Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
10.07.2018
Zažíváme boom nových cyklostezek a stáváme se zemí cyklistice zaslíbenou. Pořídit si pořádné jízdní kolo ovšem nestačí, chce to i kvalitní výstroj a výzbroj. Trh reklamních a dárkových předmětů s tím počítá.
Reklamní a dárkové předměty pro volný čas trávený venku patří
k nejoblíbenějším u všech cílových skupin. A co je důležité, zvyšují tak
jejich pozitivní vztah k dárcům.
Tato skutečnost se nemění, jak můžeme snadno doložit i na čtyři roky staré statistice
organizace Advertising Specialty Institute. Lze namítnout, že u nejvýše
hodnocených venkovních oděvů (75 % respondentů), triček, polokošil (61 %) a
čepic (59 %) nebyly míněny jen ty na vycházky, turistiku a sport, ale u nich
jsou údaje zřejmě ještě vyšší. Natož
v případě stále oblíbenější cyklistiky!
Ve výčtu čtyř desítek položek
pro milovníky sportovního, turistického i městského využití jízdních kol
najdete:
cyklonářadí, světla (připínací
pásek na rám, závěsné, na řídítka, červená, bílá, LED, LED Cree, s více
režimy, čelovky), pokrývky sedla, zvonky (i s kompasem), tašky na kolo
(sady, na rám, chladicí, s okénkem pro smartphone), držák na telefon či
navigaci, pumpičku, zámek, …
To ale není vše. Značka Schwarzwolf
Outdoor, která stále
rozšiřuje portfolio inovovaných produktů pro
outdoor, turistiku, kempink a další adrenalinové i relaxační aktivity
v přírodě, nabízí také pro kolaře mnohé:
multifunkční
elastický pásek Ravik s kapsou, čelovku Alize se senzorem, lehkou čelovku
Tronador, voděodolnou čelovku Aton, cyklobatoh Rover, sluneční brýle, pláštěnku
na batoh Piovere s reflexním pruhem, nářadí pro cyklisty Bardet
v neoprenovém pouzdře (obsahuje multiklíč a dvě montpáky), Bike ponožky
(ve čtyřech barevných kombinacích), voděodolnou, lehkou cyklistickou větrovku
Penula, funkční prádlo a další textil.
Když jsme analyzovali 3DR trendy
v roce 2016, zmínili jsme i reklamní
předměty pro cestování, objevy, zdraví a regeneraci. Je jisté, že ve většině na svá kola usedáme právě se
záměrem si aktivně odpočinout, získávat nové dojmy a posílit fyzické zdraví.
Tedy, vybavení pro cyklistiku je trendy.
Když Němec Karl Drais před
dvěma sty lety sestrojil první jízdní kolo na principu odrážedla, netušil, že
na přelomu tisíciletí se na světě během pouhých deseti let vyrobí miliarda
„potomků“ jeho draisiny. K dalšímu revolučnímu posunu došlo až o více než
padesát let později, kdy v roce 1861 Francouz Pierre Michaux nahradil
odrážení pevnými klikami na předním kole a jeho velocipéd rozjel sériovou
tovární výrobu. Vývoj nás zavedl k silničním,
horským a trekovým kolům, a ponechme stranou BMX, dráhová kola, skládačky,
dvojkola, kola na ruční pohon, stále oblíbenější elektrokola, …
Na závěr si dovolíme
upozornit, že pokud se Vaši obchodní partneři a další důležité cílové skupiny
chystají strávit dovolenou či prázdniny na kolech a víte, že něco
z výstroje a výzbroje ještě postrádají, většina uvedeného sortimentu je k dispozici v řádu dnů! A
mějme na paměti, že kdo někomu včas vyřeší problém, může počítat s jeho loajalitou.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.