Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

Velký malý 3DR předmět

Velký malý 3DR předmět

03.03.2016

V osmém díle komoditního seriálu se zaměříme na po všech stránkách skvělý reklamní předmět – USB flash disk. Účelný, praktický, designový, přenosný, trvanlivý, odolný, spolehlivý, variabilní… Tento hi-tech předmět s komfortní možností potisku má historii sice krátkou, ale už se stačil zařadit mezi stálice trhu 3D reklamy.

Den D reflexních prvků nastal …

Den D reflexních prvků nastal …

22.02.2016

5. února 2016 byla ve Sbírce zákonů vyhlášena novela zákona o silničním provozu s účinností k 20. únoru. Čas reflexních prvků pro chodce, pohybujících se při snížené viditelnosti v lokalitách bez veřejného osvětlení a chodníků, je tu. Tak proč je v podobě 3D reklamy nerozdat svým cílovým skupinám pro jejich bezpečnost?

Je zde rok pracovité Opice

Je zde rok pracovité Opice

05.02.2016

Čínský rok klidné a nevýrazné Kozy, který právě končí, klidný a nevýrazný rozhodně nebyl. Co nás tedy asi čeká v roce temperamentní a nevyzpytatelné Opice, navíc pod vlivem Ohně? Záleží opět hlavně na nás.

Hrnek pro každého!

Hrnek pro každého!

29.01.2016

Reklamním hrnkům jako fenoménu 3DR se věnujeme, jak si zaslouží, tedy často. Uvedli jsme jimi náš komoditní seriál, zveřejňujeme k nim statistická data renomovaných institucí, zvláště v zimních měsících je spojujeme se zážitkovou gastronomií, ale co hlavně, nabízíme jich širokou škálu pro vaše komunikační kampaně.

TOP 5 3DR v USA

TOP 5 3DR v USA

13.01.2016

Jak se vyvíjely prodeje reklamního textilu, psacích potřeb, nápojového nádobí, reklamních tašek a PC doplňků, tedy TOP 5 mezi reklamními a dárkovými předměty na trhu USA? Na tuto otázku nám odpoví výzkumy asociace PPAI.

S novým katalogem Schwarzwolf Outdoor do nového roku!

S novým katalogem Schwarzwolf Outdoor do nového roku!

04.01.2016

Aby byl symbolický trek ze starého roku do nového co nejpříjemnější, nabízíme vám k němu 88 předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity. Tak, jak je nabízí nový katalog značky Schwarzwolf Outdoor.

TOP 100 3DR

TOP 100 3DR

14.12.2015

Představujeme vám TOP 100 reklamních a dárkových předmětů z naší nabídky, jak je vidí account manažeři.

Trh 3DR v USA sílí

Trh 3DR v USA sílí

08.12.2015

Jedna z nejvýznamnějších asociací sdružující hráče na trhu reklamních a dárkových předmětů PPAI uvádí, že prodeje v USA rostou vytrvale od roku 2009. Podívejme se i na pohyby mezi jednotlivými kategoriemi sortimentu.

Vesta aneb „ďábelsky“ krásná 3DR

Vesta aneb „ďábelsky“ krásná 3DR

30.11.2015

Vesta má historicky pověst noblesního oděvu. Ani dnes, kdy i na trhu reklamních a dárkových předmětů převažují vesty sportovní, jim nechybí styl a patří k módnímu textilu. A proč jsou krásné „ďábelsky“? Čtěte v dalším díle našeho komoditního seriálu.

Pravý čas na vánoční „last minute“ dárky

Pravý čas na vánoční „last minute“ dárky

09.11.2015

Pracovní kvas před závěrem roku mnohým z vás neumožnil včas řešit vánoční dárky pro cílové skupiny vašich firem či institucí. Pořídit je výběrem ze širokého sortimentu v řádu dnů a ještě s výraznou slevou? Zde je náš výprodej!

