V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Jaro vycházkám zaslíbené

02.03.2017

Touto dobou se pravidelně zabýváme blížícím se jarem a výběrem k němu vhodných reklamních a dárkových předmětů. Letos tomu nebude jinak, ale přesto nabídneme změnu. Jakou?

V předjaří obvykle píšeme o Velikonocích, o práci na zahradách a v dílnách, případně nabízíme reklamní a dárkové předměty pro blížící se sezónu venkovních sportů a outdooru.

Co letos? Mnozí poslední měsíce podle svých možností trávili volný čas ve skiareálech různých kategorií či v běžkařské stopě a do jara vstoupí fyzicky zoceleni. Je zde ale velká skupina lidí, kteří v zimě nevytáhli paty, ať již z pohodlnosti nebo kvůli své zaměstnanosti. Ti by s pohybovou aktivitou měli začínat pozvolna a tou nejvhodnější jsou – procházky.

Víme, že nejlepším nosičem reklamního sdělení může být člověk. Reklamní textil opatřený vkusně aplikovaným motivem vaší společnosti, instituce či zájmového spolku na jaře zajistí prostřednictvím cílových skupin spoustu dobré komunikační práce. V období probouzené přírody jsou totiž naše smysly zostřené a více vnímáme jeden druhého. Nedávno také začal čínský nový rok ve znamení ohnivého Kohouta, který má rád pozornost a obdiv okolí a dává důraz na vzhled a péči o něj.

Tak tedy: V nabídce oděvů a dalších doplňků pro jaro najdete speciálně vybraná trička, polokošile, mikiny, bundy, kšiltovky a další produkty, které obdarovaní ocení při procházkách městem i v parcích, a to i při náhlých změnách počasí a podvečerním ochlazení. Speciálně vypíchneme dvě stovky deštníků, jejichž výběr se díky dalším barevným variantám znásobí.

Na jaře vznikají první a nové lásky nebo ty časem prověřené získávají novou energii. Najít tu pravou chvíli k předání vhodného dárku, nejlépe s motivem srdce, musí každý sám. I když se jedná o výběr připravený speciálně k Valentýnu, ani květen – lásky čas – nemusí přijít zkrátka.

S květnem také začíná letní sezóna a na ni je potřebné se včas dovybavit kvalitními zavazadly, ať již jde o cestovní tašky, batohy či kufry. V současnosti nejvyužívanějším zavazadlům – batohům – jsme věnovali i třetí díl komoditního seriálu. Na rozdíl od legendárního Ötziho s jeho více než 5000 let starým batohem máme k výběru 250 variant pro využití od městské turistiky až po nejnáročnější expedice. Vývoj kufrů vedl od těžkých dřevěných truhel a zajímá-li nás původ podivného slova kufr, přes Německo k nám pojem v 17. století dospěl z francouzského coffre. Dnes nejpoužívanější kufry na kolečkách se vyrábějí od roku 1970. V článku jsme také zdůraznili a statistickými daty prokázali, že zavazadla jsou s polokošilemi a tričky nejčastěji předávanými reklamními a dárkovými předměty a také s nimi patří ke třem vítězům, na nichž si obdarovaní v Evropě nejvíce vybavují logo dárce.

Tak tedy, připravme se společně na vítání jara, 3D reklamě zalíbenému.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag