Reklamně efektivní skiareály – No. III

26.11.2018

V listopadu 2016 jsme diplomaticky nadhodili, že můžeme čekat zimu na blátě nebo i tuhé mrazy, zažili jsme oboje. Před čtyřmi lety jsme si pohráli s daty Advertising Specialty Institute (ASI) ohledně venkovních oděvů a na nové podklady ASI se po čase podíváme i nyní.

A do třetice bude hlavním tématem reklamně efektivních skiareálů, -resortů, -parků a -center všech velikostí a úrovní – textil! Že v sortimentu reklamních a dárkových předmětů setrvale tvoří cca třetinu, víme, ovšem podle ASI distributoři vloni zaznamenali jeho podíl v USA dokonce ve výši 36,8 %. A jaký mají na tomto fantastickém výsledku účast jednotlivé druhy reklamního textilu? Před čtyřmi roky jsme velebili oděvy pro venkovní nošení, z něhož mají obdarovaní nejpříznivější dojem, ale početním vítězem jsou reklamní trička (15 % z celého objemu 3DR produktů!), které v USA vlastní dokonce 58 % zákazníků. Dále jsou polokošile (8,7 %), čepice (6,2 %), další druhy košil (2,9 %) a venkovní oděvy se skrývají až pod ostatním textilem (4 %). Od triček po bundy, od ponožek po čepice, od no name po značkové varianty, od funkčních materiálů pro sport až po bavlnu pro relax - vybírejte, Vaše cílové skupiny čekají.

Co se týká reklamního textilu, ASI za rok 2017 nabízí zajímavá data také ohledně odběratelů, ale ta mohou platit i pro obdarované. Ženy vloni odebraly reklamní oděvy ze 71 %, zatímco muži „jen“ ze 66 %, odběratelé nad 60 let nakoupili pro své cílové skupiny reklamní textil jen mírně nad polovinou (53 %), od 51 let do 60 let jich bylo 72 %, stejný údaj se váže pro koncové zákazníky mezi 41 a 50 roky, ovšem ve věku do 40 let jde o nárůst na 81 %! Máte-li mezi obchodními partnery mladé ženy, a to zdaleka nejen s oblibou zimních sportů, reklamní textil je pro ně ideální volba.

Takže, vzhůru do hor! V těch našich majitelé a provozovatelé skiareálů podobně jako vloni zainvestují do vybavenosti cca 650 milionů korun a půjde hlavně o náhrady zastaralých vleků za moderní lanovky. Značné budou také investice do gastronomických a ubytovacích služeb, no a vybavení lyžařů, běžkařů, bobistů či sáňkařů je nyní na Vás. České hory každoročně navštíví kolem 25 milionů lidí a navzdory složitému počasí v posledních letech stoupá jejich návštěvnost i v tomto období. Tedy, loga a další motivy Vašich společností a institucí zkrátka i letos budou na horách vidět! A na oděvech kterých značek to bude?

 

Schwarzwolf Outdoor - ve svých produktech pro milovníky outdooru, sportu, turistiky, cykloturistiky a kempingu spojuje moderní design a vysokou funkčnost. Týká se to i textilu od triček po bundy.

 

Stedman - využitelnost oděvů Stedman pro reklamní účely je vysoká. Spolu s velkým výběrem v sortimentu, střihů a barev jde o kvalitu materiálu s ideálními vlastnostmi pro potisk.

 

Elevate - vedle dalších předmětů pro sport a relaxaci jsou v portfoliu partnerské značky olympijských her ve Vancouveru také velmi elegantní oděvy.

 

 

Slazenger - klasická značka sportovního oblečení a doplňků z britských ostrovů nabízí vybavení i pro zimní sporty.

Payper – na rozdíl od ryze sportovních značek nabízejí oděvy italské značky Payper více městské elegance a jsou vhodné pro relax po náročných výkonech, protože nejen sportem živy jsou reklamně efektivní skiareály.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie