V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Dvě třetiny žen žádají keramiku

13.12.2012

Keramické nádobí je jedním z hitů v sortimentu reklamních předmětů. Patří k nejpoužívanějším a velmi vítaným dárkům a jeho reklamní sdělení působí obvykle v příjemných chvílích relaxace s oblíbeným nápojem či jiným občerstvením. Co na keramiku říkají statistiky?

Nedávno Evropskou komisí uložené prozatímní antidumpingové clo (v rozmezí do 58,8 %!) na dovoz keramického stolního a kuchyňského náčiní z ČLR do EU musíme vzít na vědomí. Proti kladivu na čínskou keramiku máme ve výzbroji jednak data výzkumů renomovaných institucí, jednak širokou nabídku reklamních a dárkových předmětů z keramiky a porcelánu, stále ještě v původních cenách.

Asociace PPAI ve svých výzkumech severoamerického trhu 3DR předmětů vytrvale uvádí nápojové nádobí (v němž mají výrobky z keramických materiálů většinový podíl) na čtvrtém místě v prodejnosti za reklamním textilem, psacími potřebami a kalendáři a diáři. V celkových více než 17 miliardách USD investovaných vloni americkými firmami do 3DR předmětů jde o 7% podíl této kategorie.

Advertising Specialty Institute (ASI), z jehož výzkumu z roku 2011 jsme čerpali data i pro předchozí statistiky, se dotazoval více než 2 tisíc respondentů na sedm hlavních kategorií reklamních předmětů a dárků. Mezi nimi opět najdeme nápojové nádobí. Podobně jako u dříve analyzovaných psacích potřeb a čepic i nápojové nádobí slouží podpoře dlouhodobého vztahu koncových uživatelů s dárci. Obdarovaní muži je vlastní až 5,2 roku, zatímco ženy „jen“ do 4 a půl roku.

Favorizované barvy byly zkoumány z logiky věci jen u keramických výrobků. Vládne černá, následovaná modrou, bílou, béžovou, zelenou a šedou, a zatímco ženy preferovaly více než muži barvu zelenou a béžovou, u ostatních barev tomu bylo naopak.

A na jakých místech se z reklamních hrnků a sklenic podle ASI v USA, Kanadě, Velké Británii a Austrálii nejčastěji pije? To už víme z dřívější statistiky a k pracovišti a domácnosti můžeme přidat třetí místo v pořadí – osobní vůz.

Co jistě bude odběratele 3DR předmětů zajímat je, zda koncoví uživatelé preferují koupené nápojové nádobí nebo darované. Jen 37,8 % z nich si je raději kupuje, z toho téměř 50 % mužů, zatímco ženy jsou ze dvou třetin raději obdarovány! Rozhodně je tedy pro koho vybírat.

keramika1

keramika2

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag