V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Batoh - čím plnější, tím víc 3DR

09.06.2015

Tašky, kufry, batohy, obecně zavazadla jsou jedním z hlavních sortimentních druhů reklamních a dárkových předmětů. Odběratelům nabízejí vynikající vlastnosti 3D reklamního nástroje – jsou účelné, často jde o atraktivní produkty a hlavně jsou vidět. Zaměřme se podrobněji na fenomén mezi zavazadly – batohy.

V novém „komoditním seriálu“ jsme se už podívali na hrnky a sluneční brýle. Nyní se budeme podrobněji věnovat i další zajímavé a žádané skupině, kterou jsou batohy.

Zavazadla byla podle výzkumu ASI z léta 2014 po psacích potřebách a tričkách s polokošilemi nejčastěji obdrženými reklamními a dárkovými předměty. Uvádělo je od 38 % respondentů v Mexiku až po 23 % v Londýně, průměrně něco přes 30 % ve všech zkoumaných lokalitách. Batohy jsou v současnosti nejvyužívanějšími zavazadly, a není to jen kvůli zdravému způsobu nošení, ale celkové praktičnosti. Samotný batoh lze ve většině případů snadno sbalit a uložit a při plnění narůstá ze 2D do maximálního tvaru ve 3D. Dá se říci – čím plnější batoh, tím víc 3D reklamy.

Abychom však nezůstali u zmíněné třetí pozice, zamíříme rovnou na místo první (stále v článku pod odkazem), a to ve vybavitelnosti dárců, což je pro zadavatele reklamních předmětů jedna z rozhodujících entit v oboru. V pěti metropolích Evropy (Londýn, Paříž, Berlín, Řím a Madrid) mají u dotazovaných nejvyšší vybavitelnost dárců právě zavazadla – 89 %. Jako dodavatele komplexního sortimentu nás samozřejmě těší, že ostatní základní druhy reklamních předmětů a dárků nemají nijak progresivní pokles. Vždyť u posledního v pořadí – kosmetiky – si dárce vybaví celých 71 % obdarovaných.

Novými údaji jsou důvody ponechání si zavazadel v porovnání s ostatními druhy reklamních a dárkových předmětů (viz graf). Jestliže hlavním důvodem u všech 3DR předmětů je praktičnost a tu uvedlo v průměru skvostných 82 % respondentů, zavazadla a s nimi batohy jsou výše o pět procentních bodů. Atraktivita je také nad průměrem, jen příjemný pocit z vlastnictví je o něco málo nižší než střední hodnota.

Zavazadla, která by snesla název batoh, lidstvo provázejí od nepaměti. První historicky doložitelný případ vlastnil slavný lovec Ötzi před asi 5300 roky, který měl na zádech zavazadlo s nosnou konstrukcí. Na vývoji batohů do současné podoby se nejvíce podílely obory, ve kterých člověk nevyhnutelně potřeboval volné ruce pro činnost a současně měl u sebe k dispozici nejnutnější věci pro život či prosté přežití – vojenství a lovectví. Ovšem první krosny s vnější konstrukcí byly inspirovány domorodými kmeny Severní Ameriky. Vývoj vedl k batohům s konstrukcí vnitřní a spolu s objevy kvalitních, syntetických materiálů jsme se dostali do časů současných špičkových expedičních batohů. 

Trh batohů však vedle těchto nabízí běžné sportovní, speciální lezecké i cyklistické, městské, studentské a jako zajímavost zmíníme batoh raketový, jehož jedinou využitelnou obdobu znají astronauti při výstupu do vesmíru.

My zůstaneme na pevné zemi a nabídneme vám pro pobyt a pohyb na ní batohy pro všemožná využití a vyžití.

graf

Některé druhy batohů:

studentský batoh – jde o fenomén současnosti, který je možné nosit nejen do školy (prostor na učebnice, pro notebook, mobil, doklady, nápoj…), ale po vyučování i v rámci zájmových aktivit. Bez ohledu na věk žáka či studenta je vhodné a brzy bude také nutné je v zájmu bezpečnosti opatřit reflexními prvky, které mohou být vyrobeny i na míru a odpovídat tak korporátní identitě dárcovské firmy.  
sportovní batoh – široká škála od lehkých výletních batůžků a cyklobatohů až po trekové „těžké váhy“, například značky Schwarzwolf Outdoor. Ta ovšem nabízí produkty v plné velikostní škále a pro více účelů. 
batoh na laptop – stále početnější skupina speciálních batohů ze syntetických materiálů. Kromě hlavní kapsy různých velikostí podle notebooku bývá ve výbavě přihrádka na tablet, kapsa na audiozařízení s otvorem pro sluchátka apod. 
batoh přes rameno – módní záležitost, vhodná zvláště pro městskou turistiku. Tento typ má i název městské batohy a jde o výrobky v pestrých barvách a jejich kombinacích, s praktickými kapsami a některé s pouzdry na mobily.

chladící batoh – účelné produkty se speciálními vrstvami na uchování potravin a nápojů v chladném nebo teplém stavu a v požadované kvalitě. Typický je vyšší počet kapes. Jedná se o praktického pomocníka pro pikniky a párty s rodinou nebo přáteli.

Zkrátka, vždy jde o batohy pro život.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag