Pokročilé
vyhledávání
 

Účinnost reklamních předmětů stále vynikající

13.02.2014

Ve statistikách se věnujeme výhodnosti reklamních a dárkových předmětů ze všech možných hledisek. Po čase opět přišla chvíle se podívat na finance, nejlépe prostřednictvím nákladů na jeden reklamní účinek.

Že reklamní a dárkové předměty nemají být pouze prostředkem k co nejvyššímu obratu a ziskům dodavatelů, bylo „celostně“ řečeno například v článku o orientaci na zákazníky. Seriózní dodavatel je hlavně agenturou, která řeší marketingové cíle zadavatelů prostřednictvím správné volby reklamních předmětů v rámci komunikačních kampaní… ale o tom už jsme psali vícekrát.

O přednostech reklamních a dárkových předmětů v porovnání s jinými komunikačními nástroji vás informujeme také. Víme, že jednou z nejcennějších hodnot pro obdarované je využitelnost reklamních předmětů a dárků, a pro dárce je na jednom z prvních míst jednoznačně fakt, že příznivý dojem z jím darovaného předmětu se pak přenáší na vztah k němu samému. Koneckonců více než třetina dotazovaných v posledním výzkumu ASI z roku 2013 potvrzuje, že s firmou, s níž zatím žádný obchod ještě neuzavřeli, by po obdržení reklamního dárku spolupráci určitě zahájili.

Podívejme se tedy konečně na náklady na jeden reklamní účinek (CPI). Graf ukazuje porovnání mezi jednotlivými reklamními nástroji v USA. Data se vloni proti roku 2012 nezměnila a 0,6 centu CPI u reklamních a dárkových předmětů patří k nejnižším mezi médii.

graf_1

Druhým grafem se podíváme na již zmíněnou vůli zahájit spolupráci s dárci reklamních předmětů a dárků z hlediska hlavních komodit.

graf_2

Ekonomická nejistota a zvyšující se životní náklady vedou mnoho lidí k odkládání nákupů věcí jak běžného denního použití, tak i předmětů k realizaci jejich širokých zájmů. Pro firmy se tak vytváří velmi silný potenciál k uspokojení potřeb i přání cílových skupin právě darováním reklamních předmětů a dárků žádaného sortimentu. Stačí jen ony potřeby a přání cílových skupin znát. Pak i dražší předmět s vyšším CPI silou svého účinku a posílením loajality zákazníka či obchodního partnera (v případě manažerských dárků) je nadmíru dobrou investicí.

A tak se vracíme na samotný začátek: Některé hodnoty penězi zkrátka vyčíslit nelze a mezilidské vztahy, které reklamní a dárkové předměty dokážou velmi účinně stimulovat, k takovým hodnotám prostě patří. A pokud je s nimi spojen i jeden z nejnižších CPI mezi reklamními nástroji, pak volba na reklamní předměty a dárky padá vlastně sama od sebe. Stačí už jen vybrat toho správného dodavatele. 

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag