Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

Komunikační účel světí 3DR prostředky

Komunikační účel světí 3DR prostředky

02.09.2016

Upravený machiavelistický výrok samozřejmě míníme v oboru reklamních a dárkových předmětů seriózně, jak co do účelu, tak i prostředků. Podívejme se, k jakému vývoji podle PPAI došlo v posledních letech ve využití 3DR produktů u pěti nejčastějších komunikačních programů. A nejen to.

Bunda – to nejlepší navrch!

Bunda – to nejlepší navrch!

24.08.2016

V seriálu o stěžejních druzích reklamních a dárkových předmětů jsme v patnáctém díle. Pro ten jsme si před zvolna se blížící chladnou sezónou roku vybrali bundy, které jsou po tričkách, polokošilích, vestách a mikinách jubilejním, pátým dílem o oblečení. Víte, odkud vlastně máme název tohoto oblíbeného svrchního oděvu?

Škola volá: Propiska, roller či pero?

Škola volá: Propiska, roller či pero?

10.08.2016

Žáčci, žáci, studenti… i přes všechny moderní přístroje ICT je nejen ve školství, ale v životě samém nepostradatelným vhodný psací nástroj a jeho správné používání. S nástupem dětí, teenagerů a mladých dospělých do škol všeho druhu věnujeme jeho výběru potřebnou pozornost.

Vývoj trhu 3DR v USA

Vývoj trhu 3DR v USA

02.08.2016

Hlavním ukazatelem vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů v USA je, že prodeje opět vzrostly. Sdělují to data asociace PPAI, která je zveřejnila ve své studii Industry Sales Summary pro rok 2015. Co dalšího zajímavého přinášejí?

Plastové tašky na ústupu!

Plastové tašky na ústupu!

11.07.2016

V rubrice Aktuality se v souvislosti s reklamními a dárkovými předměty často dotýkáme i ekonomicko-politických témat. Už před pěti roky jsme například prognózovali právní omezení plastových tašek a sáčků. Zákonodárný proces je ve vývoji, podívejme se proto na aktuální stav a na to, jak tedy řešit reklamní tašky.

My máme trička, ó my se máme!

My máme trička, ó my se máme!

22.06.2016

Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.

Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!

Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!

14.06.2016

Společně sdílenou radost z nasycení dobře tepelně upraveným pokrmem máme hluboko v genech. Sázka na reklamní účinek obdarováním cílových skupin grily a grilovacím příslušenstvím se tak mění v jistotu.

Na vlnách Hvězdy 3D reklamy

Na vlnách Hvězdy 3D reklamy

01.06.2016

10. května 2016 se na veletrhu ReklamaPolygraf v pražských Letňanech tradičně vyhlašovaly výsledky soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy, v pořadí už 16. ročníku. Proti loňsku naše společnost opravdu jako na vlně zaznamenala nárůst počtu ocenění.

Perla v portfoliu značkové 3DR - Pierre Cardin

Perla v portfoliu značkové 3DR - Pierre Cardin

19.05.2016

Je nám ctí oznámit, že v sortimentu značkových reklamních a dárkových předmětů nově najdete psací a kancelářské potřeby francouzské legendy Pierre Cardin.

Nový iMi katalog jako ze sna

Nový iMi katalog jako ze sna

10.05.2016

Zatímco vloni jsme do hlavního katalogu zapracovali - podle nového loga v isometrické axonometrii - realistická prostředí, v novém iMi katalogu pro léta 2016 a 2017 najdete ve stejném stylu světy surrealistických snů. Ovšem co se reklamních a dárkových předmětů týká, ty plní sny skutečné.

Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti

Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti

26.04.2016

Průzkumy renomované instituce PPAI nabízejí zajímavá data nejen o sortimentu reklamních a dárkových předmětů, ale také o jejich využití pro konkrétní komunikační projekty a cíle. Co tedy vítězí?

Jubilejní komodita? Fenomén Nůž!

Jubilejní komodita? Fenomén Nůž!

13.04.2016

Pro desátý díl našeho komoditního seriálu jsme chtěli vybrat opravdu těžký kalibr světa reklamních a dárkových předmětů. Ani to nedalo moc práce. Tedy nůž, zvláště na léto ideální dárek.

Pro letní 3DR hrátky za každého počasí

Pro letní 3DR hrátky za každého počasí

04.04.2016

Společenské, stolní a sportovní hry co do tržních objemů sice mezi reklamními a dárkovými předměty nepatří k TOP, ale cílovými skupinami jsou přesto velmi vítány. Přinášejí jim radost, tedy pocit, který významně posiluje loajalitu obdarovaných k dárci. A na léto jsou tím pravým dárkem.

Velký malý 3DR předmět

Velký malý 3DR předmět

03.03.2016

V osmém díle komoditního seriálu se zaměříme na po všech stránkách skvělý reklamní předmět – USB flash disk. Účelný, praktický, designový, přenosný, trvanlivý, odolný, spolehlivý, variabilní… Tento hi-tech předmět s komfortní možností potisku má historii sice krátkou, ale už se stačil zařadit mezi stálice trhu 3D reklamy.

Den D reflexních prvků nastal …

Den D reflexních prvků nastal …

22.02.2016

5. února 2016 byla ve Sbírce zákonů vyhlášena novela zákona o silničním provozu s účinností k 20. únoru. Čas reflexních prvků pro chodce, pohybujících se při snížené viditelnosti v lokalitách bez veřejného osvětlení a chodníků, je tu. Tak proč je v podobě 3D reklamy nerozdat svým cílovým skupinám pro jejich bezpečnost?

Je zde rok pracovité Opice

Je zde rok pracovité Opice

05.02.2016

Čínský rok klidné a nevýrazné Kozy, který právě končí, klidný a nevýrazný rozhodně nebyl. Co nás tedy asi čeká v roce temperamentní a nevyzpytatelné Opice, navíc pod vlivem Ohně? Záleží opět hlavně na nás.

Hrnek pro každého!

Hrnek pro každého!

29.01.2016

Reklamním hrnkům jako fenoménu 3DR se věnujeme, jak si zaslouží, tedy často. Uvedli jsme jimi náš komoditní seriál, zveřejňujeme k nim statistická data renomovaných institucí, zvláště v zimních měsících je spojujeme se zážitkovou gastronomií, ale co hlavně, nabízíme jich širokou škálu pro vaše komunikační kampaně.

TOP 5 3DR v USA

TOP 5 3DR v USA

13.01.2016

Jak se vyvíjely prodeje reklamního textilu, psacích potřeb, nápojového nádobí, reklamních tašek a PC doplňků, tedy TOP 5 mezi reklamními a dárkovými předměty na trhu USA? Na tuto otázku nám odpoví výzkumy asociace PPAI.

S novým katalogem Schwarzwolf Outdoor do nového roku!

S novým katalogem Schwarzwolf Outdoor do nového roku!

04.01.2016

Aby byl symbolický trek ze starého roku do nového co nejpříjemnější, nabízíme vám k němu 88 předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity. Tak, jak je nabízí nový katalog značky Schwarzwolf Outdoor.

Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 19 Další

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag