Klidná síla roku Kozy ve správných rukou

26.02.2015

Ono „ale“ skrývá fakt, že vše může mít jak dobrou, tak špatnou stránku. Tak jako Koni škodila nepoctivost (a zdaleka nejen v obchodu a podnikání), v časech pod vládou Kozy je dobré se vyvarovat nešetrnosti a nedostatku taktu. Dřevěný Kůň se sice změnil v dřevěnou Kozu, ale ani to není změna k horšímu. Každé znamení pod vlivem dřeva, tedy stromu, může růst pevně a silně do výšky, a pokud jakákoliv firma či instituce rostla a sílila vloni, v časech Kozy (nebo též Ovce) se proces podpoří. Podmínkou je však mírumilovnost a žádné provokace, které by mohly v roce zvířete s problémovým sebevědomím ubližovat.

Koza má ráda klid a mír, ale její energie je silná a přesně pro ni platí i staré české přísloví, že tichá voda břehy mele. Pro seriózní a na zákazníky orientovanou společnost toto přísloví rozhodně neznamená podemílat břehy pod obchodními partnery a klienty, ale právě naopak. Někdo zkrátka boří, jiný staví. Koza má ryze ženskou (jin) energii a její hluboké rodinné založení lze přenést jak do vztahů ve firmě, tak i mimo ni. Nejde o obvykle příliš obětavé zvíře, ale na druhou stranu – nerada komukoliv působí potíže, což platí i o ní samotné a raději se přizpůsobí. Pokud ale jde o její blízké, může se naopak stát až samaritánkou. Takový přístup se v byznysu moc nenosí a tuto vlastnost je lepší transformovat ve spolehlivost a ochotu kdykoliv klidně a účelně řešit požadavky i problémy klientů. Jestliže je majitel či ředitel společnosti narozen ve znamení Kozy nebo má alespoň její vlastnosti, je mezi zaměstnanci oblíbený. To většinou opět platí ve stabilních a seriózních společnostech, které si zdravý klid mohou dovolit.

Na druhé straně jsme nově v časech, kdy jsou ještě více ceněny elegance, styl, dokonce rozmarnost a předvádění se před druhými. K tříbení elegance a stylu je vždy na místě připojit účelnost a kvalitu, a pak samozřejmě k tomu všemu mít také na výběr, což platí i v oboru reklamních předmětů.

Čínskému novému roku je v Zemi středu dáván mimořádný mystický a životní význam. Jedním z reálných dopadů na obchod je to, že velká část čínských dělníků z pobřežních továren odjíždí na „prázdniny“ do svých domovů ve vnitrozemí a na tři týdny se téměř zastaví výroba. Část se jich také pravidelně už nevrací a továrny pak hledají nové pracovní síly. Jen společnost, která se v tamním prostředí dlouhodobě pohybuje a orientuje, dokáže tyto vlivy v zakázkách eliminovat, což se samozřejmě týká i dodavatelů reklamních a dárkových předmětů.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie