Pokročilé
vyhledávání
 

Ražba podobná pečeti

28.08.2019

Ve třetím dílu seriálu o tiskových technologiích se podíváme na ražbu. Tato technika se k aplikaci motivů na reklamní a dárkové předměty používá méně než sítotisk a tampontisk (o kterých jsme už psali), ale s jedinečným efektem. Její volbou na vhodných předmětech jako kdybyste své vztahy s obdarovanými potvrdili pečetí.

Aplikace loga a dalších motivů ražbou je natolik vzácná, že u ní jde o desítky spíše luxusních reklamních dárků než je tomu u tisíců v případě sítotisku a tampontisku. Tyto techniky mají využití u podobné škály materiálů s výjimkou textilu, na který vzhledem k jeho struktuře nelze použít tamponový tisk, aplikovaný na malé předměty s tiskem do průměru motivu 45 mm. To sítotiskem lze potisknout plochy až 450 x 350 mm!

Zpátky ale k ražbě. Tisknout jí je možné plochy o rozměrech až 90 x 70 mm reklamních a dárkových předmětů z kůže a její imitace:

Poznámkové bloky, zápisníky a diáře, pouzdra a obaly na doklady, vizitky či kreditní karty, pánské a dámské peněženky, konferenční desky, manikúry, luxusní powerbanky, diplomatky, soupravy kancelářských potřeb v dárkovém balení, bezdrátová sluchátka reproduktor Ifidelity, fotbalový míč Curve, deštník Alex, visačku na zavazadlo, pouzdro na klíče, pouzdro na brýle Solo, …

Mezi těmito ve většině značkovými předměty naleznete také pět položek Pierre Cardin a 15 různých peněženek, kterých je v celkové nabídce více než sedm desítek, ale s ohledem na materiál a provedení se ne všechny hodí k ražbě. I co do počtu jsou na tom podobně diáře, jejichž čas se závěrem roku blíží a spolu s kalendáři se jim ještě budeme věnovat. V ražbě tedy máme skutečně jedinečnou tiskovou techniku k vybraným předmětům. A když jsme u výběru, podle vhodnosti lze použít tzv. slepotisk bez barevné fólie, nebo tisk přes stříbřitou či zlatou fólii se stejnou cenou jako je u slepotisku. Ten se zdá být méně efektní, ovšem na opravdu luxusních předmětech z kvalitní kůže, které připoutají pozornost samy o sobě, je jeho decentnost předností. S luxusem souvisí také cena raznice, která není nízká, ale výslednou vnímanou hodnotu předmětů - ve většině manažerských dárků - tato tisková technika navýší mnohonásobně.

Unikátní je i historie ražby. Jestliže sítotisk se rozvíjel před stovkami let v Japonsku a tamponový tisk byl poprvé použit u náramkových hodinek, které jsou na světě 115 let, vznik ražby dohledáme před více než 2500 roky. Souvisí – jak jinak – s prvními mincemi z cenných kovů a vyznačováním jejich hodnoty. Do mince vložené mezi spodní a svrchní razidlo se musel zkušený mistr přesně strefit kladivem. Tento způsob ražby se udržel až do středověku, kdy byl vynalezen ruční lis, který pákou přes zubové převody umožnil výrobci už přesnější práci. Moderním pákovým ručním lisem Vám na potřebnou teplotu zahřátou raznicí na vybraný luxusní reklamní dárek z kůže či imitace vyrazíme logo tak, jako kdysi naši předkové stvrdili hodnotu platidla. Jeho předáním bude stvrzeno i pouto mezi Vámi a obchodním partnerem. 

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Pracovní příležitosti
Reference
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag