Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
25.04.2019
Zelený čtvrtek i celé Velikonoce jsou sice za námi, ale reklamní a dárkové předměty v zelené jsou tu pro svěží jaro dál.
Opravdu je ve znamení zelené
barvy z čeho vybírat. Více než sedmnáct
set položek ve všech kategoriích reklamních a dárkových předmětů od
přívěšků, zapalovačů a mnoha dalších rozdávaček, přes psací potřeby a jiné
předměty pro kancelář včetně kategorie ICT, reklamní textil, nože a nářadí,
sportovní potřeby, reklamní gastronomii, pomůcky pro domácnost, tašky,
sportovní potřeby a ostatní předměty pro volný čas, až po značkové varianty
vyjmenovaného sortimentu. Mohli bychom jmenovat i většinu komodit, kde jsou
v nabídce provedení ve všemožných typech zelených barev a jejich odstínů.
Záleží tedy už jen na Vaší komunikační strategii a také na zájmech cílových
skupin, jaký jarní reklamní dárek
pro ně vyberete. Dá se však předpokládat, že obdarovaní je budou využívat celý
rok, protože zelená uklidňuje, osvěžuje a napomáhá regeneraci sil. Jsme na ni
také - s ohledem na přírodu, kde díky chlorofylu zelená převažuje -
citlivější, tedy i reklamní sdělení
na předmětu v zeleném provedení bude vnímáno
intenzivněji. Současně bude poskytovat rovnováhu, zdravou energii, naději a
posilovat vztah, a to i obchodní. Rozhodně takovým předmětem dáte najevo, že Vaše partnerství může být stále živé, mladé,
pohodové a nehrozí mu konec. Pocit rovnováhy sil je v zelené zřejmě dán
faktem, že tato barva vzniká z hřejivé žluté a chladné modré a o dobrý
pocit jde u reklamních předmětů a dárků v zájmu zvýšení loajality
k dárci a chuti pokračovat ve spolupráci
přece na prvním místě.
Zelená barva se k jaru prostě hodí, což s nadsázkou
vystihuje i starý výraz pro nováčka v jakémkoliv oboru – zelenáč – tedy
někoho, kdo se podobá nezralému ovoci. To ovšem neplatí pro dodavatele
reklamních a dárkových předmětů, který by naopak měl být vyzrálou agenturou.
Jak je to s více druhy zelené barvy? Například systém RAL, běžné užívaný u barev pro průmysl
a stavebnictví, uvádí celkem 36 typů zelených barev, s českými názvy jako
například olivová zelenočerná, rezedová zelená, zelená patina, dopravní zelená
či třeba májová zelená.
HTML barvy pro weby jich
rozlišují „jen“ 23, ale pro tiskový a reklamní obor je tu od šedesátých let
hlavně systém přímých barev americké společnosti Pantone. Ten prochází setrvalým vývojem a každoročně je připravován
nový vzorník barev, obvykle s přidáním dalších. Pantone také pro každý rok
vyhlašuje barvu, tou letošní je Living
Coral, jemná růžová, která má symbolizovat sounáležitost a optimismus.
Třeba se brzy dočkáme jedné z nepřeberných typů zelené, ale reklamní
a dárkové předměty ve znamení barvy jara můžete vybírat stále. Máte
k tomu zelenou.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.