V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Velký malý 3DR předmět

03.03.2016

V osmém díle komoditního seriálu se zaměříme na po všech stránkách skvělý reklamní předmět – USB flash disk. Účelný, praktický, designový, přenosný, trvanlivý, odolný, spolehlivý, variabilní… Tento hi-tech předmět s komfortní možností potisku má historii sice krátkou, ale už se stačil zařadit mezi stálice trhu 3D reklamy.

Pro každého, kdo profesně či amatérsky pracuje s ICT technologiemi, je spolehlivá „fleška“ důležitým pomocníkem. Data, jejich přenos a zálohování, to je, oč při práci s ní běží. Když se na přelomu milénií objevil na trhu první USB flash disk, měl kapacitu pouhých 8MB. I tak to bylo 5x více, než měla do té doby nepostradatelná disketa a už tehdy bylo jasné, že jí za krátký čas bude odzvoněno. Přes předponu giga- paměťové kapacity se nejmodernější produkty dostaly až na tera-, ovšem pro běžné potřeby postačí kapacita od 1 GB v násobcích dvou až do 32 GB! USB flash disky jsou i v katalogových variantách designově náležitě vyladěny, ale je možné zvolit také produkty na míru.

Tvrzení, že USB flash disky jsou stálicemi na trhu reklamních a dárkových předmětů, velmi snadno doložíme údaji dvou renomovaných institucí – PPAI a ASI. V poslední době jsme uváděli data z 3DR trhu v USA, podle nichž PC doplňky patří už několik let k pěti nejúspěšnějším druhům reklamních předmětů, co se prodejů týká. V článku TOP 5 3DR v USA, vycházejícím z dat PPAI, jsou v nabídce USB flash disky v desítkách kusů „schovány“ pod téměř šesti stovkami PC doplňků. V lednu 2013 jsme však daty ASI dokladovali, že právě reklamní „flešky“ jsou jedničkou, alespoň co se týká vlastnění „pětiprocentních“ kancelářských potřeb. Respondenti výzkumů je uváděli z 54,2 %! Stručný graf názorně ukazuje, že od roku krize 2010 objem v USA prodaných PC doplňků setrvale narůstá (PPAI), a to od 1,97 % z celého prodaného sortimentu 3DR předmětů ve 2010 na bezmála 6 % v roce 2014!

Ale zpátky k samotným USB flash diskům. Dostat je od dárců reklamních předmětů je jedna věc, ale ponechat si je a používat je také velmi důležité. V červenci 2014 jsme vám podali důkaz z výzkumů ASI, že obdrženou „flešku“ si 90 % respondentů ponechá kvůli její účelnosti.

V názvu předmětu se USB objevilo proto, že data se do něj přenášejí sběrnicí USB a slovo disk, který v něm není, snad jen jako památka na jeho předchůdkyni disketu.

Ideálním reklamním dárkem může být USB flash disk ve spojení se šňůrou na krk, ať už vyrobenou na míru nebo z katalogové nabídky.



graf

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag