Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

Cesta kolem světa reklamních a dárkových předmětů

Cesta kolem světa reklamních a dárkových předmětů

10.11.2014

Nejčastěji příjemci reklamních a dárkových předmětů dostávají psací potřeby, trička a tašky. Říká to výzkum instituce Advertising Specialty Institute z léta 2014. Jak dopadly další důležité kategorie předmětů od Severní Ameriky až po Austrálii? Co se kde předává nejvíce?

Textilní doplňky nejsou stranou

Textilní doplňky nejsou stranou

03.11.2014

Naopak se často jedná o oděvní produkty, které jsou korunou oblečení podobně jako koření v gastronomii. Kravaty a spony, kapesníčky do sak, manžetové knoflíčky, opasky, šátky, šály, rukavice, ale i reklamně spíše neviditelné ponožky doplníme i reklamním textilem do kuchyně. Koneckonců, ze společnosti či z terénu do pohodlí domova a k dobrému domácímu jídlu, to zkrátka jde dohromady.

Vaše logo ochrání životy

Vaše logo ochrání životy

23.10.2014

Reklamní a dárkové předměty, které chrání životy? V připomínkovém řízení je návrh novely zákona o silničním provozu. Jednou z hlavních změn, která bude určitě přijata a v platnost vstoupí zřejmě od druhé poloviny roku 2015, je povinné nošení reflexních prvků chodci za snížené viditelnosti v lokalitách bez veřejného osvětlení a chodníků. Od reflexních vest přes reflexní pásky a další doplňky až k reflexním logům, to vše podle platných norem je k dispozici.

Čím napíšeš dopis? Reklamou!

Čím napíšeš dopis? Reklamou!

16.10.2014

Od nákupního seznamu chybějících potravin v domácnosti, přes poznámky z jednání až po milostný dopis – to vše se dá napsat reklamou. Přesněji reklamními psacími potřebami. Co k nim říká aktuální výzkum institutu ASI z léta 2014? Že tento sortiment reklamních a dárkových předmětů je nejvyužívanější.

Reklamně efektivní skiareály

Reklamně efektivní skiareály

06.10.2014

V desítkách zimních resortů, na sjezdovkách a běžkařských trasách spatří logo vaší společnosti na oděvech obchodních partnerů, zaměstnanců či koncových zákazníků tisíce lidí. Vnímat reklamu při oblíbených aktivitách o víkendech a dovolených znamená si ji pod vlivem pozitivních emocí i zapamatovat a také snadno vybavit.

Jak roste efektivnost reklamních předmětů

Jak roste efektivnost reklamních předmětů

22.09.2014

V rukou konkrétního člověka se reklamní nebo dárkový předmět může stát nejefektivnějším nástrojem komunikace.

Reklamní kalendáře a diáře po roce opět na scéně

Reklamní kalendáře a diáře po roce opět na scéně

15.09.2014

Začalo jedno z nejdůležitějších období v roce, kdy firmy a instituce zvažují, čím obdarují své cílové skupiny u příležitosti Vánoc a začátku nového roku. Čas jedné z nejvyužívanějších kategorií reklamních a dárkových předmětů je tu!

Styl života ve znamení Vanilla Season

Styl života ve znamení Vanilla Season

02.09.2014

Značka luxusních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci Vanilla Season slaví 3. výročí existence. V této souvislosti vám představujeme nový katalog (i pro výběr vhodných vánočních dárků). Mimo jiné také zmíníme, proč jsme značce dali jméno Vanilla Season.

Vánoce, Vánoce přicházejí

Vánoce, Vánoce přicházejí

22.08.2014

Vybírat dárky B2B a B2C zákazníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům k vánočním svátkům je požitek. Tak tedy – náš nový Vánoční katalog je zde!

Seznamte se – Stedman!

Seznamte se – Stedman!

15.08.2014

Oděvy značky Stedman pro ženy, muže, juniory a děti zákazníci v našem sortimentu jistě znají. Tak proč jsme o značce ještě nepsali? Napravujeme. Tedy se seznamte – Stedman!

PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů

PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů

04.08.2014

Severoamerická asociace Promotional Product Association International sděluje: Za první čtvrtletí roku 2014 zažili dodavatelé reklamních a dárkových předmětů proti stejnému období před rokem nárůst prodejů o 5,3 a distributoři dokonce o 9,1 procent!

Podzim, podzim přichází

Podzim, podzim přichází

24.07.2014

V sezóně reklamních předmětů určitě. Opět jsme si vypůjčili titulek, tentokrát songu Jiřího Grossmanna o tom, že jeho dívce se na podzim „už návrat nehodí“. Je to však čas po návratu z dovolených a to je doba vhodná k obnovení či posílení obchodních vztahů. Reklamní a dárkové předměty se tedy rozhodně „hodí“…

Škola základ 3DR

Škola základ 3DR

18.07.2014

Štěstí nemusí být „muška jenom zlatá“, ale správně zvolené reklamní a dárkové předměty pro žáky a studenty. Vybírané právě teď.

Ve Hvězdě 3D reklamy už jsme stálice

Ve Hvězdě 3D reklamy už jsme stálice

08.07.2014

O našich umístěních ve 14. ročníku soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy jsme už psali. Jak s výsledky pracujeme a jak vnímáme samotnou soutěž, se dozvíte z rozhovoru s obchodním ředitelem Markem Ivicou.

Na léto pořádnou kšiltovku

Na léto pořádnou kšiltovku

03.07.2014

Podobnost s názvem více než dva roky staré statistiky o čepicích není náhodná. Vždyť správně zvolená kšiltovka je v létě korunou mezi reklamními a dárkovými předměty.

Příjemné ceny za designové reklamní předměty a dárky

Příjemné ceny za designové reklamní předměty a dárky

16.06.2014

Správný design předmětů denní potřeby není pouze o kráse, ale jejím spojení s funkčností, účelností a ergonomickým zpracováním. Dokonce jsme si dovolili zavést termín ergonomická 3DR, tedy taková, která nabízí optimální používání reklamních a dárkových předmětů.

Co ve 3DR statisticky vyhrává?

Co ve 3DR statisticky vyhrává?

03.06.2014

Nápad, vkus, kvalita, účelnost … V našich statistikách už roky zveřejňujeme data z výzkumů renomovaných institucí prokazující, že uvedené a další vlastnosti z reklamních a dárkových předmětů dělají vynikající komunikační nástroj. Z tohoto hlediska se podíváme i na konkrétní předměty.

Opět na prvních místech a šťastná sedma k tomu

Opět na prvních místech a šťastná sedma k tomu

19.05.2014

Vrátit se z hvězdné pozice absolutního vítěze soutěže Hvězda 3D reklamy zpátky „na zem“ prvního místa v kategorii se samozřejmě nechce. Ovšem když jde hned o dvě kategorie a ještě k nim jsou nadělena dvě druhá a tři třetí místa, pak z nedávno zakončeného 14. ročníku soutěže iMi Partner vyšel skvěle. A jak je to s tou šťastnou sedmou? To zmíníme v závěru.

Igelitkám zvoní hrana No. 2

Igelitkám zvoní hrana No. 2

15.05.2014

Před třemi roky jsme prognózovali, že „v EU zřejmě klasickým plastovým taškám brzy odzvoní hrana“ a nabídli k nim alternativy z netkaného textilu a papíru. Aktuální vývoj nám dává za pravdu, a tak se na téma podívejme znovu ve stejnojmenném článku, ovšem s pořadovým číslem 2.

Je máj, nového iMi katalogu čas

Je máj, nového iMi katalogu čas

06.05.2014

Karel Hynek Mácha by nám jistě odpustil, že jsme si dovolili upravit a použít úvod jeho slavné básně Máj. Narozdíl od vrcholného díla českého literárního romantismu je nový iMi katalog reklamních předmětů a dárků dílem realistickým, ovšem podobně velmi obsažným a plným překvapení… a také stvořeným s láskou ke čtenářům.

Předchozí 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 19 Další

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag