Pokročilé
vyhledávání
 

Polokošile – elegance pro každý den

26.03.2018

Pohodlné, praktické, příjemné, vkusné, elegantní, sexy,… takové a mnohem více jsou polokošile. Lze je nosit každý den, v každém ročním období a k jakékoliv příležitosti, od běžného nošení přes sport až po letní eventy a další méně formální společenské akce. A ten výběr: téměř 70 polokošil ve více než 400 barevných variantách!

Módnímu evergreenu a hitu jménem polokošile se nevěnujeme zdaleka poprvé a jistě ne naposled. Koneckonců, byly tématem i jednoho z dílů seriálu o komoditách reklamních a dárkových předmětů, který jsme příhodně nazvali Polokošile – první dáma 3DR módy. V něm uvedené historické zajímavosti ještě doplníme, ale předtím zodpovíme otázku, v čem spočívá tajemství krásy polokošile a zájmu o ni. Za prvé, spojuje ty nejlepší vlastnosti dvou oděvů: límeček a zapínání košile zdobí jednoduchou účelnost triček a v různých variantách obohacují jejich prostou eleganci. Za druhé je to na nošení pohodlný materiál: od bavlny všech druhů a zpracování přes směsové tkaniny až po funkční mikrovlákno pro náročné sportovní aktivity. Za třetí - nepřeberné střihy, vzory a barevná provedení k výběru pro všechny cílovky. No a když je do polokošil navíc ta správná postava, neexistuje oděv, který by slušel lépe.

V souvislosti s vývojem polokošil jsme uvedli, že majitel americké oděvní firmy Brooks Brothers se při nákupech zboží v Anglii inspiroval propínacími knoflíčky na límečku košil nošených při hře polo. Ten pán se jmenoval Edward Brooks a po návratu do USA představil v roce 1886 dodnes známý a oblíbený styl košilí button-down.

Zmínili jsme i význam další osobnosti světové módy pro vývoj polokošil – René Lacoste - ale zapomněli jsme na třetího hrdinu jménem Ralph Lauren. Ten polokošili od tenisu, ragby i golfu přivedl ve značkové podobě zpět k polu.

Koneckonců, co by to bylo za polokošile bez značkových variant! Je jasné, že modely Payper, Stedman, Slazenger, Elevate a Schwarzwolf Outdoor si zaslouží i adekvátní aplikaci vašich log a dalších motivů. Všechny oděvy jsou tisknutelné sítotiskem v kategoriích S3 a s výjimkou Černého vlka i S4, a ten jako jediný není s ohledem na použité materiály přístupný výšivce. Tu naopak pro její atraktivitu doporučujeme u ostatních značek a není pochyb, že výsledek u obdarovaných obchodních partnerů jistě posílí jejich loajalitu. A co teprve polokošile vyrobené na míru!

Víme, že reklamní textil zaujímá dlouhodobě a neotřesitelně první místo na trhu reklamních a dárkových předmětů. V rámci TOP5 tvoří dokonce polovinu prodejů. Jaký podíl má první dáma 3DR módy – polokošile - nevíme, ale pominout ji ve výběru 3DR produktů na letní sezónu by byla veliká chyba.


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag