Pokročilé
vyhledávání
 

Reklamně efektivní skiareály

06.10.2014

V desítkách zimních resortů, na sjezdovkách a běžkařských trasách spatří logo vaší společnosti na oděvech obchodních partnerů, zaměstnanců či koncových zákazníků tisíce lidí. Vnímat reklamu při oblíbených aktivitách o víkendech a dovolených znamená si ji pod vlivem pozitivních emocí i zapamatovat a také snadno vybavit.

V naději, že blížící se zima bude na rozdíl od minulé konečně ve znamení sněhu, začínají fanoušci zimních sportů zaměřovat svoji pozornost na doplnění výzbroje a výstroje. Patří k milovníkům těchto aktivit i vaše významné cílové skupiny? Nyní je ideální příležitost jim vyřešit mnohé problémy s obnovou jejich vybavení.

V našich textech se reklamnímu textilu věnujeme často, zkrátka jak si zaslouží. V zimních resortech nebudou vidět pouze oděvy pro venkovní nošení, protože ze sjezdovek a běžkařských tras vede cesta na občerstvení do příjemných hospůdek a restaurací, stejně jako v jiném oblečení do víru večerního života horských center. A protože máme k dispozici i zbrusu nová data společnosti Advertising Specialty Institute z léta 2014, rovnou se podíváme na změny u venkovních oděvů. Například v USA obdrželo v roce 2012 reklamní dárek z tohoto sortimentu 5 % respondentů (6 % mužů, 4 % žen), zatímco o rok později už celých 9 % a letos se tento údaj v zásadě nezměnil (11 % muži, 7 % žen). Zajímavý vývoj má paměť tamních respondentů (každý rok se však výzkum provádí v jiných městech USA – více informací uvedeme v nejbližší statistice) – před dvěma roky si dárce venkovního oděvu vybavilo 97 % účastníků výzkumu, před rokem 95 % a letos to bylo “jen“ 85 %.

Víme, že paměť podporují emoce, takže cesta k zastavení případného poklesu a naopak k vytoužené stoprocentní identifikaci reklamního předmětu (nejen ze sortimentu reklamního textilu) s dárcem je příznivý dojem z darovaného předmětu a tedy i z inzerenta. Pod odkazem najdeme tři vítěze a rovnou je uvedeme také zde: jako první jsou oděvy na ven, trička na místě druhém a čepice získaly poctivý bronz. Reklamní textil je zkrátka superstar!

Má váš klíčový obchodní partner v úmyslu prožít zimní pobyt na horách opravdu stylově, tedy i značkově? Mezi námi zastupovanými značkami najdete také oděvní a z nich vybereme letos už patnáctiletou klasiku Schwarzwolf outdoor se stovkou stylových předmětů pro celoroční outdoor a sportovní aktivity. Třetina jsou oděvy doslova od ponožek po čepice, nabízející možnost téměř komplexní výbavy i pro zimní sporty a radovánky.

Oděvy vhodné pro zimní sporty značky Schwarzwolf outdoor jsme samozřejmě zařadili do Vánočního katalogu. V něm jsou ale k výběru mnohé další dárky jako koupelnové a kosmetické sady, čaje a kávy v luxusním balení, pochutiny či sety s lahůdkami a vínem, ozdobné skleničky medu s ořechy a mandlemi… Zkrátka takové dárky, které si lze užít při relaxaci po dni plném zimních sportovních zážitků. A zvolit pro své obchodní partnery a další cílové skupiny vánoční dárky, které je možné používat právě v rámci zimních radovánek, patří k nejlepším. Zvláště, když jejich reklamní sdělení má tak silný účinek. Zima je prostě reklamně efektivní.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag