Pětiprocentní kancelářské potřeby

30.01.2013

Sice jsou až na sedmé pozici a „jen“ v USA, ovšem se svým o něco více než pětiprocentním podílem na tamním trhu reklamních a dárkových předmětů dosahují obrat bezmála jedné miliardy USD za rok.  
Výzkum Advetising Specialty Institute v roce 2011 u více než 2000 respondentů ukázal, že na rozdíl od reklamních čepic, firemních propisek i keramického nádobí, které si američtí muži ponechávají déle než ženy, u reklamních stolních a kancelářských předmětů je délka vlastnění u obou pohlaví stejná a činí průměrně 3.2 roku. Více produktů této kategorie vlastní ženy (5,2 ks) než muži (4,8), podobně jako je tomu u značkových psacích potřeb.
A jaké předměty vládnou v sortimentu pro kancelář? Za necelých třináct let své existence se na první místo vyhouply USB flash disky. Podle výzkumu je vlastní 54,2 % respondentů. S trochou nadsázky by se dalo říci: Jak se bez „flešek“ trh reklamních a dárkových předmětů vůbec mohl obejít? Do tohoto nesmírně užitečného, trvanlivého a skladného produktu lze aplikovat firemní sdělení nepřebernými způsoby na míru všem zákazníkům. Že USB flash disk může zasáhnout i do světa špičkové módy a stát se šperkem? Může.
Flešky tak zřejmě z prvního místa na druhé odsunuly pouzdra na vizitky, které má ve své manažerské výbavě 30,2 % účastníků výzkumu. Vlastnictví vizitkáře či vizitkovníku stejně jako USB flash disků uvádějí více muži než ženy, kdežto u „trojky“ mezi reklamními stolními a kancelářskými potřebami je to naopak. Pouzdra na svorky se se svými celkovými 29,1 % úspěšně tlačí na zásobníky vizitek.

Možná jste si položili otázku, kde jsou ve výčtu reklamní kalendáře a diáře. Výzkum je vyčlenil mezi „sedmi statečnými“ jako zvláštní kategorii a jistě jste jimi své obchodní partnery pro nový rok už obdarovali. Pro jejich kanceláře toho však ještě zbývá tolik…

Další významné druhy reklamních předmětů pro kancelář:

Stolní hodiny vlastní 27,4 % respondentů výzkumu a zřejmě není překvapivé, že muži je mají o dvě třetiny častěji než ženy. Asi aby věděli, kdy mají z práce přijít domů.
Těžítka s 26,3 % jsou také oblíbenou ozdobou kancelářských stolů.
Stojánky s psacími potřebami na svém pracovním stole má jen 15,1 % dotazovaných, ovšem s velmi silnou převahou mužů.
Ostatní reklamní a dárkové kancelářské potřeby vlastní téměř polovina respondentů (s výraznou převahou žen) a v širokém portfoliu najdeme stovky praktických nebo jen ozdobných předmětů.
office3office4

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie