okraje stránek jsou ozdobeny
adekvátními prvky.
Pravidlem jsou novinky a
z každé rubriky vybíráme jednu:
Mayata (str. 21) – dvoudílná sada v podobě krájecího kolečka a
nože na jedno z nejoblíbenějších jídel – pizzu – v elegantní dárkové
krabičce s receptem. Za pozornost na dvoustraně stojí také další luxusní
předměty pro krájení a servírování pokrmů, a to i značky Vanilla
Season, které jsou bohatě zastoupeny v celé rubrice Domácnost.
Ensenada (str. 65) – hi-tech a designové nápojové nádobí ke sportovním
a outdoorovým aktivitám je důležitou součástí rubriky Volný čas. Jako
reprezentanta jsme vybrali novinku v podobě unikátně tvarované láhve z tritanu
Ensenada, opatřené vnějšími silikonovými prvky k pohodlnému úchopu.
Z logiky kategorie je zřejmé, že v rubrice najdete více produktů
značky Schwarzwolf
Outdoor.
Arbra (str. 103) – právě rubrika Kancelář představuje nejvíce
hi-tech předmětů a Arbra jako powerbanka s bezdrátovým dobíjením i pomocí
USB kabelu je jedinečným představitelem. Navíc, její netradiční čtvercový tvar
s možností celoplošného potisku s LED logem Vám nabízí vytvořit pro
obchodní partnery doslova tailor made.
Demondo (str. 167) – plastové pero s vodováhou, pravítkem a
stylusem pro kapacitní displeje patří do kategorie stále oblíbenějších multifunkčních
reklamních předmětů a svým designem vůbec nekoresponduje s nízkou cenou.
V rubrice ovšem najdete i produkty značek Pierre Cardin, Parker, Swiss
peak, Senator či Hauser s jedinečným psacím systémem Acu-Flow.
Feredo (str. 205) – tak jako v divadle a filmu platí, že není
malých rolí, v oboru reklamních a dárkových předmětů není malých předmětů
a otvírák Feredo je toho důkazem. Že ho ve zdviženém palci přívěšku nevidíte? Je
tam. Obzvláště drobné rozdávací předměty musí zaujmout nápadem a humorem, čehož
je důkazem i otvírák Tramago na protější straně.
Burundi (str. 233) – designovou lahůdku z dílny značky
Schwarzwolf Outdoor jsme už prezentovali, ale k vychytané novince
v podobě karabiny, kterou lze zavěsit za opasek, se rádi budeme vracet. 10
nástrojů je tak kdykoliv k dispozici a navíc, dobře to vypadá. Každý muž
mezi Vašimi cílovými skupinami Burundi jistě ocení. V rubrice Nářadí lze
vybírat i ze široké škály světel, produktů pro automobilisty, svinovacích
metrů, nožů, multifunkčních nářadí atd.
Badera (str. 247) – tak jako v předchozí rubrice zaujalo
nářadí Burundi moderním designem, zde to bude svým naopak konzervativně
elegantním vzhledem Badera. Na první pohled možná luxusní penál, ale ve
skutečnosti dámská peněženka z pravé kůže na zip. 12 kapes na karty
s RFID ochranou proti nežádoucímu čtení karet a samozřejmě se nezapomíná
na bankovky, které se s ohledem na rozměry peněženky nepřehýbají a mince jsou
chráněny kapsou na zip. Manažerky mezi Vašimi klienty? Při výběru dárků pro ně
jste zde správně a všechny další druhy tašek a zavazadel také čekají!
Almaret (str. 284) – pokud chcete, aby si Vašeho loga a dalších
motivů všimlo co nejvíce lidí, je nutné je zaujmout, nejlépe překvapením. Při
otevření i zavírání deštníku Almaret se to podařit prostě musí, protože se tak
děje nečekaně obráceně. Mokrá vrchní strana se zavřením dostává dovnitř, což
ocení každý obdarovaný. Výběr z pěti barev hedvábného pongee materiálu,
černý sklolaminátový rám a elegantní plastová rukojeť. Elegantní a praktické
jsou všechny vybrané deštníky i čepice.
Striped Fleece Jacket (str. 328) – mezi jednobarevnými oděvy (byť
s odlišnými detaily jako zip, švy, lemy, límce atd.) vyniknou pestřejší
oděvy jako je tato fleecová bunda značky Stedman v pánském i dámském
provedení. Elegantní střih a příčné modročerné nebo šedočerné pruhy
s dalšími zdobnými prvky tento oděv předurčují k městské turistice.
Vedle značky Stedman zde najdete i výběr oděvů Payper, Slazenger, Elevate a Schwarzwolf
Outdoor.
Kalendáře
– v závěrečné desáté rubrice najdete prověřenou kvalitu. Pokud máte zájem
o novinku, ideální je nechat si vyrobit tailor made. To platí jak pro
kalendáře, tak i pro diáře.
Přejeme Vám příjemné chvíle nad
stránkami nového katalogu a ten nejlepší výběr. Po celý rok.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.