V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

K Vánocům značkové psací potřeby

27.09.2012

Existují reklamní a dárkové předměty, které firmy pořizují v řádu jednotek, maximálně desítek kusů pro nejvýznamnější cílové skupiny. K takovým patří i značkové psací potřeby, které symbolizují prestiž, eleganci a postavení. V tomto textu se k nim vyjádří také výzkum organizace Advertising Specialty Institute z roku 2011.

Již dříve jsme psali, že v anglosaském světě jsou značkové reklamní a dárkové předměty vítané. Uvedla to více než polovina respondentů výzkumu ASI z roku 2010.
V jiném článku bylo v grafu uvedeno, že na druhém místě se na trhu reklamních a dárkových předmětů v USA za reklamním textilem nacházejí psací potřeby s téměř desetiprocentním podílem, což znamená finanční objem asi 1,5 miliardy USD, který za tuto kategorii 3DR ročně utratí americké firmy.
V průniku obou informací tedy najdeme značkové psací potřeby. Jak jsme zmínili v závěru první statistiky s daty ASI z roku 2011 (v ní i přesný popis zkoumaných skupin respondentů), jsou to více muži, kteří od reklamních a dárkových předmětů očekávají kvalitu a u psacích potřeb tomu není jinak. Celé dvě třetiny (64,8 %) z nich dají přednost značkovým proti běžným, zatímco u žen to není ani polovina (46,1 %). Úplně stejné počty respondentů u obou pohlaví jsou uvedeny ve prospěch psacích potřeb obdržených od velkých společností proti těm od malých firem. V souhrnu i tentokrát jde o nadpoloviční počty těch, kteří upřednostní kvalitu značek.
Oč méně anglosaské ženy touží po renomovaných značkách, o to více psacích potřeb vlastní. V průměru jich má každá 12,8, zatímco jejich mužští krajané „jen“ 10,7. Obměna je u žen naopak rychlejší, protože nejstarší pero či propisku vlastní průměrně 3,4 roku, kdežto muži 3,8 roku.
Ale místo suchých čísel si ukažme několik konkrétních produktů, které mají šanci být vlastněny déle, než udává průměr. Abychom vás k výběru z více než 180 položek naší nabídky trochu inspirovali, představujeme tři vynikající výrobky.
Dárková sada kuličkového pera a rolleru Barnaby značky Charles Dickens, obojí s černou náplní a v luxusní dárkové krabičce.
Ženy s vytříbeným konzervativním vkusem ocení plnicí pero Parker Sonnet Feminne Pearl Lacquer v dárkové kazetě se zápisníčkem. Ušlechtilá ocel, metalické růžové zlato nebo perleťový lak, zlatý hrot pokovený rhodiem… Když učitel George Safford Parker v roce 1889 patentoval první plnicí pero, jistě toužil po tom, aby jeho jméno jednou neslo i takové, jakým je nyní Sonnet Feminne.
Do třetice Waterman Carene Deluxe Conterporary ST. S tímhle stříbřitým zázrakem by otec zakladatel slavné značky Lewis Edson Waterman kaňku jako v roce 1883 při vyplňování pojistné smlouvy jistě neudělal.

Ať již na značkových psacích potřebách podle vhodnosti zvolíte aplikaci loga laserem, tampontiskem nebo komplimentkou v dárkové krabičce, obchodní partner takový dárek rozhodně vysoce ocení. A nejen k Vánocům. U špičkových per bude personifikací váš vztah potvrzen určitě na delší dobu než oněch průměrných 3,4 nebo 3,8 roku.

graf_psaci1 graf_psaci2

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag