Pokročilé
vyhledávání
 

Peněženka - symbol obchodního partnerství

12.12.2016

Správně obdarovat obchodního partnera je v podnikání mimořádně důležitá záležitost. Start, kontinuitu a progresi obchodních vztahů můžeme podpořit individuálně zvoleným dárkem při znalosti zájmů a vkusu cílové osoby nebo obecně uznanou komoditou. Kvalitní peněženka symbolicky vyjádří i společný cíl – zisk a prosperitu.

Peněženky už neplní jen funkci ochranných pouzder papírových a kovových peněz, ale i platebních karet, osobních dokladů a další drobných cenností. Peněženky samotné by tedy měly mít vlastnosti předmětu s vysokou hodnotou, ať už jde o použitý materiál, techniku zpracování, vzhled i jejich balení. Není se co divit, že tak noblesní předměty do svého sortimentu zařazují i renomované značky, jako je např. Charles Dickens.

V nabídce sedmi desítek položek najdete převážně peněženky z kvalitní kůže, v případě Schwarzwolf Coin z neoprénu, ale i produkty z mikrovlákna, PVC, polyesteru a také designová pouzdra z hliníku se zrcátky pro ženy. Jsou zde sady peněženek se samostatnými obaly na platební karty, s psacími potřebami či přívěšky na klíče v luxusních dárkových krabičkách.

Peněženka jako další díl komoditního seriálu by měla být podepřena i historickými zajímavostmi. Je jisté, že jí předcházel měšec nebo truhly na kovové mince. První papírové peníze se nevztahují k Evropě, ale Číně sedmého století našeho letopočtu. Koneckonců sám Marco Polo šokoval evropské Benátky zprávami o nich až o šest set let později a podobně jako v Číně, i v Evropě se papírové peníze vyvinuly ze směnek. V 17. století je na starém kontinentu následkem bouřlivého rozvoje obchodu a výroby začaly kvůli nedostatku kovových peněz vydávat i banky. Odtud tedy název papírových peněz a s nimi i vznik účelných pouzder.

Pochlubit se při placení například v restauraci plastovou peněženkou s hlučným suchým zipem zcela jistě na renomé platícího nepřidá. Pro obchodního partnera raději vyberte kvalitu z kůže a chcete-li se mu při platbách připomenout, zvolte spíše než tamponový potisk ražbu.

Nošení drobných mincí v peněžence může být trochu problém, zvláště u nás, kde bankovky s nižší nominální hodnotou (20 Kč, 50 Kč) byly zrušeny. Mince činí peněženku objemnou a mohou i poškodit platební karty, v nouzi je tedy prakticky i společensky možné je nosit v kapse.

Dobře víme, že právě manažerské dárky podporují obchod. Co teprve, až vás obchodní partner pozve na pracovní oběd a bude platit vkusnou, kvalitní peněženkou s logem vaší společnosti? Víme, že příznivý dojem z předmětu posílí vztah obdarovaného k dárci a podpoří obchodní úspěch. O tom je však nejen peněženka, ale vlastně všechny reklamní a dárkové předměty

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag