Pokročilé
vyhledávání
 

Proč je ASI mají?

29.10.2020

Jako v minulé Aktualitě jsme si pohráli s názvem instituce ASI. Proč tedy podle Advertising Specialty Institute si obyvatelé USA a Kanady ponechávají reklamní předměty ne asi, ale určitě?

Minule jsme hned na začátku uvedli hlavní tvrzení studie 2020 ASI Ad Impressions, že reklamní předměty jsou nejeefektivnějším nástrojem reklamy. A že jsou i nástrojem nejoblíbenějším – před novinami, rádiem, časopisy, televizí, ale také internetem a chytrými mobily - potvrdily desetitisíce respondentů z obou zemí.

Výzkum zjišťoval tři hlavní důvody, proč si dotazovaní ponechávají reklamní a samozřejmě dárkové předměty: 1. Kvalita, 2. Využití a 3. Vzhled nebo přímo atraktivnost produktů. Vítězem u třinácti komodit je hledisko kvality s průměrnou hodnotou 53,2 % respondentů. Nejvyšší je u nápojového nádobí – 70 %! – což je s ohledem na velmi blízký osobní kontakt s předmětem pochopitelné.

Druhý aspekt - využití předmětů - má průměr 47,7 % respondentů s top údajem 64 % u stolních doplňků. Vzhled na třetím místě má průměr sice jen 36,3 %, ale logicky nejvyšší čísla jsou u oděvů – čepice 63 %, polokošile 57 %, trička 56 % a venkovní oděvy „jen“ 48 %. Požadavek na vzhled je naopak nejnižší u elektroniky – powerbanky 15 %, USB zařízení 17 % - a vcelku překvapivě u psacích potřeb s 16 %, přestože ten přímo koresponduje s kvalitou, jak dokazují například psací potřeby značky Pierre Cardin. Apel na kvalitu je tak u psacích potřeb naopak druhý nejvyšší – 69 %.

Když jsme u souhrnných dat, podíváme se na tři vítězné komodity v součtu procent všech hlavních tří důvodů ponechání si předmětů. Vítězem jsou venkovní oděvy a trička shodně se 150 %, druhé čepice se 149 % a třetí nápojové nádobí se 147 %. Zkrátka, ne nadarmo reklamní oděvy tvoří třetinu všech prodejů reklamních a dárkových předmětů!

Kompletní údaje viz tabulka, z níž je zřejmé, že využití předmětů má u všech komodit nejvyrovnanější data. Už před dávnými lety jsme uvedli, že používání reklamních předmětů je hlavním důvodem, proč nekončí v pověstném koši a jejich praktická stránka je tedy sázka na jistotu při výběru propagačních produktů pro všechny cílové skupiny.

Podívejme se na několik zajímavostí trhu s reklamními a dárkovými předměty v Kanadě. Její obyvatelé jsou známí citlivostí k ochraně přírody a společenským tématům a také údaje z výzkumu tomu napovídají. 39 % kanadských respondentů má příznivější dojem z dárců, od nichž obdrželi propagační předmět podle zásad CSR (z toho muži 35 % a ženy 45 %). U ekologických produktů je to dokonce 49 % (43 % muži a celých 59 % ženy!).

Zajímavě vyrovnané jsou údaje u levných jednorázových igelitových tašek a dražších, opakovaně používaných: ty první v ceně 10 centů upřednostňuje 53 % respondentů a druhé za 5 dolarů 47 %. Z hlediska objemu odpadu je jistě vhodnější odolná taška, ale obě by měly skončit v tříděném odpadu stejně. Ale až po využití, protože víme, že bez něj reklamní a dárkové předměty v odpadu nekončí.

Proč je mají (v%):

proc

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag