Pokročilé
vyhledávání
 

Zlatá 3DR!

05.06.2019

Na prahu léta se podíváme na reklamní a dárkové předměty ve znamení jeho barvy – žluté. A protože do této škály patří také zlatá, můžeme i v rámci oboru směle použít tradiční zvolání vyjadřující mimořádnou spokojenost: Zlatá 3DR!

Reklamních a dárkových předmětů v provedení všech možných typů a odstínů žluté barvy je na 800 položek! Je to sice méně než polovina jarní zelené a více produktů je totožných v barevných variantách, ale k výběru toho správného pro Vaše komunikační kampaně jistě dostatek.

Tak jako jsme si řekli, jak může ovlivnit obchodní vztahy barva zelená, podívejme se dnes na žlutou. Víme, že zelená uklidňuje a s ohledem na to, že je tvořena teplou žlutou a chladnou modrou, harmonizuje energii. Se samotnou žlutou je to složitější, ale začneme pozitivně. Tato barva stimuluje nejen myšlení a všechny další kognitivní funkce, ale rovnou i celou nervovou soustavu. Jestliže zelená umí osvěžovat dlouhodobé vztahy – včetně pracovních – žlutá fandí navazování nových. Na to je dobré brát ohled ve výběru reklamních dárků při prvních jednáních. Jen pro zajímavost: pokud dáte potenciálnímu obchodnímu partnerovi pro potomka předmět na pracovní stůl v barvě žluté, podpoříte – ovšem ve vzhledově převažujícím neutrálním prostředí - jeho chuť do studia, schopnost se učit, ale i vůli a ctižádost.

U stabilních obchodních vztahů buďme se žlutou naopak opatrní, protože vybízí ke změnám a přijít o dobré zákazníky, o to nikdo nestojí. Přemíra žluté barvy dráždí a například v obytných i pracovních prostorách by jí mělo být doslova jako šafránu. Nejlépe právě v podobě vkusného, elegantního a designového reklamního a dárkového předmětu. Ten i s ohledem na barvu upoutá pozornost a Vaše logo i další sdělení nebude přehlédnuto.

Pokud již dříve uvedený mezinárodně uznávaný systém barev RAL rozlišuje 36 zelených barev, u žluté je jich „pouze" dvacítka, která navíc obsahuje i barvy béžové. Názvy jsou opět nevšední: žlutá narcisová, sírová žlutá, perlová zlatá, jiřinková žlutá či šafránová žlutá. Už podruhé jsme použili šafrán. Například v buddhistických chrámech Tibetu bývá svěcená voda obarvená žlutým šafránem, roucha mnichů této víry jsou žlutá, ale pro nás je asi nejznámější „aplikace“ žluté u nejmocnějšího ze staroegyptských bohů - Ra, tedy Slunce. Ve starověkých kulturách byla žlutá až zlatá barva symbolem i moci světské, pro zajímavost uvedeme, že perští a babylonští vladaři nosili žluté nohavice.

I v moderní době je barvám a jejich vlivu přičítán význam. V článku o zelené 3D reklamě jsme uvedli, že společnost Pantone pro letošní rok vyhlásila barvou roku jemně růžovou Living Coral pro posílení optimismu a sounáležitosti. Žlutá byla naposledy právě před 10 roky. Barva Mimosa pro 2009 měla v době ekonomické krize nést toto poselství:

„V době hospodářské nejistoty a politických změn je optimismus prvořadý a žádná jiná barva nevyjadřuje naději a jistotu víc než žlutá.“

A proto ještě jednou – zlatá 3DR!


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag