Rok Kohouta – rok perfektní práce, ale…

18.01.2017

Před rokem jsme se chystali na období tvořivé a pracovité Opice, u níž jsme varovali před jejími problémy s charakterem a vychytralostí. Ten, kdo rok turbulencí ustál, by v čase Kohouta neměl mít výrazné potíže. Tím spíš, že ve znamení ohně je laskavý, méně útočný než jeho kolegové pod vlivem ostatních živlů a místo konfliktů dává přednost dohodě.

Tak tedy: kdo ve svém podnikání, práci, ve svých zálibách, vztazích a celkově v přístupu k životu neholduje častým změnám a ctí osvědčené, účelné postoje a cesty, má velkou šanci na dobrý vývoj. Zvláště jsou-li jeho hodnotami dlouhodobá perfektní práce, kvalitní výkony a vztahy v rodině. Není čas na spěch, nepozornost, riskování, a už vůbec ne na hazard. Na druhou stranu – není důvod se vyhýbat novým výzvám, řešenými ovšem inteligencí a praktickými postupy. Pokud se spolupracujícím lidem – obchodním partnerům, zaměstnancům, nadřízeným i podřízeným, ale také rodinným příslušníkům, přátelům či sousedům podaří udržovat vzájemnou důvěru a spolehlivost, čeká je na cestě vpřed to nejlepší. Nic však není zadarmo: Kohout je velice obezřetný, jen tak něco mu neunikne a je-li zklamán, jako pravý egoista dokáže svůj klid a laskavost rázem změnit v agresivitu. Tomu je nutno předcházet! V případě reklamních a dárkových předmětů to znamená, že pozorně a s upřímností vybírané položky mohou dobré vztahy posílit velmi zásadně. Kohout totiž v rámci své cílevědomosti často nebere velké ohledy na okolí, bývá autoritativní až arogantní a jsou-li tyto „ostruhy“ takticky otupeny dárkem ve správný čas, společně lidé dospějí ke splnění těch nejodvážnějších i nejkreativnějších cílů.

A ještě praktická rada: Kohout dává důraz na vnější vzhled a péči o něj, má rád pozornost okolí a obdiv. Tím budeme od 28. ledna ovlivněni více či méně všichni a tomu je možné podřídit výběr:

 

 

Reklamní textil – ze stovek položek své cílové skupiny v roce „marnivého“ Kohouta obléknete vkusně doslova od hlavy k patě.

 

 

Značkové reklamní předměty – rubrika pro manažerské dárky jako stvořená, v loňském roce obohacená o legendu jménem Pierre Cardin.

 

 

Péče o zdraví a vzhled – od koupelnových sad až po manikúru – dbát o sebe od A do Z se prostě vyplácí.

 

 

Sluneční brýle s vlastním potiskem – nabídka desetikorunových položek, ale též značkových kousků v retrostylu i hi-tech.

 

 

Technologie potisku – aby se z kvalitního předmětu stala vkusná 3D reklama, je potřeba zvolit vhodnou tiskovou techniku. Tailor made kšiltovka vypadá skvěle s výšivkou, zatímco kožená peněženka s ražbou atd.

V novém roce ohnivého Kohouta vám přejeme dobrou volbu dodavatele reklamních a dárkových předmětů a všech služeb s nimi souvisejících.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie