Reklamní médium pro 21. století

08.11.2022

Ušmudlaná propiska s oprýskaným logem banky, špatně škrtající kamínkový zapalovač s kovbojem nebo rozpadající se obal na cédéčka.

reklamni_predmety_trendy

Vzpomínáte? Možná. Jenže v bance se už dávno podepisujeme prstem do tabletu, kouření vyšlo z módy a cédéčka? Co to je?

Mluvíme tu jen o reklamních předmětech minulosti nebo snad už všechny reklamní předměty jsou minulostí?

Odpověď možná najdeme, když trochu nakoukneme pod pokličku, jak se v iMi Partner vaří moderní reklamní předměty. Recept je to jednoduchý – především zodpovědně. K zákazníkům, ke konečným spotřebitelům, k dodavatelům, k životnímu prostředí. Jen jsou možná ve finále míň vidět. Protože nás neobtěžují. „Jen“ dobře slouží. Máme je po kapsách, v taškách a batozích, na kancelářských stolech, doma v kuchyni, nosíme je na sobě… S méně nápadnými logy nebo naopak graficky originálními potisky, které používáním nemizí. Z našich životů se pomalu vytrácí šunty na jedno použití. iMi nevyrábí odpadky s logem.

Představte si kvalitní, často značkové, pero, které opravdu píše. Jemný ručník s decentní výšivkou nebo reklamní hrnky s bláznivým potiskem. Praktický kapesní nůž nebo dokonalou čelovku. Ruku na srdce – kdo z nás něco takového téměř denně nepoužívá? Nebo by používat chtěl, jen zatím nebyl tím šťastným obdarovaným. Vyberte si vhodné zboží pro potisk reklamních předmětů a my jej pro vás vyrobíme. 

Média na nás od rána do večera valí reklamy po tisících, utíkáme před nimi, přehlížíme je, nevnímáme. Rozčilujeme se, když nám nejmenovaná televize zakáže jejich přetáčení. Přesto si každý den zapíšeme pár poznámek svou oblíbenou propiskou. Je na ní logo? Většinou víme jaké, a asi si i vzpomeneme, od koho a proč jsme ji dostali. Ano, přesně takhle fungují originální reklamní předměty. Jako médium, které neobtěžuje. Pomáhá. Spolupracuje. Máme ho rádi. Protože se ho můžeme dotknout. Není virtuální jako začíná být většina světa kolem nás. Jsou to skutečné věci, které nám zpříjemňují život. Zodpovědní zadavatelé reklamy to vědí a neutrácí za zbytečnosti. Raději si připlatí, protože chápou rozdíl mezi informací, která nám v setině vteřiny proletí před očima na internetu, a takovou, která nám v podobě powerbanky leží před očima, dokud se nám nenabije telefon.

Trochu si zahrajme s čísly z různých průzkumů trhu:

  • asi 70 % lidí se nedívá na televizní reklamy
  • asi 60 % lidí ignoruje digitální reklamy
  • asi 50 % lidí odmítá reklamu poštou
  • asi 45 % lidí maže reklamní e-maily
  • asi 40 % lidí nevnímá rozhlasové reklamy
  • Ale jen 20% lidí vyhodí nebo odloží reklamní předmět!!!

Ano jen dvacet procent zbytečné práce a vyhozených peněz! A to ještě jen díky těm, kteří zatím nic nepochopili a dál šetří na tom nesprávném místě.Nepochopili sílu reklamních předmětů, které právem můžeme nazvat reklamním médiem, rovnocenným se všemi dalšími prostředky, kterými se snažíme dostat důležité informace k našim potenciálním zákazníkům. Za souslovím reklamní předmět stále řada z nás může vidět jen tu ušmudlanou propisku. Změňme to. Společně. Chovejme se zodpovědně. Prodávejme a nakupujme věci kvalitní, praktické, užitečné, vyráběné s ohledem na životní prostředí. Pak se z reklamních předmětů stanou skutečná produktová média. Méda pro 21. století.

V iMi jsme připraveni!


Inspirujte se tipy na originální reklamní předměty: