V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Reklamní kalendáře a diáře, na scénu!

02.08.2013

Pestré show s názvem Svět reklamních a dárkových předmětů zahajuje jednu z významných a populárních akcí – festival kalendářů a diářů pro rok 2014! A jaké má koláče sledovanosti?

Opusťme poněkud teatrální slovník vlastní sféře šoubyznysu a vraťme se na pevnou půdu oboru spolehlivého dodavatele reklamních a dárkových předmětů. To ovšem nic nemění na faktu, že právě nyní doopravdy začíná jedno z nejdůležitějších období v roce, kdy firmy a instituce začínají zvažovat, čím obdarují své cílové skupiny u příležitosti Vánoc a začátku nového roku.

Jedním z prověřených a (jak na straně darujících, tak i příjemců) oblíbených řešení jsou kalendáře a diáře, ať už opatřené „jen“ logem a základními údaji nebo přímo individualizované na míru. Takové kalendáře a diáře  mají povahu velmi osobního dárku, který navíc slouží celý rok.

Abychom konečně naplnili smysl rubriky, uvedeme první statistiku, kterou navážeme na data té druhé v předchozím e-zinu. V ní jsme se dozvěděli, že studie Advertising Specialty Institute z léta 2012 přisoudila kalendářům ve Francii a Velké Británii 3., resp. 4. místo mezi hlavními druhy 3DR předmětů co do počtu reklamních účinků jednoho produktu (2372, resp. 2307). Novou informací je čtvrté místo kalendářů v popularitě mezi všemi druhy reklamních předmětů a dárků jak v těchto evropských velmocech, tak i v USA a Kanadě (viz první graf).

graf1

Jistě zajímavé je demografické složení respondentů (5000 ve všech čtyřech zemích), kteří kalendář jako dárek velmi vítají. Jde sice o pouhých 13 % ve věku 21 – 34 let, ale výrazný nárůst na přesnou čtvrtinu u dotazovaných od 35 do 44 let a 28 % je zaznamenáno u respondentů nad 45 let. Je zřejmé, že zralejší populace tok času vnímá vážněji a pokud jsou tedy mezi vašimi obchodními partnery lidé střední generace, kvalitní kalendář i diář je pro ně vhodná volba dárku ke konci roku.

graf2

V rubrice Zprávy ze světa reklamních předmětů často zmiňujeme hlavní přednosti 3DR předmětů jako nástroje reklamy. Jsou jimi praktičnost, účelnost, estetika, účinnost reklamního sdělení, stimulace vztahů s cílovými skupinami, náklady na reklamní účinek, kvalita… Bez nadsázky lze říci, že dobře vybraný či na míru vytvořený kalendář a diář kombinuje všechny tyto a další vlastnosti.

Tak tedy, kalendáře a diáře, na scénu!

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag