Pokročilé
vyhledávání
 

Jubilejní komodita? Fenomén Nůž!

13.04.2016

Pro desátý díl našeho komoditního seriálu jsme chtěli vybrat opravdu těžký kalibr světa reklamních a dárkových předmětů. Ani to nedalo moc práce. Tedy nůž, zvláště na léto ideální dárek.

Po zadání klíčového slova nože v databázi reklamních a dárkových předmětů se rozbalí téměř tři stovky položek. Nejde „pouze“ o nože, ale i jejich soupravy s dalšími předměty apod. Od nožů číšnických přes pořádné zavírací, kapesní, multifunkční, až po kuchyňské nože pro profesionální kuchaře, od retrostylu po design hi-tech, to vše je k výběru.

Z moře skvělých reklamních dárků ční jako vlajková loď sortiment značky Schwarzwolf Outdoor. Z jeho pěti základních kategorií právě nože a nářadí byly před 17 lety vůbec prvním zbožím značky a dnes v něm najdeme bezmála dvacítku vývojově vybroušených položek, které se systémově doplňují.

Od outdoorových, kempingových a tábornických nožů se přesuneme ke značkovým pomocníkům při přípravě jídla z dílny Vanilla Season. Nože keramické a z japonské oceli v elegantním i exotickém designu - vždy v luxusních obalech - přesně reprezentují filosofii značky: umocnit pozitivní emoce spojené s vařením, stolováním a posezením s blízkými lidmi.

Nůž jako jeden z nejběžnějších nástrojů prošel úžasným historickým vývojem a jeho předchůdce – ostrý kamenný úlomek – se stal základním prostředkem polidštění dávných předků člověka. V okamžiku, kdy vzal do ruky kámen k obraně, si uvědomil možnou evoluční převahu. Ta se posunula na další level, když k ostřenému nástroji paleolitický lovec připevnil rukojeť. Nůž v našem pojetí byl na světě, ovšem cesta od kamenných a kostěných čepelí ke kovovým byla ještě dlouhá. Od bronzových, železných a v Jižní Americe i zlatých čepelí pak vývoj dospěl k materiálům z nerezové oceli a dokonce z oxidu zirkoničitého u keramických.

Když jsme nožům (nejen) jako reklamním dárkům udělali takové „antré“, zbývá se podívat, jak si v porovnání s ostatními komoditami vedou obchodně. Z tabulky k článku o tom, že trh 3DR v USA sílí, zjistíme, že nože nemají ani svou položku a jistě se skrývají ve sportovních předmětech a potřebách pro domácnost. Tedy v součtu spolu s mnoha jinými předměty tvoří zhruba jen 4 % trhu.

Určitě však můžeme udělat pozitivní závěr, že nůž je dárek pro vybrané cílové skupiny a je z čeho vybírat.

Dosavadní díly komoditního seriálu:

RUČNÍKY

USB FLASH DISKY

VESTY

MIKINY

KŠILTOVKY

POLOKOŠILE

BATOHY

SLUNEČNÍ BRÝLE

HRNKY

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag