Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

A bylo 3DR světlo…

A bylo 3DR světlo…

08.02.2017

Téměř biblickým vyzněním titulku chceme zdůraznit význam světla pro život a jeho vývoj. Samozřejmě, že ve 3D reklamě nemá tento fyzikální fenomén tak ambiciózní cíle. Je-li však hlavním důvodem ponechání si reklamního či dárkového předmětu vedle vzhledu jeho účelnost, pak svítilny všeho druhu jsou ti praví pomocníci v životech obdarovaných.

Dodavatel 3DR zařídí i nářadí

Dodavatel 3DR zařídí i nářadí

02.02.2017

Nářadí je komodita velmi široká. Od zavíracích nožů s přidanými nástroji přes multifunkční nářadí, soupravy pro cyklisty a motoristy, pro zahrady, do kuchyní, ke grilování, až po sady nářadí v pouzdrech a kufrech pro profesionální dílny. To vše je lídr na trhu reklamních a dárkových předmětů schopen dodat.

Rok Kohouta – rok perfektní práce, ale…

Rok Kohouta – rok perfektní práce, ale…

18.01.2017

A je tu závěr roku ohnivé Opice. Opravdu, 28. ledna podle čínského horoskopu uvítáme Kohouta, navíc opět pod vlivem elementu ohně. Komu se bude dařit?

Schwarzwolf na prahu dospělosti

Schwarzwolf na prahu dospělosti

06.01.2017

Trpělivá práce dovedla značku Schwarzwolf Outdoor zdárně do dospělosti. Letos skutečně slaví osmnáctiny a my vám nabízíme její nový katalog se dvěma šťastnými sedmičkami předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity.

Rok s 3DR

Rok s 3DR

21.12.2016

Přelom roku je časem bilancování a nových předsevzetí, která se snadno přijmou, ale hůře plní, nebo brzy zapomenou. My na plnění těch našich myslíme cely rok (už potřiadvacáté): nabízet reklamní a dárkové předměty s výhodným poměrem kvality a ceny a být seriózní, zákaznicky zaměřenou agenturou.

Peněženka - symbol obchodního partnerství

Peněženka - symbol obchodního partnerství

12.12.2016

Správně obdarovat obchodního partnera je v podnikání mimořádně důležitá záležitost. Start, kontinuitu a progresi obchodních vztahů můžeme podpořit individuálně zvoleným dárkem při znalosti zájmů a vkusu cílové osoby nebo obecně uznanou komoditou. Kvalitní peněženka symbolicky vyjádří i společný cíl – zisk a prosperitu.

Obdarujte výběrem

Obdarujte výběrem

28.11.2016

Pro předání dárkových kupónů, poukazů, certifikátů a voucherů jsou Vánoce ideální příležitostí. Obdarovaný si vybere zboží nebo službu podle svých zájmů a vkusu a v čase, který mu vyhovuje. Máte mezi svými obchodními partnery nebo zaměstnanci takové, jejichž záliby a přání neznáte a volba vánočního dárku pro ně tedy není snadná? Darujte jim výběr na mujdarek.eu.

3DR Trendy 2016

3DR Trendy 2016

23.11.2016

Na sklonku roku bývá zvykem bilancovat. Nikoliv vzpomínat na uplynulé období s nostalgií, ale hodnotit s pohledem do budoucnosti. Ta začíná dnes. Jaké trendy v oboru reklamních a dárkových předmětů roku 2016 k ní vedou?

Manažerské dárky podporují obchod

Manažerské dárky podporují obchod

15.11.2016

Podle PPAI v USA v loňském roce vyhrály ve využití reklamních a dárkových předmětů v komunikačních programech - manažerské dárky. Jistě, když právě ony zásadně zvyšují šanci k uzavření obchodů. A pro spolupráci v novém roce jsou ideální příležitostí k obdarování obchodních partnerů právě vánoční svátky.

Reklamně efektivní skiareály - No. II

Reklamně efektivní skiareály - No. II

02.11.2016

Předpovědí počasí na následující měsíce je mnoho – od Vánoc na blátě až po tuhou zimu, jakou jsme nezažili. Tak či onak, vybavení pro zimní sporty a další venkovní aktivity je potřeba obnovit, doplnit… A máme tu skvělé vánoční dárky pro obchodní partnery, zaměstnance a další cílové skupiny!

Vina vína

Vina vína

24.10.2016

Reklamní gastronomii se v aktualitách věnujeme významně, jak si i zaslouží. Její perlou – vínem - jsme se dříve zabývali hlavně v souvislosti s našimi sommeliéry a cizelovanou nabídkou kvalitních vín. Tak proč tedy Vina vína? Dozvíte se na závěr.

Vánoční speciál

Vánoční speciál

18.10.2016

O Vánocích a vůbec v čase závěru roku je vše výjimečné a speciální. Proto jsme z nabídky tisíců reklamních a dárkových předmětů vybrali ty nejvhodnější k obdarování právě v tomto období a sestavili z nich – Vánoční speciál.

Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy

Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy

03.10.2016

Jsou reklamní a dárkové předměty sezónní a celoroční. Kalendáře a diáře patří k oběma. Pravidelně se jim věnujeme právě touto dobou, protože jde o jeden z nejčastějších dárků k svátkům závěru roku pro téměř všechny cílové skupiny. Mimo jiné proto, že po předání nastupuje jejich celoroční používání, a tedy i efektivní reklamní působení.

Vanilla Season aneb 5DR

Vanilla Season aneb 5DR

23.09.2016

Hra s motivem 3DR znamená: 5 Dobrých Roků s Vanilla Season. Tolik let je značka na světě a dává lidem radost z vaření, stolování a relaxace. Ke třem dimenzím tedy můžeme přidat další dvě do pětky: zážitková gastronomie a pozitivní emoce. To vše opět najdete v novém katalogu značky.

Komunikační účel světí 3DR prostředky

Komunikační účel světí 3DR prostředky

02.09.2016

Upravený machiavelistický výrok samozřejmě míníme v oboru reklamních a dárkových předmětů seriózně, jak co do účelu, tak i prostředků. Podívejme se, k jakému vývoji podle PPAI došlo v posledních letech ve využití 3DR produktů u pěti nejčastějších komunikačních programů. A nejen to.

Bunda – to nejlepší navrch!

Bunda – to nejlepší navrch!

24.08.2016

V seriálu o stěžejních druzích reklamních a dárkových předmětů jsme v patnáctém díle. Pro ten jsme si před zvolna se blížící chladnou sezónou roku vybrali bundy, které jsou po tričkách, polokošilích, vestách a mikinách jubilejním, pátým dílem o oblečení. Víte, odkud vlastně máme název tohoto oblíbeného svrchního oděvu?

Škola volá: Propiska, roller či pero?

Škola volá: Propiska, roller či pero?

10.08.2016

Žáčci, žáci, studenti… i přes všechny moderní přístroje ICT je nejen ve školství, ale v životě samém nepostradatelným vhodný psací nástroj a jeho správné používání. S nástupem dětí, teenagerů a mladých dospělých do škol všeho druhu věnujeme jeho výběru potřebnou pozornost.

Vývoj trhu 3DR v USA

Vývoj trhu 3DR v USA

02.08.2016

Hlavním ukazatelem vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů v USA je, že prodeje opět vzrostly. Sdělují to data asociace PPAI, která je zveřejnila ve své studii Industry Sales Summary pro rok 2015. Co dalšího zajímavého přinášejí?

Plastové tašky na ústupu!

Plastové tašky na ústupu!

11.07.2016

V rubrice Aktuality se v souvislosti s reklamními a dárkovými předměty často dotýkáme i ekonomicko-politických témat. Už před pěti roky jsme například prognózovali právní omezení plastových tašek a sáčků. Zákonodárný proces je ve vývoji, podívejme se proto na aktuální stav a na to, jak tedy řešit reklamní tašky.

My máme trička, ó my se máme!

My máme trička, ó my se máme!

22.06.2016

Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.

Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 19 Další

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag