Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
26.03.2018
Pohodlné, praktické, příjemné, vkusné, elegantní, sexy,… takové a mnohem více jsou polokošile. Lze je nosit každý den, v každém ročním období a k jakékoliv příležitosti, od běžného nošení přes sport až po letní eventy a další méně formální společenské akce. A ten výběr: téměř 70 polokošil ve více než 400 barevných variantách!
Módnímu evergreenu a hitu jménem polokošile
se nevěnujeme zdaleka poprvé a jistě ne naposled. Koneckonců, byly tématem i
jednoho z dílů seriálu o komoditách reklamních
a dárkových předmětů, který jsme příhodně nazvali Polokošile – první dáma 3DR módy. V něm
uvedené historické zajímavosti ještě doplníme, ale předtím zodpovíme otázku,
v čem spočívá tajemství krásy polokošile
a zájmu o ni. Za prvé, spojuje ty nejlepší vlastnosti dvou oděvů: límeček a
zapínání košile zdobí jednoduchou
účelnost triček a v různých
variantách obohacují jejich prostou eleganci. Za druhé je to na nošení pohodlný
materiál: od bavlny všech druhů a zpracování přes směsové tkaniny až po funkční
mikrovlákno pro náročné sportovní aktivity. Za třetí - nepřeberné střihy, vzory
a barevná provedení k výběru pro všechny cílovky. No a když je do
polokošil navíc ta správná postava, neexistuje oděv, který by slušel lépe.
V souvislosti s vývojem polokošil jsme uvedli, že majitel
americké oděvní firmy Brooks Brothers
se při nákupech zboží v Anglii inspiroval propínacími knoflíčky na límečku
košil nošených při hře polo. Ten pán se jmenoval Edward Brooks a po návratu do
USA představil v roce 1886 dodnes známý a oblíbený styl košilí button-down.
Zmínili jsme i význam další osobnosti světové módy pro vývoj polokošil
– René Lacoste - ale zapomněli jsme
na třetího hrdinu jménem Ralph Lauren.
Ten polokošili od tenisu, ragby i golfu přivedl ve značkové podobě zpět
k polu.
Koneckonců, co by to bylo za polokošile bez značkových variant! Je
jasné, že modely Payper, Stedman, Slazenger, Elevate a Schwarzwolf Outdoor si zaslouží i
adekvátní aplikaci vašich log a dalších motivů. Všechny oděvy jsou tisknutelné sítotiskem
v kategoriích S3 a s výjimkou Černého vlka i S4, a ten jako jediný není
s ohledem na použité materiály přístupný výšivce. Tu naopak pro její
atraktivitu doporučujeme u ostatních značek a není pochyb, že výsledek u
obdarovaných obchodních partnerů jistě posílí jejich loajalitu. A co teprve polokošile
vyrobené na míru!
Víme, že reklamní textil
zaujímá dlouhodobě a neotřesitelně první místo na trhu
reklamních a dárkových předmětů. V rámci TOP5 tvoří dokonce polovinu
prodejů. Jaký podíl má první dáma 3DR
módy – polokošile - nevíme, ale pominout ji ve výběru 3DR produktů na letní
sezónu by byla veliká chyba.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.