Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
13.02.2020
Lázeňství u nás je fenomén a desítky lázeňských míst v Čechách a na Moravě ročně navštíví téměř milion hostů. Každý, kdo jede do lázní, má cestovatelsky zbystřenou pozornost, je plný očekávání a více vnímá ostatní klienty a jejich vybavení. Místo v něm najdou i vhodné reklamní předměty se zvýšeným efektem aplikovaných motivů.
V minulé aktualitě jsme se v rámci 33. dílu komoditního
seriálu věnovali jednomu z těchto předmětů – županu.
Pokud víte, že Váš obchodní partner se v dohledné době chystá na léčebný nebo relaxační pobyt, nabídněte
mu na cestu dárek s logem Vaší
společnosti. V lázních rozhodně nezůstane nepovšimnuto a vnímáno bude v jen
příjemných souvislostech. Sortimentní škála je široká – doslova od ručníku až
po powerbanku – a všechny předměty budou sloužit i po návratu. Vybereme pouhé čtyři komodity, jejichž položky určitě
nebudou ponechány doma:
Zavazadlo – to
správné zvolíme podle založení obdarovaného nebo zaměření jeho pobytu. Nejspíš
přichází v úvahu kufr,
téměř už výhradně na kolečkách (dvou
či čtyřech) a s výsuvnými madly
(také teleskopickými), i v kombinaci s pevnými. Pánské a dámské
varianty, v bohatém materiálovém provedení a elegantních designech. Mladý,
sportovně založený obchodní partner možná spíše uvítá cestovní
tašku.
Toaletní
taška – bez ní je nepředstavitelná cesta kamkoliv, natož do lázní.
V cenové škále od desítek korun až po vychytávky pro náročné, jako je Canvas ze speciálního přírodního vlákna
nebo designový kufřík z hliníku.
Jmenované předměty naznačují materiálovou pestrost a z pěti desítek položek
jistě vyberete tu správnou.
Sluneční
brýle – nezáleží na tom, zda obchodní partner jede do lázní
v zimě nebo v létě, slunečné dny naštěstí bývají po celý rok a po
léčebných procedurách si vyjít alespoň na procházku patří k lázeňskému
životu. Mezi téměř sedmi desítkami elegantních, stylových slunečních brýlí najdete
také mnoho novinek.
Reklamní textil
– tu nejvýznamnější komoditu jsme nechali na závěr. Balení zavazadla je třeba
dělat s předstihem, aby návštěvník lázní na poslední chvíli nezjistil
deficit, hlavně právě v oblečení. Bude provádět rehabilitační či kondiční cvičení v interiéru, rekreační sport
venku, bude chodit na snídaně, obědy a večeře, na procházky, na výlety, …
Pokud správně vybraným oděvem obchodnímu partnerovi vyřešíte problém
v lázeňském šatníku, jeho loajalitou
si můžete být téměř jisti.
Lázeňství je staré asi jako lidstvo samo, právě proto, že je od
počátků vázáno na pobyt ve vodě. Koupání dělá člověku prostě dobře, ale až
přibližně před čtyřmi tisíci roky v oblastech
dnešní Indie byly ustaveny první relaxační bazény. Tam a ve staré Číně se
lidé zřejmě i poprvé koupali v „termálech“, ale Evropa sama se inspirovala až v antickém Řecku a Římě. Území
naší republiky je následkem bouřlivého geologického vývoje protkáno bohatými
minerálními prameny a lázeňská tradice
se u nás rozvíjí už od 15. století. Pokud
vše dopadne dobře, slavný trojúhelník lázní Karlovy Vary, Františkovy a
Mariánské lázně budou v červnu s osmi dalšími evropskými lázeňskými
městy zapsány na seznam UNESCO pod
názvem Slavné lázně Evropy.
Tak tedy – do lázní! A se 3DR.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.