Pokročilé
vyhledávání
 

Do lázní s 3D reklamou

13.02.2020

Lázeňství u nás je fenomén a desítky lázeňských míst v Čechách a na Moravě ročně navštíví téměř milion hostů. Každý, kdo jede do lázní, má cestovatelsky zbystřenou pozornost, je plný očekávání a více vnímá ostatní klienty a jejich vybavení. Místo v něm najdou i vhodné reklamní předměty se zvýšeným efektem aplikovaných motivů.

V minulé aktualitě jsme se v rámci 33. dílu komoditního seriálu věnovali jednomu z těchto předmětů – županu. Pokud víte, že Váš obchodní partner se v dohledné době chystá na léčebný nebo relaxační pobyt, nabídněte mu na cestu dárek s logem Vaší společnosti. V lázních rozhodně nezůstane nepovšimnuto a vnímáno bude v jen příjemných souvislostech. Sortimentní škála je široká – doslova od ručníku až po powerbanku – a všechny předměty budou sloužit i po návratu. Vybereme pouhé čtyři komodity, jejichž položky určitě nebudou ponechány doma:

Zavazadlo – to správné zvolíme podle založení obdarovaného nebo zaměření jeho pobytu. Nejspíš přichází v úvahu kufr, téměř už výhradně na kolečkách (dvou či čtyřech) a s výsuvnými madly (také teleskopickými), i v kombinaci s pevnými. Pánské a dámské varianty, v bohatém materiálovém provedení a elegantních designech. Mladý, sportovně založený obchodní partner možná spíše uvítá cestovní tašku.

Toaletní taška – bez ní je nepředstavitelná cesta kamkoliv, natož do lázní. V cenové škále od desítek korun až po vychytávky pro náročné, jako je Canvas ze speciálního přírodního vlákna nebo designový kufřík z hliníku. Jmenované předměty naznačují materiálovou pestrost a z pěti desítek položek jistě vyberete tu správnou.

Sluneční brýle – nezáleží na tom, zda obchodní partner jede do lázní v zimě nebo v létě, slunečné dny naštěstí bývají po celý rok a po léčebných procedurách si vyjít alespoň na procházku patří k lázeňskému životu. Mezi téměř sedmi desítkami elegantních, stylových slunečních brýlí najdete také mnoho novinek.

Reklamní textil – tu nejvýznamnější komoditu jsme nechali na závěr. Balení zavazadla je třeba dělat s předstihem, aby návštěvník lázní na poslední chvíli nezjistil deficit, hlavně právě v oblečení. Bude provádět rehabilitační či kondiční cvičení v interiéru, rekreační sport venku, bude chodit na snídaně, obědy a večeře, na procházky, na výlety, … Pokud správně vybraným oděvem obchodnímu partnerovi vyřešíte problém v lázeňském šatníku, jeho loajalitou si můžete být téměř jisti.

Lázeňství je staré asi jako lidstvo samo, právě proto, že je od počátků vázáno na pobyt ve vodě. Koupání dělá člověku prostě dobře, ale až přibližně před čtyřmi tisíci roky v oblastech dnešní Indie byly ustaveny první relaxační bazény. Tam a ve staré Číně se lidé zřejmě i poprvé koupali v „termálech“, ale Evropa sama se inspirovala až v antickém Řecku a Římě. Území naší republiky je následkem bouřlivého geologického vývoje protkáno bohatými minerálními prameny a lázeňská tradice se u nás rozvíjí už od 15. století. Pokud vše dopadne dobře, slavný trojúhelník lázní Karlovy Vary, Františkovy a Mariánské lázně budou v červnu s osmi dalšími evropskými lázeňskými městy zapsány na seznam UNESCO pod názvem Slavné lázně Evropy.

Tak tedy – do lázní! A se 3DR.


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag