V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Z kuchyně zajímavého dodavatele reklamních a dárkových předmětů

21.10.2013

Mít inspirativní obchodní partnery je vždy přínosné. Takovým je i zahraniční studio XD DESIGN, které vedle vývoje a výroby účelných a krásných reklamních a dárkových předmětů s vlastním designem a akcentem na CSR získává moderním způsobem i finanční prostředky právě na vývoj svého sortimentu.

Pojmy jako ekoprodukt či společenská odpovědnost firem už jsou všeobecně známé, ovšem co takový fundraising, případně crowdfunding? V první činnosti jde o získávání finančních či jiných prostředků na všeobecně prospěšnou činnost organizací a jednotlivců od firemních a drobných dárců, nadací, státních úřadů atd. Crowdfunding je hledání více přispěvatelů na kreativní projekt prostřednictvím internetových platforem, jak napovídá název - „shromažďování financí od davu“. Průnik obou pojmů existuje, uživatelé obou činností se mohou rozhlížet po prostředcích v obou prostorech.

XD DESIGN využívá toho, že crowdfunding je otevřen nejen fyzickým osobám, ale i firmám s tím, že je jím možné získat prostředky od komunity podporovatelů na realizaci podnikatelského projektu. Jeho obchodní stránka a zisk však už je jen na firmě. Vzorovou ukázkou vydařeného projektu na globální platformě Kickstarter je ekologický Solární strom Ginkgo, o jehož smysluplnosti XD DESIGN přesvědčilo a pro vývoj získalo 302 podporovatelů v různých rozmezích darů. Podle podmínek platformy studio předem nabídlo v závislosti na výši financí bonusy, které dárci využijí (viz představení projektu). Zaujal vás crowdfunding? I u nás se tato činnost rozvíjí.

Z nabídky studia XD DESIGN je možné si i u nás vybrat předměty v moderním designu, který má za cíl v době přeplněné zbožím zaujmout jedinečností. Filosofií studia je vytvářet produkty, které budou dárci rádi předávat a cílové skupiny rády přijímat a samozřejmě používat. Nejde o přidávání dalších a dalších funkcí, ale vždy elegantní řešení reklamních a dárkových předmětů, u kterých se odstraní zbytečná složitost, jejichž využití nepotřebuje dlouhá vysvětlování a jsou esteticky i uživatelsky přátelské. Pokud jsme již dříve zavedli pojem ekofunkcionalismus, nyní visí ve vzduchu ergonomická 3DR. Text v odkazu má v titulku slova o předmětech, které potěší obdarované i planetu. Společenská odpovědnost dodavatele reklamních a dárkových předmětů by měla jít touto cestou. Stojí za to si takového vybrat.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag