Ven!

12.03.2018

Jaru se touto dobou věnujeme pravidelně. Vloni jsme tvrdili, že je to čas zaslíbený vycházkám, ale ani letos nezůstaneme pouze u nich. Tisícovka reklamních předmětů a dárků pro venkovní aktivity od jara do podzimu vám pro cílové skupiny nabídne prakticky vše pro grilování, piknik, turistiku, trek, cykloturistiku, pobyt na zahradě, na pláži, na přesuny dopravou a například pro relax na greenu.

Ze všech rubrik vyberme alespoň tři:

Cyklo – mezi čtyřicítkou předmětů a sad najdeme sestupně podle počtu položek: světla, nářadí, cyklotašky, zvonky, potahy na sedlo, držáky na mobil či navigaci, pumpičku, zámek i plastovou vlaječku do výpletu kola. Oblíbený dopravní prostředek oslavil dvousetleté výročí svého vzniku vloni. V roce 1817 bylo v Německu sestrojeno první jednostopé odrážedlo a o 44 let později světlo světa spatřil velocipéd se šlapkami. V moderní době zažívá jízdní kolo opravdový boom a před sezónou ke svému vhodný doplněk uvítá každý.

Chladicí tašky – z více než stovky produktů různých designů, tvarů, objemů i barev, na potraviny i nápoje, včetně termotašek z netkaných textilií či pevných plastových boxů, určitě vyberete podle vkusu a požadavků obdarovaných. Najdete zde i kousky v podobě elegantních tašek pro ženy, ale také chladicí batohy, malé ledničky vhodné do kanceláří, stejně jako termofory pro udržení správné teploty v zavazadle.

Nafukovací předměty – s nimi už jsme v opravdovém létě na plážích, ať už u moře nebo českého rybníku. Z téměř padesátky předmětů tvoří více než polovinu nafukovací míče v cenách v řádu pouhých desítek korun. Dalším četným sortimentem jsou kruhy a nafukovací zvířátka pro neplavce, matrace a nechybí ani samonafukovací sedák i matrace značky Schwarzwolf Outdoor pro pohodlnější trek. Vychytávkou na závěr jsou nafukovací držáky na plechovkové nápoje. A vše v pestrých, svěžích barvách, jak si léto žádá.

Počátky turistiky jako způsobu trávení volného času se datují do konce 18. století. Vrcholný novověk byl ve znamení postupného rušení nevolnictví a zavádění mechanizace výroby a s tím přibývalo lidí, kteří hledali cesty, jak trávit volný čas. Od dob pěší turistiky se civilizovaný svět ve 20. století dopracoval k cestování na lodích, cyklistice, auto a mototuristice. Dnes masový cestovní ruch zahájil své tažení světem už před více než 50 lety.

Podíváme-li se ještě do historie - tentokrát našich Aktualit – najdeme zde zprávy z října roku 2013, že u reklamních a dárkových předmětů vítězí jejich využití. Jako hlavní důvod ponechání si předmětu praktický účel uvádělo 77 % respondentů, ale dalšími hledisky byly i atraktivita produktů a dobrý pocit z vlastnictví (shodně 29 %). Údaje se do současnosti jistě příliš nezměnily a u několika tisíců předmětů pro příjemné trávení volného času nižší nejsou zcela určitě.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie