Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
05.06.2019
Na prahu léta se podíváme na reklamní a dárkové předměty ve znamení jeho barvy – žluté. A protože do této škály patří také zlatá, můžeme i v rámci oboru směle použít tradiční zvolání vyjadřující mimořádnou spokojenost: Zlatá 3DR!
Reklamních
a dárkových předmětů v provedení všech možných typů a odstínů
žluté barvy je na 800 položek! Je to
sice méně než polovina jarní zelené a více
produktů je totožných v barevných variantách, ale k výběru toho
správného pro Vaše komunikační kampaně jistě dostatek.
Tak jako jsme si řekli, jak může ovlivnit obchodní vztahy barva
zelená, podívejme se dnes na žlutou. Víme, že zelená uklidňuje a s ohledem
na to, že je tvořena teplou žlutou a chladnou modrou, harmonizuje energii. Se
samotnou žlutou je to složitější, ale začneme pozitivně. Tato barva stimuluje
nejen myšlení a všechny další kognitivní funkce, ale rovnou i celou nervovou
soustavu. Jestliže zelená umí osvěžovat dlouhodobé vztahy – včetně pracovních – žlutá
fandí navazování nových. Na to je dobré brát ohled ve výběru reklamních
dárků při prvních jednáních. Jen pro zajímavost: pokud dáte potenciálnímu
obchodnímu partnerovi pro potomka předmět na pracovní stůl v barvě žluté,
podpoříte – ovšem ve vzhledově převažujícím neutrálním prostředí - jeho chuť do studia, schopnost se učit, ale i
vůli a ctižádost.
U stabilních obchodních vztahů buďme se žlutou naopak opatrní, protože
vybízí ke změnám a přijít o dobré
zákazníky, o to nikdo nestojí. Přemíra žluté barvy dráždí a například
v obytných i pracovních prostorách by jí mělo být doslova jako šafránu.
Nejlépe právě v podobě vkusného, elegantního a designového reklamního a
dárkového předmětu. Ten i s ohledem na barvu upoutá pozornost a Vaše logo
i další sdělení nebude přehlédnuto.
Pokud již dříve uvedený mezinárodně uznávaný systém barev RAL rozlišuje 36 zelených barev, u žluté je jich
„pouze" dvacítka, která navíc obsahuje i barvy béžové. Názvy jsou opět
nevšední: žlutá narcisová, sírová žlutá, perlová zlatá, jiřinková žlutá či
šafránová žlutá. Už podruhé jsme použili šafrán. Například
v buddhistických chrámech Tibetu
bývá svěcená voda obarvená žlutým šafránem, roucha mnichů této víry jsou žlutá,
ale pro nás je asi nejznámější „aplikace“ žluté u nejmocnějšího ze staroegyptských bohů - Ra, tedy Slunce. Ve
starověkých kulturách byla žlutá až zlatá barva symbolem i moci světské, pro
zajímavost uvedeme, že perští a babylonští vladaři nosili žluté nohavice.
I v moderní době je barvám a jejich vlivu přičítán význam.
V článku o zelené 3D reklamě jsme uvedli, že společnost Pantone pro letošní rok vyhlásila
barvou roku jemně růžovou Living Coral
pro posílení optimismu a sounáležitosti. Žlutá byla naposledy právě před 10
roky. Barva Mimosa pro 2009 měla
v době ekonomické krize nést toto
poselství:
„V době hospodářské nejistoty a politických změn
je optimismus prvořadý a žádná jiná barva nevyjadřuje naději a jistotu víc než
žlutá.“
A proto ještě jednou – zlatá 3DR!
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.