Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
28.08.2019
Ve třetím dílu seriálu o tiskových technologiích se podíváme na ražbu. Tato technika se k aplikaci motivů na reklamní a dárkové předměty používá méně než sítotisk a tampontisk (o kterých jsme už psali), ale s jedinečným efektem. Její volbou na vhodných předmětech jako kdybyste své vztahy s obdarovanými potvrdili pečetí.
Aplikace loga a dalších motivů ražbou je natolik vzácná, že u ní
jde o desítky
spíše luxusních reklamních dárků než je tomu u tisíců v případě sítotisku a tampontisku. Tyto techniky mají využití u podobné škály materiálů
s výjimkou textilu, na který vzhledem k jeho struktuře nelze použít tamponový
tisk, aplikovaný na malé předměty s tiskem do průměru motivu 45
mm. To sítotiskem lze
potisknout plochy až 450 x 350 mm!
Zpátky ale k ražbě. Tisknout jí je možné plochy o rozměrech až 90
x 70 mm reklamních a dárkových předmětů z kůže a její imitace:
Poznámkové bloky, zápisníky a
diáře, pouzdra a obaly na doklady, vizitky či kreditní karty, pánské a dámské
peněženky, konferenční desky, manikúry, luxusní powerbanky, diplomatky,
soupravy kancelářských potřeb v dárkovém balení, bezdrátová sluchátka
reproduktor Ifidelity, fotbalový míč Curve, deštník Alex, visačku na zavazadlo,
pouzdro na klíče, pouzdro na brýle Solo, …
Mezi těmito ve většině značkovými předměty naleznete také pět položek Pierre Cardin a 15 různých peněženek,
kterých je v celkové nabídce více než sedm desítek, ale s ohledem na
materiál a provedení se ne všechny hodí k ražbě. I co do počtu jsou na tom
podobně diáře,
jejichž čas se závěrem roku blíží a spolu s kalendáři se jim ještě budeme
věnovat. V ražbě tedy máme skutečně
jedinečnou tiskovou techniku k vybraným předmětům. A když jsme u
výběru, podle vhodnosti lze použít tzv. slepotisk
bez barevné fólie, nebo tisk přes stříbřitou
či zlatou fólii se stejnou cenou jako je u slepotisku. Ten se zdá být méně
efektní, ovšem na opravdu luxusních předmětech z kvalitní kůže, které
připoutají pozornost samy o sobě, je jeho decentnost předností. S luxusem
souvisí také cena
raznice, která není nízká, ale výslednou vnímanou hodnotu předmětů - ve většině
manažerských dárků - tato tisková
technika navýší mnohonásobně.
Unikátní je i historie ražby.
Jestliže sítotisk se rozvíjel před stovkami let v Japonsku a tamponový
tisk byl poprvé použit u náramkových hodinek, které jsou na světě 115 let,
vznik ražby dohledáme před více než 2500 roky. Souvisí – jak jinak –
s prvními mincemi z cenných kovů a vyznačováním jejich hodnoty. Do
mince vložené mezi spodní a svrchní razidlo se musel zkušený mistr přesně
strefit kladivem. Tento způsob ražby se udržel až do středověku, kdy byl
vynalezen ruční lis, který pákou přes zubové převody umožnil výrobci už
přesnější práci. Moderním pákovým ručním lisem Vám na potřebnou teplotu
zahřátou raznicí na vybraný luxusní
reklamní dárek z kůže či imitace vyrazíme logo tak, jako kdysi
naši předkové stvrdili hodnotu platidla. Jeho předáním bude stvrzeno i pouto
mezi Vámi a obchodním partnerem.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.