Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

Obdarujte výběrem

Obdarujte výběrem

28.11.2016

Pro předání dárkových kupónů, poukazů, certifikátů a voucherů jsou Vánoce ideální příležitostí. Obdarovaný si vybere zboží nebo službu podle svých zájmů a vkusu a v čase, který mu vyhovuje. Máte mezi svými obchodními partnery nebo zaměstnanci takové, jejichž záliby a přání neznáte a volba vánočního dárku pro ně tedy není snadná? Darujte jim výběr na mujdarek.eu.

3DR Trendy 2016

3DR Trendy 2016

23.11.2016

Na sklonku roku bývá zvykem bilancovat. Nikoliv vzpomínat na uplynulé období s nostalgií, ale hodnotit s pohledem do budoucnosti. Ta začíná dnes. Jaké trendy v oboru reklamních a dárkových předmětů roku 2016 k ní vedou?

Manažerské dárky podporují obchod

Manažerské dárky podporují obchod

15.11.2016

Podle PPAI v USA v loňském roce vyhrály ve využití reklamních a dárkových předmětů v komunikačních programech - manažerské dárky. Jistě, když právě ony zásadně zvyšují šanci k uzavření obchodů. A pro spolupráci v novém roce jsou ideální příležitostí k obdarování obchodních partnerů právě vánoční svátky.

Reklamně efektivní skiareály - No. II

Reklamně efektivní skiareály - No. II

02.11.2016

Předpovědí počasí na následující měsíce je mnoho – od Vánoc na blátě až po tuhou zimu, jakou jsme nezažili. Tak či onak, vybavení pro zimní sporty a další venkovní aktivity je potřeba obnovit, doplnit… A máme tu skvělé vánoční dárky pro obchodní partnery, zaměstnance a další cílové skupiny!

Vina vína

Vina vína

24.10.2016

Reklamní gastronomii se v aktualitách věnujeme významně, jak si i zaslouží. Její perlou – vínem - jsme se dříve zabývali hlavně v souvislosti s našimi sommeliéry a cizelovanou nabídkou kvalitních vín. Tak proč tedy Vina vína? Dozvíte se na závěr.

Vánoční speciál

Vánoční speciál

18.10.2016

O Vánocích a vůbec v čase závěru roku je vše výjimečné a speciální. Proto jsme z nabídky tisíců reklamních a dárkových předmětů vybrali ty nejvhodnější k obdarování právě v tomto období a sestavili z nich – Vánoční speciál.

Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy

Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy

03.10.2016

Jsou reklamní a dárkové předměty sezónní a celoroční. Kalendáře a diáře patří k oběma. Pravidelně se jim věnujeme právě touto dobou, protože jde o jeden z nejčastějších dárků k svátkům závěru roku pro téměř všechny cílové skupiny. Mimo jiné proto, že po předání nastupuje jejich celoroční používání, a tedy i efektivní reklamní působení.

Vanilla Season aneb 5DR

Vanilla Season aneb 5DR

23.09.2016

Hra s motivem 3DR znamená: 5 Dobrých Roků s Vanilla Season. Tolik let je značka na světě a dává lidem radost z vaření, stolování a relaxace. Ke třem dimenzím tedy můžeme přidat další dvě do pětky: zážitková gastronomie a pozitivní emoce. To vše opět najdete v novém katalogu značky.

Komunikační účel světí 3DR prostředky

Komunikační účel světí 3DR prostředky

02.09.2016

Upravený machiavelistický výrok samozřejmě míníme v oboru reklamních a dárkových předmětů seriózně, jak co do účelu, tak i prostředků. Podívejme se, k jakému vývoji podle PPAI došlo v posledních letech ve využití 3DR produktů u pěti nejčastějších komunikačních programů. A nejen to.

Bunda – to nejlepší navrch!

Bunda – to nejlepší navrch!

24.08.2016

V seriálu o stěžejních druzích reklamních a dárkových předmětů jsme v patnáctém díle. Pro ten jsme si před zvolna se blížící chladnou sezónou roku vybrali bundy, které jsou po tričkách, polokošilích, vestách a mikinách jubilejním, pátým dílem o oblečení. Víte, odkud vlastně máme název tohoto oblíbeného svrchního oděvu?

Škola volá: Propiska, roller či pero?

Škola volá: Propiska, roller či pero?

10.08.2016

Žáčci, žáci, studenti… i přes všechny moderní přístroje ICT je nejen ve školství, ale v životě samém nepostradatelným vhodný psací nástroj a jeho správné používání. S nástupem dětí, teenagerů a mladých dospělých do škol všeho druhu věnujeme jeho výběru potřebnou pozornost.

Vývoj trhu 3DR v USA

Vývoj trhu 3DR v USA

02.08.2016

Hlavním ukazatelem vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů v USA je, že prodeje opět vzrostly. Sdělují to data asociace PPAI, která je zveřejnila ve své studii Industry Sales Summary pro rok 2015. Co dalšího zajímavého přinášejí?

Plastové tašky na ústupu!

Plastové tašky na ústupu!

11.07.2016

V rubrice Aktuality se v souvislosti s reklamními a dárkovými předměty často dotýkáme i ekonomicko-politických témat. Už před pěti roky jsme například prognózovali právní omezení plastových tašek a sáčků. Zákonodárný proces je ve vývoji, podívejme se proto na aktuální stav a na to, jak tedy řešit reklamní tašky.

My máme trička, ó my se máme!

My máme trička, ó my se máme!

22.06.2016

Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.

Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!

Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!

14.06.2016

Společně sdílenou radost z nasycení dobře tepelně upraveným pokrmem máme hluboko v genech. Sázka na reklamní účinek obdarováním cílových skupin grily a grilovacím příslušenstvím se tak mění v jistotu.

Na vlnách Hvězdy 3D reklamy

Na vlnách Hvězdy 3D reklamy

01.06.2016

10. května 2016 se na veletrhu ReklamaPolygraf v pražských Letňanech tradičně vyhlašovaly výsledky soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy, v pořadí už 16. ročníku. Proti loňsku naše společnost opravdu jako na vlně zaznamenala nárůst počtu ocenění.

Perla v portfoliu značkové 3DR - Pierre Cardin

Perla v portfoliu značkové 3DR - Pierre Cardin

19.05.2016

Je nám ctí oznámit, že v sortimentu značkových reklamních a dárkových předmětů nově najdete psací a kancelářské potřeby francouzské legendy Pierre Cardin.

Nový iMi katalog jako ze sna

Nový iMi katalog jako ze sna

10.05.2016

Zatímco vloni jsme do hlavního katalogu zapracovali - podle nového loga v isometrické axonometrii - realistická prostředí, v novém iMi katalogu pro léta 2016 a 2017 najdete ve stejném stylu světy surrealistických snů. Ovšem co se reklamních a dárkových předmětů týká, ty plní sny skutečné.

Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti

Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti

26.04.2016

Průzkumy renomované instituce PPAI nabízejí zajímavá data nejen o sortimentu reklamních a dárkových předmětů, ale také o jejich využití pro konkrétní komunikační projekty a cíle. Co tedy vítězí?

Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 19 Další

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag