Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy od protinožců No. 3

07.11.2011

The Australasian Promotional Products Association (APPA) nám ve dvou minulých statistikách poskytla více pozitivních dat a informací o trhu 3D reklamy v Austrálii, na Novém Zélandu a Nové Kaledonii, ale i takových, které mají univerzální platnost. Vše důležité ještě nebylo sděleno, podívejme se tedy k protinožcům do třetice.

William KestinWilliam Kestin, CEO APPA a vice president IFPPA - mezinárodní federace asociací 3DR, odběratelům reklamních a dárkových předmětů mimo jiné radí: Je důležité s dodavatelem budovat přátelský vztah. Jak je naznačeno v úvodu článku předchozí statistiky Zprávy od protinožců No. 2, mělo by však od počátku jít o takovou firmu, kterou zajímá, jaké komunikační cíle sledujete, nikoliv jen její prodej. Solidní dodavatel zákazníka pak jistě povede i ke včasnému řešení reklamního předmětu či dárku. Termíny konání firemních akcí či jiných událostí vhodných k využití 3DR jsou známy často rok dopředu, přesto mnoho firem nechává přípravu předmětů na poslední chvíli. Optimální dodací lhůta neskladového zboží je však nejméně tři měsíce. V jejich rámci dodavatel vyhledá vhodného výrobce za příhodnou cenu v poměru ke kvalitě výrobku, proběhne vyvzorkování produktu, výroba, branding, doprava… a po celou dobu je i čas na dohled na kvalitu. Produkce správně zvoleného 3D předmětu zkrátka vyžaduje svůj čas a obvykle je vygenerována i příhodnější cena než u předmětu řešeného narychlo. Jak zdůrazňuje APPA, skutečná síla vhodně zvoleného produktu nespočívá jen v něm samotném, ale v jeho kreativní volbě v rámci dobře načasované komunikační kampaně.
Nejen APPA, ale všechny 3DR asociace světa shodně tvrdí a zkušenosti, výzkumy i studie potvrzují: Dobře vybrané reklamní předměty mají za výsledek delší zachování povědomí o dárci u obdarovaného při nižším objemu vložených peněz než mnohé „nadlinkové“ reklamní nástroje.
V závěru minulého textu jsme zmínili, že 71 % australasijských obchodních zástupců obdrželo v posledních 12 měsících alespoň jeden reklamní produkt a z tohoto počtu 76,1 % si dokáže vybavit jméno inzerenta uvedeného na produktu. Doplníme, že celých 80 % dotazovaných respondentů sice v posledním týdnu četlo noviny nebo časopis, ale jen 53,5 % z nich si dokázalo vybavit alespoň jednoho inzerenta.

graf1 graf2


Pro zajímavost a srovnání připomeneme starší článek s podobnými výzkumy asociace PPAI, které jsou pro reklamní a dárkové předměty ještě příznivější. I z nich vyplývá vyšší úroveň vybavení si dárce, ale i návratnost investic u 3DR než u jiných reklamních nástrojů.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag