Reklamně efektivní skiareály - No. II

02.11.2016

V předloňském stejnojmenném článku jsme doufali, že snad „blížící se zima bude na rozdíl od minulé konečně ve znamení sněhu“. Nebyla. A stejné přání můžeme doslovně zopakovat i letos. Třeba to vyjde a je dobré být na to připravení.

A nejlepší je rovnou začít oděvy pro venkovní nošení, které mají příjemci reklamních a dárkových předmětů ze všech nejradši. V prvních reklamně efektivních skiareálech jsme ovšem nezůstali jen u nich, ačkoliv jejich reklamní efekt je na sjezdovkách, běžeckých tratích nebo jen při procházkách zimními resorty určitě nejvyšší. Vaše logo a další reklamní motivy budou v interiérech účinné i na takových hitech reklamního textilu, jako jsou trička nebo první dáma 3DR módy – polokošile. Tu vaše cílové skupiny do zavazadel na hory přibalí spíše pro společenské večery, ovšem mnohem univerzálnější použití bude mít 3DR evergreen mikina. V záplavě odkazů na oděvy nesmí chybět ani ďábelsky krásná 3DR. Tak jsme v rámci komoditního seriálu nazvali vesty. A právem. Podobně jako ostatní oděvy, i vesty můžete vybírat ve značkových variantách, například Stedman, Payper nebo Elevate. Přes trička, polokošile, mikiny a vesty se od těla dostaneme k tomu nejlepšímu navrch, což je pořádná bunda. Vybírat z nabídky téměř padesáti stylových položek zmíněných tří značek, obohacených produkty Schwarzwolf Outdoor či Slazenger je příjemné, navíc když mnohé z nich jsou k dispozici ve více barevných variantách.

Ochranu před drsným počasím vyžaduje i hlava. Třicet zimních čepic s vlastním potiskem je uvedeno dvěma z produkce Schwarzwolf Outdoor. Je nutné poznamenat, že tato značka nabízí bezmála padesát položek reklamních dárků z textilu pro extrémní klimatické podmínky, doslova od ponožek po čepice, včetně zatím nezmíněných outdoorových termo a softshellových kalhot.

Oděvy pro zimní období – jak pro běžné nošení, tak pro sporty a outdoor - jsou nosným sortimentem v kategorii reklamní textil. Snad i jejich zásluhou od roku 2013 navýšil podíl na prodejích reklamních a dárkových předmětů o více než 4 % na 32,04 % (USA podle PPAI), což je nejvíce od roku 2007. Třetina trhu, to se pak vybírá! Zvláště když zima je před námi.

 



 

vyvoj_USA_1

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie