V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Nabídka 3DR News

09.02.2015

Patnáct set novinek v základních položkách našeho sortimentu a další více než dva tisíce jejich barevných variant? Právě kvalitní novinky mají značnou šanci být velmi vítanými reklamními předměty a dárky, protože člověk změny vyžaduje a nový a neokoukaný předmět tuto potřebu naplňuje.

Zdaleka nemusí jít o něco, co trh ještě nikdy neviděl. Ve většině případů se jedná o chytré a designově vydařené inovace známých předmětů nebo třeba o nové barevné varianty, které však přesně vystihnou styl doby, případně se „jen“ strefí do vkusu.

Neokoukaná novinka může dokonce zapůsobit jako tailor made. Mějme na paměti, že dodavatelské termíny zboží vyráběného na zakázku obvykle v jihovýchodní Asii se pohybují v řádu měsíců a novinka z online nabídky, dodaná přímo z tuzemského skladu může tuto dobu zkrátit na pouhé dny!

Velký dodavatel tedy k uspokojení konkrétních představ zákazníků disponuje co nejširší katalogovou nabídkou, kterou obohacuje, inovuje a oživuje dostatečným počtem novinek ve všech kategoriích reklamních a dárkových předmětů. Vždy je při přesném zadání požadavků snazší vybrat správný předmět či zkompletovat vhodnou sadu na míru z tisíců položek než v případě menších dodavatelů „přesměrovávat“ klienta výběrem z omezené nabídky.

Spoléhat se na zavedený sortiment a pouhý prodej patří k činnosti obchodních firem, ale profesionální agentura investuje námahu do vyhledávání novinek k obohacení a rozvoji své nabídky. Věnuje se však také jejich navrhování a je tedy významnou součástí vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů.

Novinky v sortimentu rozhodně nejsou v rozporu s dlouhodobým efektem jejich reklamního účinku, který je vyšší i v porovnání s ostatními médii. Již dříve jsme například uvedli výsledky výzkumu asociace PPAI: více než čtyři pětiny dotazovaných si vybaví logo i dárce reklamního předmětu, zatímco z těch, kteří viděli spot v TV, je to necelých 70 %, v případě tiskové inzerce 60 % a něco přes 30 % u reklamy na internetu. Podle PPAI přes 70 % firem nakupujících média ke komunikaci vždy používá reklamní a dárkové předměty a téměř 80 % z nich je považuje za účelné při dosahování obchodních cílů. Bez inovace sortimentu by tato čísla byla určitě výrazně nižší.

Psychologové by jistě podali odbornou přednášku o složitosti přenosu informace z krátkodobé paměti do dlouhodobé. Jak zapracovat reklamní účinek novinky v sortimentu reklamních a dárkových předmětů nejen do dlouhodobé paměti, ale také trvalého vztahu mezi dárci a obdarovanými? K tomu je potřeba zvolit profesionálního dodavatele.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag