Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
03.03.2016
V osmém díle komoditního seriálu se zaměříme na po všech stránkách skvělý reklamní předmět – USB flash disk. Účelný, praktický, designový, přenosný, trvanlivý, odolný, spolehlivý, variabilní… Tento hi-tech předmět s komfortní možností potisku má historii sice krátkou, ale už se stačil zařadit mezi stálice trhu 3D reklamy.
Pro každého, kdo profesně či amatérsky pracuje s ICT
technologiemi, je spolehlivá „fleška“ důležitým pomocníkem. Data, jejich přenos
a zálohování, to je, oč při práci s ní běží. Když se na přelomu milénií
objevil na trhu první USB flash disk,
měl kapacitu pouhých 8MB. I tak to bylo 5x více, než měla do té doby
nepostradatelná disketa a už tehdy bylo jasné, že jí za krátký čas bude
odzvoněno. Přes předponu giga- paměťové kapacity se nejmodernější produkty
dostaly až na tera-, ovšem pro běžné potřeby postačí kapacita od 1 GB
v násobcích dvou až do 32 GB! USB
flash disky jsou i v katalogových variantách designově
náležitě vyladěny, ale je možné zvolit také produkty na míru.
Tvrzení, že USB flash disky
jsou stálicemi na trhu reklamních a dárkových předmětů, velmi snadno
doložíme údaji dvou renomovaných institucí – PPAI a ASI. V poslední době
jsme uváděli data z 3DR trhu v USA, podle nichž PC
doplňky patří už několik
let k pěti nejúspěšnějším druhům reklamních předmětů, co se prodejů týká.
V článku TOP 5 3DR v USA,
vycházejícím z dat PPAI, jsou v nabídce USB flash disky v desítkách
kusů „schovány“ pod téměř šesti stovkami PC doplňků. V lednu 2013 jsme
však daty ASI dokladovali, že právě reklamní „flešky“ jsou jedničkou, alespoň
co se týká vlastnění „pětiprocentních“
kancelářských potřeb. Respondenti výzkumů je uváděli z 54,2
%! Stručný graf názorně ukazuje, že od roku krize 2010 objem v USA
prodaných PC doplňků setrvale narůstá (PPAI), a to od 1,97 % z celého
prodaného sortimentu 3DR předmětů ve 2010 na bezmála 6 % v roce 2014!
Ale zpátky k samotným USB flash diskům. Dostat je od dárců reklamních
předmětů je jedna věc, ale ponechat si je a používat je také velmi důležité. V červenci
2014 jsme vám podali důkaz z výzkumů ASI, že obdrženou
„flešku“ si 90 % respondentů ponechá kvůli její účelnosti.
V názvu předmětu se USB objevilo proto, že data se do něj přenášejí
sběrnicí USB a slovo disk, který v něm není, snad jen jako památka na jeho
předchůdkyni disketu.
Ideálním reklamním dárkem může být USB flash disk ve spojení se šňůrou na krk, ať už vyrobenou na míru nebo z katalogové nabídky.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.