13.01.2015
Schwarzwolf si užívá svou zralost a je plný síly, nápadů, plánů a také zkušeností. Ví, jak vybírat špičkové výrobce a stále zlepšovat poměr kvality k ceně, i jak doplňovat a inovovat sortiment tak, aby s ním milovníci outdooru, sportu a pobytu v přírodě byli stále spokojenější.
Před rokem jsme uvedli, že v tehdy novém katalogu Schwarzwolf zákazníkům nabídl více než 80 reklamních předmětů. A že podobně jako rok předtím představil 10 novinek!
Jak je na tom zbrusu nový katalog, který získáte od svého account manažera nebo si o něj můžete napsat? Technicky i esteticky vycizelovaných produktů je dokonce o 8 více než vloni a můžete se těšit na 11 novinek, které vám v závěru představíme. Grafika katalogu opět respektuje typické schwarzwolfovské znaky: celou publikací se nese stopa vlčích drápů a zatímco bystré, energické vlčí oči se na vás v minulém katalogu upřeně zahleděly z titulní stránky, nyní jsou ve střehu na první dvoustraně.
Sortiment se postupně vyvinul do pěti základních kategorií. V novém katalogu obsahuje rubrika Baterky, optika celkem 18 svítidel, brýlí a optických zařízení. Platí-li ještě, že každý správný muž má mít u sebe nůž, pak rubrika Nože, nářadí jim samostatně i jako součást multifunkčních nářadí nabízí 22 ostří. Výrobky mají širokospektrý design od klasického (téměř zálesáckého) provedení až po hi-tech, takže si vyberou muži všech typů. Termosky, lahvičky, trekové hole, sady nářadí pro cyklisty, krokoměr, outdoorový ručník, samonafukovací polštář a lehátko či třísezónní spací pytel, to vše reprezentuje Turistika, cykloturistika ve svých 17 položkách. Od nepromokavého pásku s kapsou, přes neoprenovou peněženku, batohy hlavních objemových kategorií až po značkovou cestovní tašku s možností jejího nošení jako batohu, to nabízí rovných 10 produktů rubriky Batohy, vyrobených ze speciálních materiálů. Ty najdeme i v poslední, páté rubrice, která stejně jako všechny předchozí dbá o technologickou „vychytanost“ sortimentu, a podobně či ještě více než ony o vzhled. Jde samozřejmě o reklamní textil, z něhož je možné téměř kompletně vybavit svoji výstroj jak pro běžnou městskou turistiku, tak pro náročné outdoorové disciplíny.
„Věci pro outdoor nechci nijak složitě řešit. Potřebuji, aby fungovaly ve všech ohledech, jednoduše řečeno – stačí mi jen vědět, že se na ně mohu spolehnout. A tuhle filosofii pro mě v podstatě splňuje značka Schwarzwolf Outdoor,“ odpověděl jednoznačně vyznavač outdoorových aktivit Mgr. Karel Figlár ze společnosti iMi Partner na dotaz redakce e-zinu, jak by stručně charakterizoval značku Schwarzwolf Outdoor.
Prostě se i v tomto roce spolehněte.
Nejhledanější dotazy
Kategorie