V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

3DR jde stále

16.03.2015

Když nejde elektřina, pro některé důležité mediální nástroje nastává stop stav. Význam reklamních a dárkových předmětů tehdy naopak roste.

Závislost na elektřině si nejvíce uvědomíme, když jak se říká „nejde“. Nefunguje TV, rozhlas, po vybití baterií notebooků a mobilů ani internet. Jako nosiče reklamního sdělení jsou zkrátka out.

Problém mají i reklamní dárky závislé na připojení do sítě, a pokud elektřina selže za tmy, při svíčkách si například nezahrajeme ani mnoho společenských her. Není-li výpadek energie vázán na veřejný prostor, je asi lepší vyrazit na procházku nebo do společnosti a pak přijdou vhod dárky ze sortimentu reklamního textilu bez ohledu na roční dobu výpadku proudu.

V případě, že se ale ven nikomu nechce, proč neposedět doma při těch svíčkách u dobrého vína či jiného studeného nápoje a jídla s partnerem, blízkými či přáteli? Navíc při servírování ve stylovém nádobí a za pomoci dalšího vybavení domácnosti v širokém výběru? Koneckonců pro chvíle relaxace stále širší nabídku dárkových předmětů pro obchodní partnery najdete také ve značkovém sortimentu Vanilla Season.

Vezmeme-li v úvahu reklamní účinek mediálních nástrojů, pak ve chvílích energetického „ticha“ jsou nám TV i rozhlasové reklamní spoty odepřeny, stejně jako reklama šířená prostřednictvím internetu. Ovšem komu z nás potom vlastně chybí? Naopak účelný předmět s logem dárce, který ve stavu nouze člověk bere do rukou, má reklamní efekt maximální. Jde opět o emoce, které při delším výpadku proudu nejsou právě zanedbatelné.

V blížící se sezóně dovolených nebude reklama v přímořských a dalších destinacích jistě chybět nikomu z příjemců reklamních dárků, za to některé ze stovek předmětů pro život na plážích a v kempech určitě! A elektřina nebude už vůbec zajímat ty z vašich obchodních partnerů či zaměstnanců, kteří o dovolené vyznávají outdoorové aktivity. Rozhodně je však zaujme značkové vybavení Schwarzwolf Outdoor, na němž se logo v drsných i příjemných podmínkách stane symbolem doslova emocionální identifikace s dárcem.

U reklamních a dárkových předmětů jde vždy o jednotu účelu a formy. Estetické a praktické výrobky lidé uvítají vždy, a jestliže jsme kdysi zavedli pojem ekofunkcionalismus, představujeme pro celý sortiment kvalitních 3DR produktů nový výraz 3DRfunkcionalismus. A o ten nám pro vás jde až na prvním místě.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag