09.06.2015
V novém „komoditním seriálu“ jsme se už podívali na hrnky a sluneční brýle. Nyní se budeme podrobněji věnovat i další zajímavé a žádané skupině, kterou jsou batohy.
Zavazadla byla podle výzkumu ASI z léta 2014 po psacích potřebách a tričkách s polokošilemi nejčastěji obdrženými reklamními a dárkovými předměty. Uvádělo je od 38 % respondentů v Mexiku až po 23 % v Londýně, průměrně něco přes 30 % ve všech zkoumaných lokalitách. Batohy jsou v současnosti nejvyužívanějšími zavazadly, a není to jen kvůli zdravému způsobu nošení, ale celkové praktičnosti. Samotný batoh lze ve většině případů snadno sbalit a uložit a při plnění narůstá ze 2D do maximálního tvaru ve 3D. Dá se říci – čím plnější batoh, tím víc 3D reklamy.
Abychom však nezůstali u zmíněné třetí pozice, zamíříme rovnou na místo první (stále v článku pod odkazem), a to ve vybavitelnosti dárců, což je pro zadavatele reklamních předmětů s vlastním logem jedna z rozhodujících entit v oboru. V pěti metropolích Evropy (Londýn, Paříž, Berlín, Řím a Madrid) mají u dotazovaných nejvyšší vybavitelnost dárců právě zavazadla – 89 %. Jako dodavatele komplexního sortimentu nás samozřejmě těší, že ostatní základní druhy reklamních předmětů a dárků nemají nijak progresivní pokles. Vždyť u posledního v pořadí – kosmetiky – si dárce vybaví celých 71 % obdarovaných.
Novými údaji jsou důvody ponechání si zavazadel v porovnání s ostatními druhy reklamních a dárkových předmětů (viz graf). Jestliže hlavním důvodem u všech 3DR předmětů je praktičnost a tu uvedlo v průměru skvostných 82 % respondentů, zavazadla a s nimi batohy jsou výše o pět procentních bodů. Atraktivita je také nad průměrem, jen příjemný pocit z vlastnictví je o něco málo nižší než střední hodnota.
Trh batohů však vedle těchto nabízí běžné sportovní, speciální lezecké i cyklistické, městské, studentské a jako zajímavost zmíníme batoh raketový, jehož jedinou využitelnou obdobu znají astronauti při výstupu do vesmíru.
My zůstaneme na pevné zemi a nabídneme vám pro pobyt a pohyb na ní batohy pro všemožná využití a vyžití.
chladící batoh – účelné produkty se speciálními vrstvami na uchování potravin a nápojů v chladném nebo teplém stavu a v požadované kvalitě. Typický je vyšší počet kapes. Jedná se o praktického pomocníka pro pikniky a párty s rodinou nebo přáteli.
Zkrátka, vždy jde o batohy pro život.
Nejhledanější dotazy
Kategorie