Pro zelené 3DR Jaro

25.04.2019

Opravdu je ve znamení zelené barvy z čeho vybírat. Více než sedmnáct set položek ve všech kategoriích reklamních a dárkových předmětů od přívěšků, zapalovačů a mnoha dalších rozdávaček, přes psací potřeby a jiné předměty pro kancelář včetně kategorie ICT, reklamní textil, nože a nářadí, sportovní potřeby, reklamní gastronomii, pomůcky pro domácnost, tašky, sportovní potřeby a ostatní předměty pro volný čas, až po značkové varianty vyjmenovaného sortimentu. Mohli bychom jmenovat i většinu komodit, kde jsou v nabídce provedení ve všemožných typech zelených barev a jejich odstínů. Záleží tedy už jen na Vaší komunikační strategii a také na zájmech cílových skupin, jaký jarní reklamní dárek pro ně vyberete. Dá se však předpokládat, že obdarovaní je budou využívat celý rok, protože zelená uklidňuje, osvěžuje a napomáhá regeneraci sil. Jsme na ni také - s ohledem na přírodu, kde díky chlorofylu zelená převažuje - citlivější, tedy i reklamní sdělení na předmětu v zeleném provedení bude vnímáno intenzivněji. Současně bude poskytovat rovnováhu, zdravou energii, naději a posilovat vztah, a to i obchodní. Rozhodně takovým předmětem dáte najevo, že Vaše partnerství může být stále živé, mladé, pohodové a nehrozí mu konec. Pocit rovnováhy sil je v zelené zřejmě dán faktem, že tato barva vzniká z hřejivé žluté a chladné modré a o dobrý pocit jde u reklamních předmětů a dárků v zájmu zvýšení loajality k dárci a chuti pokračovat ve spolupráci přece na prvním místě.

Zelená barva se k jaru prostě hodí, což s nadsázkou vystihuje i starý výraz pro nováčka v jakémkoliv oboru – zelenáč – tedy někoho, kdo se podobá nezralému ovoci. To ovšem neplatí pro dodavatele reklamních a dárkových předmětů, který by naopak měl být vyzrálou agenturou.

Jak je to s více druhy zelené barvy? Například systém RAL, běžné užívaný u barev pro průmysl a stavebnictví, uvádí celkem 36 typů zelených barev, s českými názvy jako například olivová zelenočerná, rezedová zelená, zelená patina, dopravní zelená či třeba májová zelená.

HTML barvy pro weby jich rozlišují „jen“ 23, ale pro tiskový a reklamní obor je tu od šedesátých let hlavně systém přímých barev americké společnosti Pantone. Ten prochází setrvalým vývojem a každoročně je připravován nový vzorník barev, obvykle s přidáním dalších. Pantone také pro každý rok vyhlašuje barvu, tou letošní je Living Coral, jemná růžová, která má symbolizovat sounáležitost a optimismus. Třeba se brzy dočkáme jedné z nepřeberných typů zelené, ale reklamní a dárkové předměty ve znamení barvy jara můžete vybírat stále. Máte k tomu zelenou.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie