Škola základ 3DR

18.07.2014

Slavný film Škola základ života se všemi skvostnými septimány a profesory netřeba představovat. Dovolili jsme si vypůjčit a upravit jeho název, protože fenomén školy je opravdu jedním ze základů trhu reklamních a dárkových předmětů. Proč? Je ideální pro vytvoření spotřebitelského vztahu k firmě či instituci právě proto, že reklamní a dárkové předměty podporují dlouhodobé vztahy a mezi důvody jejich vlastnění vítězí možnost využívání. Vybrat mezi předměty potřebné pomůcky pro potomky cílových skupin na všech školních stupních však může mít i přímý obchodní efekt.

Z filmu jsme si vypůjčili i známou hlášku o štěstí z dialogu pánů J. Marvana a L. Peška. Když se podaří - vkusně a přiměřeně věku „koncových spotřebitelů“ – dosáhnout výše uvedeného, o štěstí mluvit lze.

A co říká rok starý výzkum Advertising Specialty Institute o kategoriích reklamních a dárkových předmětů vhodných pro školáky a studenty? Tak například firemní propisky si z důvodu účelnosti ponechává celých 91 % respondentů. Dvojkou jsou Reklamní flash disky s jen o jedno procento nižším údajem a kancelářské potřeby jsou na čtvrtém místě s 83 %. V grafu uvádíme všechny hlavní kategorie reklamních a dárkových předmětů, protože fenomén školy je dokáže také všechny obsáhnout. Asi nepřekvapí, že u uvedených tří kategorií patří jejich atraktivita mezi respondenty k nejnižším důvodům vlastnění, ovšem jinak je tomu logicky u oděvů. Zkrátka to, jak vypadáme, nás „pronásleduje“ už od okamžiku, kdy si uvědomíme sami sebe. Natož v citlivém dětství a mládí.

Učiníme odvážný, ale jistě pravdivý závěr. U reklamních a dárkových předmětů pro děti a mladé lidi v rámci školního života mohou být všechny údaje stoprocentní, když jsou produkty vybrané správně. Stačí tedy vybrat správného dodavatele.

duvody_graf

Odkazy související s tématem:

iMi Print – speciální katalog reklamních tiskovin, který mimo jiné zahrnuje poznámkové bloky, papírové kostky a note-it. O nabídce reklamních tiskovin i využívaných tiskových technologiích jsme psali v článku Papír sprintem do 3DR.

Reklamní předměty na míru nejen manažerské dárky, ale také spoustu předmětů pro školáky a studenty: zdravotně nezávadné lunch boxy, odrazky na tašky a oděvy, elegantní tašky přes rameno pro studenty, magnetické záložky do knih a spony na papíry, přívěsky na klíče a šňůrky na krk, USB flash disky, myši a podložky pod ně…

Ekologické reklamní předměty rozhodně potěší nejen planetu, ale také stále početnější skupinu moderních žáků a studentů. Najdete zde mnoho předmětů vhodných pro školní život od psacích potřeb z recyklovatelných materiálů až po solární kalkulačky a další elektroniku. Že reklamní a dárkové předměty s předponou eko navíc mají styl, je dalším pádným důvodem je stylovým potomkům cílových skupin věnovat.

Je čas orientovat reklamní dárky na školáky a studenty. Titulek článku marketingového ředitele M. Kyjovského pro týdeník Marketing&Media jsme si dovolili upravit pro aktuální téma. Vše, co je v něm však napsáno, platí i nadále. Především fakt, že reklamní předměty pro žáky a studenty by se měly stát reklamními dárky, které budou rádi používat. O stimulaci dobrých vztahů jde přece „až“ na prvním místě!

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie