Pokročilé
vyhledávání
 

Kolik jich mají II.

10.06.2013

Počet reklamních či dárkových předmětů vlastněných cílovými skupinami je jeden ze základních ukazatelů, kterými se v oborových statistikách zabýváme. Nejčerstvější data Advertising Specialty Institute (ASI) z loňského roku nám v tomto směru nabídnou porovnání USA, VB, Kanady a Francie.

Římská „II.“ v titulku naznačuje, že tématu jsme se věnovali již dříve, konkrétně v polovině roku 2009 a jednalo se o údaje z roku 2008. Museli bychom však být kouzelníky, abychom dokázali věrohodně porovnat tehdejší čísla s těmi z roku 2012, které nyní představíme. Starší výzkum ASI totiž uváděl procentní podíly respondentů v rozmezích počtu vlastněných předmětů (a to jen v rámci USA), zatímco nyní máme k dispozici jen průměrné hodnoty, ovšem odděleně pro uvedené čtyři země.

Každý z téměř 5000 respondentů výzkumu „ASI Ad Impressions Studies“ (z něhož jsme čerpali již v minulé statistice Reklamní textil je superstar!) ve všech čtyřech zemích vlastní v průměru bezmála 10 reklamních předmětů či dárků. Rozdíly mezi státy a muži a ženami v nich jsou právě obsahem onoho obecného slova „bezmála“.

Nejvíce předmětů (9,9) vlastní muži v USA, zatímco nejméně (7,7) ženy ve Velké Británii (viz graf). Těžko říci, čeho jsou celkově nižší čísla ve Francii a VB než v obou zemích severoamerického kontinentu projevem, když neznáme hodnotu samotných předmětů.

statistika

Protože výzkum se zaměřil jen na produkty s vytištěným logem a dalšími firemními motivy, zajímá nás, jaká je vybavitelnost informací aplikovaných na předmětech. I tomuto tématu jsme se již věnovali. Například v závěru roku 2010 jsme na základě dat výzkumu jiné renomované instituce PPAI uvedli, že z 82,6 % z respondentů si dokáže vybavit společnost a značku inzerované na předmětu, který obdrželi. ASI v novém výzkumu uvádí dokonce 87 %! Netroufáme si z různě prováděných výzkumů činit závěr o nárůstu, tak či onak jsou oba údaje vyšší, než je vybavitelnost inzerentů u cílových skupin v rámci televizní reklamy, tiskové inzerce nebo internetu.

Upozornili jsme na nedávný článek Reklamní textil je superstar!, ve kterém je uvedeno, že 73 procentům účastníků výzkumu (ASI) nevadí logo na oděvech pro venkovní nošení. Dodejme, že inzerenty na tomto jedinečném druhu reklamního textilu si dokáže bez problému vybavit celých 97 procent stejných respondentů! Další slova nejsou třeba.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag