Pokročilé
vyhledávání
 

PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů

04.08.2014

Severoamerická asociace Promotional Product Association International sděluje: Za první čtvrtletí roku 2014 zažili dodavatelé reklamních a dárkových předmětů proti stejnému období před rokem nárůst prodejů o 5,3 a distributoři dokonce o 9,1 procent!

Před pěti lety jsme se dozvěděli, že obchod s reklamními a dárkovými předměty v USA zpomaloval. Rozhovor pod odkazem ovšem připomínáme i proto, že v roce 2009 jsme na severoamerický trh vstoupili se značkou Schwarzwolf a právě na veletrhu PPAI v Los Angeles s ní před pěti roky zažívali první úspěchy. Navzdory obecným poklesům prodejů.

A jaké jsou tedy další pozitivní údaje nyní, o pět let později? PPAI uvádí, že u členských dodavatelů za první čtvrtletí t. r. proti stejnému období před rokem narostly prodeje více než sedmdesáti procent z nich, necelým třem procentům stagnovaly a poklesly dvaceti sedmi procentům. Předpoklad dodavatelů na druhé čtvrtletí je ještě optimističtější. Procentuální podíl členských distributorů s nárůstem prodejů v prvním čtvrtletí je ještě vyšší a v dalším čtvrtletí obě skupiny očekávají více stabilizace – vše viz následující grafy.

graf1_1 graf1_2

Zajímavé jsou informace o komunikačních nástrojích, které dodavatelé v USA ve svých marketingových strategiích využívají. V prvním čtvrtletí u nich se stejnými téměř sedmdesáti procenty vítězily e-mail a veletrhy. Další v pořadí webové stránky do svých strategií zapojily dvě třetiny dodavatelů, zatímco sociální sítě zatím “jen“ necelá polovina. Na opačném pólu najdeme Zlaté stránky (5,6 %) a vystupování na veřejnosti (8,3 %). Druhý graf je pro porovnání doplněn i údaji od distributorů s logicky vyšším podílem využívání referencí a naopak nižší účastí na veletrzích.

Jaká je vlastně struktura členů PPAI? Většinu z více než 10 tisíc členských firem sdružení najdeme právě v USA, ale zhruba dvě procenta tvoří i společnosti z Kanady a dalších zemí světa. Nejvýraznější podíl mají dodavatelé (čtyři pětiny) a distributoři (necelá pětina) reklamních produktů a souvisejících služeb.

Hlavním cílem PPAI je posilování významu a podílu reklamních a dárkových předmětů v marketingu a reklamě s cílem zajistit úspěch svých členů a celkově globálního průmyslu 3DR produktů.

graf2

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag