Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
02.03.2017
Touto dobou se pravidelně zabýváme blížícím se jarem a výběrem k němu vhodných reklamních a dárkových předmětů. Letos tomu nebude jinak, ale přesto nabídneme změnu. Jakou?
V předjaří obvykle píšeme o Velikonocích, o práci na
zahradách a v dílnách, případně nabízíme reklamní a dárkové předměty
pro blížící se sezónu venkovních sportů a outdooru.
Co letos? Mnozí poslední měsíce podle svých možností trávili volný čas
ve skiareálech
různých kategorií či v běžkařské stopě a do jara vstoupí fyzicky zoceleni.
Je zde ale velká skupina lidí, kteří v zimě nevytáhli paty, ať již
z pohodlnosti nebo kvůli své zaměstnanosti. Ti by s pohybovou
aktivitou měli začínat pozvolna a tou nejvhodnější jsou – procházky.
Víme, že nejlepším nosičem reklamního sdělení
může být člověk. Reklamní textil
opatřený vkusně aplikovaným motivem vaší společnosti, instituce či
zájmového spolku na jaře zajistí prostřednictvím cílových skupin spoustu dobré
komunikační práce. V období probouzené přírody jsou totiž naše smysly
zostřené a více vnímáme jeden druhého. Nedávno také začal čínský nový rok
ve znamení ohnivého Kohouta, který
má rád pozornost a obdiv okolí a dává důraz na vzhled a péči o něj.
Tak tedy: V nabídce oděvů
a dalších doplňků pro jaro
najdete speciálně vybraná trička, polokošile, mikiny, bundy, kšiltovky a další produkty, které obdarovaní ocení při procházkách
městem i v parcích, a to i při náhlých změnách počasí a podvečerním
ochlazení. Speciálně vypíchneme dvě stovky deštníků,
jejichž výběr se díky dalším barevným variantám znásobí.
Na jaře vznikají první a nové lásky nebo ty časem prověřené získávají
novou energii. Najít tu pravou chvíli k předání vhodného dárku,
nejlépe s motivem srdce, musí každý sám. I když se jedná o výběr
připravený speciálně k Valentýnu, ani květen – lásky čas – nemusí přijít
zkrátka.
S květnem také začíná letní sezóna a na ni je potřebné se včas
dovybavit kvalitními zavazadly,
ať již jde o cestovní tašky, batohy či kufry. V současnosti nejvyužívanějším zavazadlům – batohům –
jsme věnovali i třetí díl
komoditního seriálu. Na rozdíl od legendárního Ötziho s jeho více než 5000
let starým batohem máme k výběru 250 variant pro využití od městské turistiky
až po nejnáročnější expedice. Vývoj kufrů vedl od těžkých dřevěných truhel a
zajímá-li nás původ podivného slova kufr, přes Německo k nám pojem
v 17. století dospěl z francouzského coffre. Dnes nejpoužívanější kufry na kolečkách se
vyrábějí od roku 1970. V článku jsme také zdůraznili a statistickými daty
prokázali, že zavazadla jsou
s polokošilemi a tričky nejčastěji předávanými reklamními a dárkovými předměty
a také s nimi patří ke třem vítězům, na nichž si obdarovaní v Evropě
nejvíce vybavují logo dárce.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.