Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
24.10.2016
Reklamní gastronomii se v aktualitách věnujeme významně, jak si i zaslouží. Její perlou – vínem - jsme se dříve zabývali hlavně v souvislosti s našimi sommeliéry a cizelovanou nabídkou kvalitních vín. Tak proč tedy Vina vína? Dozvíte se na závěr.
Z dřívějších článků zmíníme jeden, od něhož vedou formou odkazů stopy
k nejstarším, včetně tří rozhovorů s našimi sommeliéry. Jmenuje se
stručně Víno…
a spolu s dalšími je důkazem, že nás tento nápoj prostě baví a snažíme se
mu i stále více rozumět.
A protože máme v souvislosti s ním také co nabídnout, v
rubrice Sezónní hity
jsme sestavili speciální předvánoční kolekci s názvem Víno.
Jejím základem jsou vybraná vína z moravské vinařské oblasti, konkrétně
z vinařství Waldberg a Žabičce, spolu s produkty francouzských a
korsických lokalit. A protože s tématem souvisí i konzumace lahůdek a
pochutin, druhou početnou komoditou v kolekci jsou jejich sady, a to
s převážně španělskými a italskými víny. Doplňkem jsou i dvě sady číšnických
nožů a zátek, balené v dárkových krabičkách.
Víno je zvláště v současné době, kdy firmy a instituce řeší dárky
k Vánocům pro své zaměstnance, zákazníky a obchodní partnery, skvělou
volbou - snad neexistuje sváteční stůl, kde by víno nemělo své místo. Vánoce
jsou i časem dalších lahůdek a pochutin, a pokud váháte nad nabízenými sadami,
můžete tu svou s vybraným vínem jako manažerský dárek sestavit
z další rubriky Sezónních hitů, kterou jsou Dobroty.
Kultura vína souvisí s dalšími předměty, jakými jsou například karafy
a dekantéry na provzdušnění, případně k oddělení usazených
sedimentů u starších vín. Pro opravdu jedinečný požitek z bílého a červeného
vína nebo i sektu vám nabízíme sklenice z kvalitního skla Bohemia Crystal
ze sortimentu značky Vanilla Season.
Z hlediska historie jsou známy rozepře mezi příznivci vína a piva,
který z obou nápojů je starší. Logicky to musí být víno, protože ačkoliv k
neplánovanému zkvašení hroznů nebo obilí mohlo dojít ve stejné epoše, pivo -
tak jak ho známe - se vaří a to jako první dělali zřejmě Sumerové ve 3.
tisíciletí př. n. l. To první zdokumentovaná výroba vína je známa z doby o
tisíc let dříve v Arménii.
Na našem území ho pěstovali a vyráběli již staří Keltové, ale první
vinařský boom nastal s příchodem Římanů na jižní Moravu ve 2. až 3.
století n. l., kdy sem přinesli nové odrůdy ze Středomoří. Do Čech révu
dopravil o více než tisíc let později Karel IV. a české země jsou tak na severní
hranici vinařské mapy Evropy. Díky drsnějším klimatickým podmínkám jsou zdejší
vína svérázná, chuťově vytříbená a v zahraniční konkurenci u nás velmi
úspěšná.
A jaká je tedy vina vína? Že je nám s ním dobře. Tedy pokud se to
s jeho konzumací nepřežene, což si tento ušlechtilý nápoj nezaslouží.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.