Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
13.04.2016
Pro desátý díl našeho komoditního seriálu jsme chtěli vybrat opravdu těžký kalibr světa reklamních a dárkových předmětů. Ani to nedalo moc práce. Tedy nůž, zvláště na léto ideální dárek.
Po zadání klíčového slova nože
v databázi reklamních a dárkových
předmětů se rozbalí téměř tři stovky položek. Nejde „pouze“ o nože, ale i
jejich soupravy s dalšími předměty apod. Od nožů číšnických přes pořádné
zavírací, kapesní, multifunkční, až po kuchyňské nože pro profesionální
kuchaře, od retrostylu po design hi-tech, to vše je k výběru.
Z moře skvělých reklamních dárků ční jako vlajková loď sortiment
značky Schwarzwolf Outdoor. Z jeho
pěti základních kategorií právě nože a
nářadí byly před 17 lety vůbec prvním zbožím značky a dnes v něm
najdeme bezmála dvacítku vývojově vybroušených položek, které se systémově
doplňují.
Od outdoorových, kempingových a tábornických nožů se přesuneme ke
značkovým pomocníkům při přípravě jídla
z dílny Vanilla Season. Nože
keramické a z japonské oceli v elegantním i exotickém designu - vždy
v luxusních obalech - přesně reprezentují filosofii značky: umocnit
pozitivní emoce spojené s vařením, stolováním a posezením s blízkými
lidmi.
Nůž jako jeden z nejběžnějších nástrojů prošel úžasným historickým
vývojem a jeho předchůdce – ostrý kamenný úlomek – se stal základním
prostředkem polidštění dávných předků člověka. V okamžiku, kdy vzal do ruky
kámen k obraně, si uvědomil možnou evoluční převahu. Ta se posunula na
další level, když k ostřenému nástroji paleolitický lovec připevnil
rukojeť. Nůž v našem pojetí byl na světě, ovšem cesta od kamenných a
kostěných čepelí ke kovovým byla ještě dlouhá. Od bronzových, železných a v Jižní
Americe i zlatých čepelí pak vývoj dospěl k materiálům z nerezové oceli a
dokonce z oxidu zirkoničitého u keramických.
Když jsme nožům (nejen) jako reklamním dárkům udělali takové „antré“, zbývá se podívat, jak si v porovnání s ostatními komoditami vedou obchodně. Z tabulky k článku o tom, že trh 3DR v USA sílí, zjistíme, že nože nemají ani svou položku a jistě se skrývají ve sportovních předmětech a potřebách pro domácnost. Tedy v součtu spolu s mnoha jinými předměty tvoří zhruba jen 4 % trhu.
Určitě však můžeme udělat pozitivní závěr, že nůž je dárek pro vybrané cílové skupiny a je z čeho vybírat.
Dosavadní díly komoditního seriálu:
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.