Bezpečnost ve znamení 3DR

Bezpečnost ve znamení 3DR

30.10.2015

Do roka a do dne… pravil kdysi Jiráskův psohlavec Kozina. My jsme právě před rokem psali o blížící se povinnosti chodců nosit reflexní prvky. Jaká je tedy situace nyní? 3DR reflexní prvky pro vaše cílové skupiny jsou skutečně na pořadu nikoliv roků, ale dnů…

Kšiltovka aneb do třetice pořádná 3DR

Kšiltovka aneb do třetice pořádná 3DR

05.08.2015

Do třetice pořádná proto, že o kšiltovkách jako fenoménu mezi reklamními a dárkovými předměty jsme psali už dvakrát a k pokrývce hlavy jsme správně přiřadili přídavné jméno pořádná. V rámci dalšího dílu komoditního seriálu máme kolem kšiltovek další zajímavosti

Polokošile – první dáma 3DR módy

Polokošile – první dáma 3DR módy

24.06.2015

Název módní veličiny neznamená nic polovičního. První část slova označuje královskou hru na koních - pólo. Po ní polokošile (nebo vlastně pólotrička?) zasáhly tenis, kriket či golf, stejně jako módu pro běžnější nošení, ovšem vždy ve znamení elegance. Proto jsou ve 3DR vždy nejen předmětem, ale noblesním reklamním dárkem.

Batoh - čím plnější, tím víc 3DR

Batoh - čím plnější, tím víc 3DR

09.06.2015

Tašky, kufry, batohy, obecně zavazadla jsou jedním z hlavních sortimentních druhů reklamních a dárkových předmětů. Odběratelům nabízejí vynikající vlastnosti 3D reklamního nástroje – jsou účelné, často jde o atraktivní produkty a hlavně jsou vidět. Zaměřme se podrobněji na fenomén mezi zavazadly – batohy.

Tří 3. míst v H3DR si ceníme

Tří 3. míst v H3DR si ceníme

02.06.2015

Předloni Absolutním vítězem, vloni sedmkrát „na bedně“ včetně dvou prvních míst… Z tohoto úhlu pohledu se letošní tři bronzy v 15. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy mohou zdát jako neúspěch. Proč to tak rozhodně nevnímáme?

Z hokejových dresů do letní módy

Z hokejových dresů do letní módy

26.05.2015

Mistrovství světa v hokeji je za námi a zima tak skončila i symbolicky. Fanoušci svlékli a uložili hokejové dresy, uschovali fandiče všeho druhu a dívají se k létu. Je čas vybírat vhodnou módu ze široké nabídky reklamního textilu.

Logo k nepřehlédnutí

Logo k nepřehlédnutí

18.05.2015

Vloni akciová společnost iMi Partner dosáhla 21 let existence. V listopadu téhož roku se ze strategických důvodů rozhodla upravit korporátní identitu. Základem je nové logo.

iMi Katalog reklamních předmětů 2015/16

iMi Katalog reklamních předmětů 2015/16

14.05.2015

Zdánlivě strohý titulek má dva důvody: sděluje podstatnou informaci a naznačuje směr, kterým se ubírá společnost iMi Partner – věcnost, přehlednost, účelnost. Tomu odpovídá i nová grafika aktuálního katalogu, ovšem strohost se samozřejmě ani zdánlivě netýká přístupu k zákazníkům.

PAYPER - být chic celý den

PAYPER - být chic celý den

29.04.2015

Na trhu 3D reklamy v České republice představujeme sortiment italské renomované oděvní značky Payper. Exkluzivní a přitom cenově příznivé oblečení pro plnohodnotný a spokojený život, pro práci, volný čas, sport a cestování – právě to nabízí Payper.

Sluneční brýle – módní, účelná a zdravá 3DR

Sluneční brýle – módní, účelná a zdravá 3DR

20.04.2015

Od brýlí za několik desítek korun ke značkovým variantám, od retro i hipster stylů po cool, od obyčejných plastových čoček k polarizačním i vyměnitelným sklům, zkrátka sluneční brýle! Ideální dárek pro všechny cílové skupiny, a právě teď.

Předchozí 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 21 Další

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag