Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
24.08.2016
V seriálu o stěžejních druzích reklamních a dárkových předmětů jsme v patnáctém díle. Pro ten jsme si před zvolna se blížící chladnou sezónou roku vybrali bundy, které jsou po tričkách, polokošilích, vestách a mikinách jubilejním, pátým dílem o oblečení. Víte, odkud vlastně máme název tohoto oblíbeného svrchního oděvu?
U
předchozích čtyř druhů oděvů jsme se věnovali historii jejich vzniku (odkazy
v závěru), ale původu názvu jen u polokošil
a mikin. Trička odvodíme z německého výrazu pro spodní prádlo –
das trikot, původ slova vesta –
waistcoat - najdeme stejně jako ji samotnou v Anglii. No a bundy? V maďarštině slovo znamená
kabát a můžeme se jen domnívat, zda je stejně jako slovo do Evropy dovezli
z Asie dávní Hunové.
Ale nyní už
k vlastním, mimořádně oblíbených svrchním oděvům, jakými bundy
rozhodně jsou. Co od nich očekáváme především? Ochranu před klimatickými a dalšími vlivy a vzhled. Vkus je sice
individuální záležitost, ale z nabídky více než 40 ve většině značkových
položek si jistě vybere každý. Co není vidět na první pohled je, z jakých
materiálů a jakými technologiemi jsou vyrobeny a zda jsou funkční, tedy
voděodolné, větruodolné, prodyšné…
U bund
značky Schwarzwolf Outdoor jsou tyto
vlastnosti samozřejmostí. Aktuálně šest modelů v dámském i pánském
provedení je vyrobeno buď ze softshellu, 100% nylonu, polyesteru nebo
ultralehkého nylonu 40D /290T. Zvláště u bund do náročných outdoorových
podmínek jsou důležité účelné vychytávky a jako příklad uvedeme bundu Breva:
Má zpevněná ramena, dvě boční kapsy,
kapsičku pro skipas či mobil na rukávu. Rukávy jsou zakončené manžetou a mají vypracovaný
otvor na palec. Bunda má kapuci v límci s možností stahování a ochrannou
protivětrnou légou na obličej. Materiál: 96% pongee polyester, 4% spandex
polyester. Výška vodního sloupce v ploše: 20000 mm, prodyšnost: 3500 g/m2/24
hod.
Pro stále
populárnější cyklistiku nabízí Schwarzwolf Outdoor dvě větrovky s obalem
k upnutí na kolo.
Další značky
Payper a Elevate představují modely jak pro běžné nošení ve městě, tak i
v drsnějších klimatických podmínkách a nelze zapomenout ani na lahůdky Slazenger a Stedman.
Ať už pro
své cílové skupiny vyberete kteroukoliv z nabízených bund, máte jistotu,
že pozitivní vztah obdarovaných k Vaší firmě, brandu i Vám samotným bude
mimořádně vysoký. Koneckonců o tom, že venkovní
oděvy v tomto směru vedou, jsme ve statistikách psali
už před více než dvěma roky.
Účelnost a
ochranu před nepohodou měli na mysli tvůrci prvních péřových zimních bund pro
horolezce již roce 1922. Už od 1. světové války byla vyvíjena teplá
bunda pro vojenské piloty a tou zřejmě nejslavnější byla ta z ovčí vlny,
kterou oblékali i naši hrdinové v RAF v bitvě o Británii. Třetí
legendou je slavný kožený křivák pro motorkáře chránící před větrem z roku
1928, který se podobně jako teplé péřovky a bombery později stal módní
záležitostí.
Zkrátka, na zimu to chce pořádnou bundu. Už nyní.
Dosavadní díly seriálu:
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.