Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
Statistika nuda je … ale ne ve 3DR!
23.10.2019
A hlavně nám dá cenné údaje o výhodnosti využití reklamních a dárkových předmětů. Tak tedy – kolik obdarovaných co vlastní, jak dlouho, počty reklamních účinků 12 kategorií produktů, náklady na jeden reklamní účinek (CPI) a ke každé z nich nějaká ta zajímavost.
16.10.2019
Podzim je v plném proudu a je nejvyšší čas se podívat na to, jaká barva reklamních a dárkových předmětů s ním ladí. Neutrální hnědá? To pak je z čeho vybírat!
Ten pravý kalendář a diář pro magický rok 2020
30.09.2019
Na kalendářích a diářích se harmonická číslovka 2020 bude vyjímat minimálně stejně efektně, jako tomu bylo u 2000. Je před námi poslední rok sice „jen“ desetiletí, ale podle astrologických prognóz rozhodně bude stát za pozornost. Věnujte ji i výběru hitu 3D reklamy závěru tohoto roku – kalendářům a diářům.
Manažerské Vánoce ve jménu značky Pierre Cardin
19.09.2019
Už počtvrté za Vámi přicházíme s katalogem Pierre Cardin. Tak tedy, bonjour, dobrý každý den dalšího roku s luxusními psacími a kancelářskými potřebami této renomované značky.
13.09.2019
A je tu výběr z těch nejvhodnějších vánočních dárků, od rozdávacích drobností za pár korun až po vynikající vína pro obchodní partnery. Je tu Vánoční speciál!
02.09.2019
… nadělá mi nesnází, zpíval v jedné své písni Jiří Grossmann. Aby byl blížící se podzim Vašich cílových skupin pokud možno bez nesnází spojených s proměnlivým počasím, je na místě jim pomoci vhodnými reklamními a dárkovými předměty.
28.08.2019
Ve třetím dílu seriálu o tiskových technologiích se podíváme na ražbu. Tato technika se k aplikaci motivů na reklamní a dárkové předměty používá méně než sítotisk a tampontisk (o kterých jsme už psali), ale s jedinečným efektem. Její volbou na vhodných předmětech jako kdybyste své vztahy s obdarovanými potvrdili pečetí.
3DR pro další rok s generacemi Y a Z
30.07.2019
S blížícím se zářím míníme rok školní, kdy velká část generace Y - tedy mileniálů - a prakticky celá generace Z zasednou do lavic všech typů a úrovní škol i učilišť a budou se připravovat na samostatný profesní život. Investujte do budoucí klientely vhodnými, tedy účelnými a vkusnými reklamními předměty pro úspěšnou výuku!
09.07.2019
Značka Schwarzwolf Outdoor letos slaví 20 let existence. Dospěla do nabídky uceleného systému produktů pro outdoor, sport a další volnočasové aktivity ve volné přírodě pro širokou škálu cílových skupin.
20.06.2019
Od grilování či pikniku s rodinou i přáteli, přes firemní párty a eventy pro zaměstnance nebo obchodní partnery, až ke koktejlům a zahradním slavnostem – všude je zapotřebí adekvátní nápojové nádobí. Mezi nimi mají nejvýsadnější postavení – sklenice.
05.06.2019
Na prahu léta se podíváme na reklamní a dárkové předměty ve znamení jeho barvy – žluté. A protože do této škály patří také zlatá, můžeme i v rámci oboru směle použít tradiční zvolání vyjadřující mimořádnou spokojenost: Zlatá 3DR!
21.05.2019
Hra se jménem firmy nekončí ani s novým iMi Katalogem reklamních předmětů 2019/20. Předloni iMizace, vloni iMilogie, letos rovnou iMilénium!
06.05.2019
Pojem multiefekt je sice známý v souvislosti s elektrickými kytarami, ale pokud pro své cílové skupiny zvolíte některý z téměř 150 multifunkčních reklamních a dárkových předmětů, můžete si být jisti multiefektem reklamním.
25.04.2019
Zelený čtvrtek i celé Velikonoce jsou sice za námi, ale reklamní a dárkové předměty v zelené jsou tu pro svěží jaro dál.
08.04.2019
Ve druhém díle seriálu o tiskových technikách se po sítotisku podíváme na další často používanou technologii – tamponový tisk. Darujete v rámci svých komunikačních kampaní psací potřeby, otvíráky, USB flash disky, klíčenky, přívěšky, zapalovače, magnetky, vizitkáře, krabičky, atd.? Nechte své logo promluvit tamponem!
26.03.2019
Čelovka je korunou outdoorového vybavení, ale tento velice praktický a současně efektní reklamní dárek mohou využívat snad všechny cílové skupiny.
18.03.2019
Zpráva Advertising Specialty Institute (ASI) z ledna tohoto roku hlásí, že vloni proti 2017 stoupl v USA objem prodejů reklamních a dárkových předmětů o 4,9 %! V posledních 9 letech roste trh setrvale. Co dalšího říkají studie ASI o výhodnosti 3DR?
12.03.2019
… duben - ještě tam budem, a pokud pro své cílové skupiny zvolíte dárek v podobě našich dek, jistě s nimi budou chtít zůstat po celý rok!
Je tu jaro, nové 3D reklamy čas!
01.03.2019
Jaro už nic navzdory teplotním výkyvům nezastaví. Je čas adekvátních reklamních a dárkových předmětů!
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.