Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
16.04.2018
Co ovlivní potřebu a chuť navázat a prohlubovat spolupráci, uzavřít obchod? Dobrý pocit a dojem z nich. Do jaké míry jsou tyto zásadní psychoemocionální stavy ovlivnitelné dobře nebo špatně vybranými reklamními předměty a dárky, jsme dokladovali mnohokrát. K dispozici je i nová statistika.
V únoru tohoto roku Advertising
Specialty Institute (ASI) na svém webu zveřejnil materiál s více
grafy, čerpajícími z průzkumu mezi zákazníky B2B do 40 let věku,
nakupujícími reklamní a dárkové předměty.
Zajímavé jsou všechny údaje, ale pro naše potřeby jsme vybrali závěrečný
přehled, jak respondenti reklamních předměty vnímají. Zaškrtávali podle tří
charakteristik – jako běžné, přijatelné a výjimečné. A pozor – běžné neznamená,
že nejsou chtěné a potřeba!
Vítězem se stala elektronika,
kterou jako výjimečnou možnost k obdarování hodnotilo 63 % dotazovaných a
jen 2 % ji vnímají jako běžnou. Většinu elektroniky u nás najdete pod kancelářskými potřebami
v položkách pro
PC a mobily, v rádiích
a přehrávačích a mezi hodinami a meteostanicemi.
Je otázka, jak například z obyčejné „flešky“ mít pocit výjimečnosti, ale
protože jde o velký malý 3DR předmět, záleží vždy na
komunikačních souvislostech a poradě s kvalitní agenturou, aby okamžiky
předání i používání byly opravdu jedinečné.
Druhými jsou venkovní oděvy
se 42 výjimečnými procenty a pouze 3 % běžnými. Dávno víme, že oblečení
pro venkovní nošení mají příjemci reklamních předmětů a dárků
nejraději! Už v roce 2012 organizace ASI také zjistila, že u mikin, bund,
větrovek atd. mají darující 97procentní šanci, že obdarovaní si jejich logo a
další motivy z oděvů zapamatují.
Třetími v pořadí kladného vnímání 3DR předmětů jsou – trička! Mezi cílovými skupinami od
malých dětí až po seniory nenajdeme asi nikoho, kdo by rád občas nedostal
obyčejné vkusné, elegantní nebo i značkové tričko. Na
běžné nošení i sport z mnoha druhů bavlny, ale i pro náročný outdoor
z inteligentních materiálů, vše je pro dobrý pocit z obdarování na
obou stranách k dispozici.
Evergreen tašky. Na to, jak
účelný a praktický předmět taška
je, se zdá být 17 % respondentů, co je berou za výjimečný reklamní předmět,
vcelku dost. Ovšem mezi osmi stovkami tašek nákupních, chladicích, papírových,
plastových, bavlněných, jutových, z netkaného textilu aj. určitě najdete
výjimečných více než těch 17 %.
Nápojové nádobí má největší
podíl respondentů v oblasti vnímání uprostřed, tedy jako přijatelného –
celých 77 %! Ano, pít se prostě musí,
ale ve 3DR se výjimečných 9 % může v rukou schopné agentury
podstatně navýšit.
Šestý sortiment v pořadí – magnetky.
Jim se příliš často nevěnujeme, možná jsou ve vnímání běžné a alespoň
přijatelné (59 % a 39 %!), ale co když se vyrobí na míru?
Na konci statistiky se skrývají psací
potřeby. Tento nejčetnější sortiment reklamních a dárkových předmětů jako
běžný vnímá 59 % tázaných a 41 % jako přijatelný. Na výjimečnost psacích potřeb
už nezbylo ani jedno procento, ale pokud zvolíte značkovou
variantu, poměr se může zásadně změnit.
A o to jde především: reklamní a dárkové předměty vždy volit tak, aby každé jejich předání provázely výjimečné chvíle a prožitky.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.