Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
24.11.2020
V seriálu o tiskových technikách jsme pro sedmý díl vybrali transfer sítotisku. Proti klasickému sítotisku má některé přednosti, ale také omezení.
Transfer sítotisku se
provádí aplikací zrcadlově převráceného motivu na přenosový papír a následným
tiskem pomocí tepelného lisu na materiál. Tím je na rozdíl od klasického
sítotisku téměř výhradně textil, ať už z přírodních nebo syntetických
vláken. Proč tak složitý proces, když můžeme tisknout přímo sítotiskem? Rovnou
zmíníme výhody uvedené v titulku: Možnost přípravy transferových potisků
ještě před výrobou a dodáním reklamního textilu, případně uložení jejich části
pro potisk dalších textilních výrobků v pozdější době (samozřejmě
s ohledem na životnost transferů). S trochou nadsázky lze říci, že
zákazník ani nemusí mít k dispozici tepelný lis a k aplikaci pak může
použít obyčejnou žehličku, ale za kvalitu tisku si ručí sám.
Cenově je na tom transfer sítotisku podobně jako klasický sítotisk a
vyplatí se tedy při větších zakázkách. S ohledem na zmíněné rozložení
konečné aplikace v čase je ale využitelný také menšími zadavateli. V čem jsou další výhody transferu?
Umožňuje trvanlivý potisk složitějších a jemnějších motivů s více barvami
a jejich lepším krytím, má vysokou přesnost soutisku a zvláště v době
boomu digitálních technologií se nabízí i potisk zcela reálných
motivů také na jiné materiály než textil.
Technicky se motiv přenese působením tlaku a tepla tak, že se roztaví
vrstva lepidla na povrchu přenosového papíru nebo fólie, vsaje se do materiálu
a motiv v něm ukotví.
V porovnání s klasickým sítotiskem, který má kořeny před
stovkami let v Japonsku, ten transferový je na světě teprve od roku 1951.
Prvenství má na kontě americký koncern DuPont, který v roce 1802 začínal
výrobou trhavin a je znám takovými produkty jako je například Teflon nebo
Nylon.
Dosavadní články seriálu:
Sublimace - sublimace
je moderní technika potisku reklamních a dárkových předmětů, která má hodně
předností a jen málo omezení.
Výšivka - chystáte vlajku města, obce, spolku nebo klubu? Chcete
obchodním partnerům věnovat výjimečný dárek ze sortimentu značkového reklamního
textilu? Zde je k aplikaci motivu výšivka! Pátý díl seriálu o tiskových
technikách je právě o ní.
UV
tisk – UV na 3DR. Ve slovní hříčce samozřejmě chybí slovo „tisk“. Tedy,
čtvrtý díl seriálu o tiskových technikách pojednává o moderním UV tisku.
Ražba - ve třetím dílu seriálu o tiskových technologiích se podíváme
na ražbu. Ta se k aplikaci motivů na reklamní a dárkové předměty používá méně,
ale s jedinečným efektem. Její volbou na vhodných předmětech jako kdybyste své
vztahy s obdarovanými potvrdili pečetí.
Tampontisk - ve druhém díle seriálu o tiskových technikách se podíváme na
často používaný tamponový tisk. Darujete v rámci svých komunikačních kampaní
psací potřeby, otvíráky, USB flash disky, klíčenky, přívěšky, zapalovače,
magnetky, vizitkáře, krabičky, atd.? Nechte své logo promluvit tamponem!
Sítotisk - teprve
s aplikací loga a dalších motivů se předmět stává reklamním. První díl seriálu
o tiskových technikách pojednával o superstar jménem sítotisk. V tom
posledním – osmém – se rozloučíme gravírováním CO₂ laserem.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.