Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
26.11.2018
Podobně jako v letech 2014 a 2016, budeme i letos doufat v normální zimu se sněhem a svým obchodním partnerům obnovíme či doplníme výstroj pro zimní sporty.
V listopadu 2016 jsme diplomaticky
nadhodili,
že můžeme čekat zimu na blátě nebo i tuhé mrazy,
zažili jsme oboje. Před čtyřmi lety jsme si pohráli
s daty Advertising Specialty
Institute (ASI) ohledně venkovních
oděvů a na nové podklady ASI se po čase podíváme i nyní.
A do
třetice bude hlavním tématem reklamně efektivních skiareálů, -resortů, -parků a
-center všech velikostí a úrovní – textil! Že
v sortimentu reklamních a dárkových
předmětů setrvale tvoří cca třetinu, víme, ovšem podle ASI distributoři vloni
zaznamenali jeho podíl v USA dokonce ve výši 36,8 %. A jaký mají na tomto
fantastickém výsledku účast jednotlivé druhy reklamního textilu? Před čtyřmi
roky jsme velebili oděvy pro venkovní nošení, z něhož mají obdarovaní
nejpříznivější dojem, ale početním vítězem jsou reklamní trička (15 % z celého objemu 3DR produktů!), které
v USA vlastní dokonce 58 % zákazníků. Dále jsou polokošile (8,7 %), čepice
(6,2 %), další druhy košil (2,9 %) a venkovní
oděvy se skrývají až pod ostatním textilem (4 %). Od triček po bundy, od
ponožek po čepice, od no name po značkové varianty, od funkčních materiálů pro
sport až po bavlnu pro relax - vybírejte, Vaše cílové skupiny čekají.
Co se týká
reklamního textilu, ASI za rok 2017
nabízí zajímavá data také ohledně odběratelů, ale ta mohou platit i pro
obdarované. Ženy vloni odebraly reklamní oděvy ze 71 %, zatímco muži „jen“ ze
66 %, odběratelé nad 60 let nakoupili pro své cílové skupiny reklamní textil
jen mírně nad polovinou (53 %), od 51 let do 60 let jich bylo 72 %, stejný údaj
se váže pro koncové zákazníky mezi 41 a 50 roky, ovšem ve věku do 40 let jde o nárůst na 81 %! Máte-li mezi obchodními
partnery mladé ženy, a to zdaleka nejen s oblibou zimních sportů, reklamní
textil je pro ně ideální volba.
Takže, vzhůru do hor! V těch našich majitelé a provozovatelé skiareálů podobně jako vloni zainvestují do vybavenosti cca 650 milionů korun a půjde hlavně o náhrady zastaralých vleků za moderní lanovky. Značné budou také investice do gastronomických a ubytovacích služeb, no a vybavení lyžařů, běžkařů, bobistů či sáňkařů je nyní na Vás. České hory každoročně navštíví kolem 25 milionů lidí a navzdory složitému počasí v posledních letech stoupá jejich návštěvnost i v tomto období. Tedy, loga a další motivy Vašich společností a institucí zkrátka i letos budou na horách vidět! A na oděvech kterých značek to bude?
Schwarzwolf Outdoor - ve svých produktech pro milovníky
outdooru, sportu, turistiky, cykloturistiky a kempingu spojuje moderní design a
vysokou funkčnost. Týká se to i textilu od triček po bundy.
Stedman - využitelnost oděvů Stedman pro reklamní
účely je vysoká. Spolu s velkým výběrem v sortimentu, střihů a barev jde o
kvalitu materiálu s ideálními vlastnostmi pro potisk.
Elevate - vedle dalších předmětů pro sport a relaxaci jsou v portfoliu partnerské značky olympijských her ve Vancouveru také velmi elegantní oděvy.
Slazenger -
klasická značka sportovního oblečení a doplňků z britských ostrovů nabízí
vybavení i pro zimní sporty.
Payper – na rozdíl od ryze sportovních značek nabízejí
oděvy italské značky Payper více městské elegance a jsou vhodné pro relax po
náročných výkonech, protože nejen sportem živy jsou reklamně efektivní skiareály.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.