Lišáci a myšáci na scénu!

07.12.2022

Narazit na něj ale můžete úplně stejně jako na divoké prase, kočku, kozla, lišku nebo dokonce rovnou tři soby. Budete se prodírat zástupy myší, psů, tučňáků nebo vtipných kaček…

Chytáme se? Ne? Samá voda? Tak jedeme dál. Veselá kráva, panáček z pneumatik nebo plukovník Sanders? Které mistrovství světa v hokeji nebo ve fotbale se obejde bez postavičky pobíhající rozjařeně mezi diváky? Přihořívá?

lisaci_a_mysaci_na_scenu

Legendární filmy, počítačové hry a ikonické obrázky hlavních postav. Dokonalý merchandising vzbuzující zájem a touhu mít vše doma. Hoří!  Ano, ocitli jsme se právě v ráji reklamních předmětů.

Je to tak. Nejen (často nudnými) logy živ je reklamní byznys. Roztodivné postavičky na nás skřehotají, štěkají a mňoukají ze všech nejnemožnějších zákoutí. Na pohádkově filmovou cestu příběhů svých značek se vydává stále víc výrobců zboží, dodavatelů služeb i pořadatelů různých akcí. Postavičky zrozené v lidské fantazii ožívají, aby přinášely informaci o „tom nejlepším…“ Navíc dokážou zaujmout a vrýt se do paměti.

A tak se svět jednoduchých maximálně dvoubarevných firemních značek pomalu stává tak trochu minulostí. Loga dostávají 3D podobu, firemní maskoti hýří barvami. Reklamní trh ožil a s ním i svět reklamních předmětů.

V minulém článku jsme si připomněli, že na cestě od obyčejného reklamních předmětu k produktovému médiu stojí především správné rozhodnutí o výběru zboží užitečného, kvalitního a zodpovědně vyráběného. Taková věc bude určitě dobře složit, ale aby dobře plnila i roli reklamního média, musí nést informaci. Takovou, která na první dobrou rozliší sladký hnědý nápoj od nápoje hořkého s bílou pěnou nebo krmení pro kočky od stavebního spoření. Roztodivná stvoření tuto funkci plní naprosto dokonale.

A v iMi Partner je navíc umíme přenést na jakékoliv reklamní předměty. Umíme vyrobit nejen plýšáky na míru, ale jakékoliv složité potisky na vámi vybrané zboží. Jen je nutné vědět, jakou technologii můžeme použít na jaký materiál nebo tvar předmětu. Pojďme si je proto trochu představit.

Tamponový tisk

Nesmrtelná klasika stále vhodná k potisku drobnějších předmětů menšími logy. Nejlépe drží na plastovém povrchu, ale použít se dá i na skleněné, dřevěné, kovové, keramické i kožené předměty - tam už ale nemusí být zcela otěruvzdorné. Pro potisk se používají přímé Pantone barvy, takže je možné přesně dodržet designmanuál zadavatele. V iMi Partner zvládneme kombinaci až pěti barev. Navíc tento tisk zvládá i poměrně malé detaily a je levný pro velké série kusů.

 

Sítotisk

Historicky nepřekonaná technologie patřící mezi nejkvalitnější a nejtrvanlivější formu potisku reklamního textilu a jiných hladkých a plochých předmětů. Zajišťuje stálobarevnost a trvanlivost. Rotační sítotisk lze použít na předměty válcového tvaru - hrnky, skleničky, láhve. I u sítotisku je možné pracovat s přesnými odstíny Pantone. Vzhledem k náročnější přípravě se však nehodí pro menší počet kusů.

 

Transfer sítotisku

Je použitelný podobně jako sítotisk na přírodní, ale i umělé textilie. Jeho výhodou je vyšší intenzita barev zvláště na tmavých odstínech textilií a větší přesnost jejich soutisku.

 

V iMi využíváme celou škálu tiskových technologií:


Digitální tisk

Nejmodernější technologie současnosti používaná v iMi Partner pod názvem Magicprint je předurčená pro tisk plnobarevných motivů včetně barevných přechodů (fotografie, kreslené obrázky). Je ekonomicky výhodný spíše při menších počtech potisků. Tisknout můžeme na reklamní textil z čistě přírodních materiálů i s příměsí umělých vláken.

 

Sublimace

I sublimace patří k moderním tiskovým technologiím umožňujícím tisk plnobarevných fotorealistických motivů na kov, plast, sklo i textil, který však musí obsahovat minimálně 60 % polyesteru. Je vhodný i pro menší náklady. Barvy jsou velmi kvalitní a trvanlivé, hodí se i pro drobné detaily.

 

UV tisk

Další moderní technologie, která umožňuje potisknout téměř jakýkoliv materiál plnobarevným motivem. Používá se spíš pro drobnější předměty. Výsledek je vysoce kvalitní a odolný proti poškrábání.

 

Při výčtu technologií bychom neměli zapomenout na klasiku, která už sice není potiskem v pravém slova smyslu, ale pro použití u specifických materiálů je více než vhodná. Pro efektní označení kovu, dřeva a skla můžeme použít laser. Pro kůži, kvalitní koženku a papír se hodí ražba. A pro textil všeho druhu výšivka.

 

Posledně jmenovanou technologií se vracíme opět k možnostech oživit reklamní předmět nejen několikabarevným logem nebo výrazným grafickým motivem, ale i postavičkou, která dává značce tvář. Ne nadarmo se v průzkumech trhu ukazuje, že až 80 % uživatelů si podvědomě buduje vztah k dané značce prostřednictvím kvalitního předmětu spojeného s atraktivním a zapamatovatelným potiskem. A pokud jde kvalita předmětu ruku v ruce s kvalitním a trvanlivým potiskem, je úspěch předem zaručen. A na podporu úspěchu každé značky jsme v iMi Partner technologicky dokonale připraveni. 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie