V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

3DR v létě chutná

14.04.2014

Sortimentu reklamní gastronomie se věnujeme méně než například reklamnímu textilu. Jarní a zvolna se blížící letní sezóna jsou jako stvořené k tomu, abychom to napravili. Tím spíš, že v přírodě chutná dvojnásob.

Sypat si hlavu popelem ale nemusíme, jak dokládají odkazy na několik posledních „gastronomických“ článků.

Jedna z nejoblíbenějších a nejvyužívanějších kategorií mezi reklamními a dárkovými předměty, jakou reklamní gastronomie je, bývá silně zastoupena i v soutěži Hvězda 3D reklamy. V minulém ročníku se jeden ze soutěžních předmětů – Chladicí půllitr Kozel – stal nejen vítězem této kategorie, ale díky nejvyššímu počtu hlasů odborné poroty také vítězem absolutním. Od plastového půllitru s dvojitou stěnou vyplněnou tepelnou gelovou izolací (k zachování správné teploty a chuťových vlastností piva i v horkých dnech) se „oslím můstkem“ dostáváme k prvnímu sortimentu v kategorii reklamní gastronomie - k chladicím taškám. K výběru jich je téměř sto v mnoha provedeních na nápoje v různém počtu lahví nebo plechovek, případně i na jiné občerstvení. Tento účelný, efektní a stále oblíbenější reklamní dárek najde v horkých letních dnech využití při všech možných příležitostech: zahradním grilování s rodinou, výjezdu vozem na piknik či na dalekou dovolenou, teambuildingové sportovní akci, golfu či tenisu s přáteli, opékání uzenin nad ohněm atd.

Nejen chlazenými nápoji živ je v létě člověk. Kávu nebo čaj si od rána do večera rádi dají mnozí z nás a vhodné předměty pro nápojovou kulturu lze nalézt mezi téměř 400 stovkami položek pod odkazem nápoje. Hrnky z keramiky, plastu i nerezové oceli, sklenice a sady obojího, láhve na pití, termosky, sady na víno, otvíráky, vývrtky, soupravy na piknik, nerezové nádoby a lahvičky, značkové výrobky Vanilla Season, Schwarzwolf či Jamie Olivier… a samozřejmě také už zmíněné chladicí tašky. Ty jsou k radosti matematiků „průnikem množin“ i s téměř 150 předměty, vhodnými pro přípravu a konzumaci potravin, kde najdeme nákupní košíky a tašky, nože, nádobí, dochucovadla, piknikové soupravy, termotašky, svačinové boxy…

Psali jsme o reklamní gastronomii:


Reklamní a nápojové nádobí k Vánocům sedí – v prosinci 2013 padl mimo jiné poznatek z výzkumu Advertising Specialty Institute (ASI), že reklamní hrnky a sklenice si obdarovaní ponechávají ze 4/5 kvůli jejich účelnosti. Pokud jste své cílové skupiny obdarovali hrnky a sklenicemi s vánočními motivy, určitě ocení další pro letní posezení. Třeba s logem vaší společnosti, protože podle ASI počet lidí vlastnících obrandované nádobí přibývá.

Nový katalog Vanilla Season aneb Dárkové předměty pro zážitkovou gastronomii a relaxaci – v září 2013 značka Vanilla Season oslavila dvouleté výročí. Luxusní, ale cenově dostupné předměty slouží vaření, stolování a relaxaci po celý rok a je jich k výběru téměř padesát!

Dvě třetiny žen žádají keramiku – v prosinci roku 2012 nám stály za analýzu data asociace PPAI také kvůli prodejnosti nápojového nádobí v USA. Obsadily čtvrté místo za reklamním textilem, psacími potřebami a kalendáři a diáři. V závěru jsme zjistili, že pokud máte mezi obchodními partnery ženy, ze dvou třetin uvítají jako dárek keramické nápojové nádobí.

3D reklama prochází žaludkem – v listopadu roku 2010 jsme prostudovali výzkum PPAI a Market Tools a zjistili, kolik reklamních předmětů mají Američané přímo v kuchyni. Z grafového koláče lze spočítat, že zhruba 2/3 respondentů v té době v kuchyni vlastnily tři a více těchto předmětů. 3D reklama stejně jako láska prochází zkrátka žaludkem. Už jsme si také řekli, že v přírodě chutná dvojnásob a aby ani v létě vaše cílové skupiny neměly hlad (a žízeň), i když je nejlepší kuchař, stačí se obrátit na správného dodavatele reklamních a dárkových předmětů.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag