Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
Škola volá: Propiska, roller či pero?
10.08.2016
Žáčci, žáci, studenti… i přes všechny moderní přístroje ICT je nejen ve školství, ale v životě samém nepostradatelným vhodný psací nástroj a jeho správné používání. S nástupem dětí, teenagerů a mladých dospělých do škol všeho druhu věnujeme jeho výběru potřebnou pozornost.
02.08.2016
Hlavním ukazatelem vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů v USA je, že prodeje opět vzrostly. Sdělují to data asociace PPAI, která je zveřejnila ve své studii Industry Sales Summary pro rok 2015. Co dalšího zajímavého přinášejí?
11.07.2016
V rubrice Aktuality se v souvislosti s reklamními a dárkovými předměty často dotýkáme i ekonomicko-politických témat. Už před pěti roky jsme například prognózovali právní omezení plastových tašek a sáčků. Zákonodárný proces je ve vývoji, podívejme se proto na aktuální stav a na to, jak tedy řešit reklamní tašky.
22.06.2016
Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.
Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!
14.06.2016
Společně sdílenou radost z nasycení dobře tepelně upraveným pokrmem máme hluboko v genech. Sázka na reklamní účinek obdarováním cílových skupin grily a grilovacím příslušenstvím se tak mění v jistotu.
01.06.2016
10. května 2016 se na veletrhu ReklamaPolygraf v pražských Letňanech tradičně vyhlašovaly výsledky soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy, v pořadí už 16. ročníku. Proti loňsku naše společnost opravdu jako na vlně zaznamenala nárůst počtu ocenění.
Perla v portfoliu značkové 3DR - Pierre Cardin
19.05.2016
Je nám ctí oznámit, že v sortimentu značkových reklamních a dárkových předmětů nově najdete psací a kancelářské potřeby francouzské legendy Pierre Cardin.
10.05.2016
Zatímco vloni jsme do hlavního katalogu zapracovali - podle nového loga v isometrické axonometrii - realistická prostředí, v novém iMi katalogu pro léta 2016 a 2017 najdete ve stejném stylu světy surrealistických snů. Ovšem co se reklamních a dárkových předmětů týká, ty plní sny skutečné.
Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti
26.04.2016
Průzkumy renomované instituce PPAI nabízejí zajímavá data nejen o sortimentu reklamních a dárkových předmětů, ale také o jejich využití pro konkrétní komunikační projekty a cíle. Co tedy vítězí?
Jubilejní komodita? Fenomén Nůž!
13.04.2016
Pro desátý díl našeho komoditního seriálu jsme chtěli vybrat opravdu těžký kalibr světa reklamních a dárkových předmětů. Ani to nedalo moc práce. Tedy nůž, zvláště na léto ideální dárek.
Pro letní 3DR hrátky za každého počasí
04.04.2016
Společenské, stolní a sportovní hry co do tržních objemů sice mezi reklamními a dárkovými předměty nepatří k TOP, ale cílovými skupinami jsou přesto velmi vítány. Přinášejí jim radost, tedy pocit, který významně posiluje loajalitu obdarovaných k dárci. A na léto jsou tím pravým dárkem.
03.03.2016
V osmém díle komoditního seriálu se zaměříme na po všech stránkách skvělý reklamní předmět – USB flash disk. Účelný, praktický, designový, přenosný, trvanlivý, odolný, spolehlivý, variabilní… Tento hi-tech předmět s komfortní možností potisku má historii sice krátkou, ale už se stačil zařadit mezi stálice trhu 3D reklamy.
Den D reflexních prvků nastal …
22.02.2016
5. února 2016 byla ve Sbírce zákonů vyhlášena novela zákona o silničním provozu s účinností k 20. únoru. Čas reflexních prvků pro chodce, pohybujících se při snížené viditelnosti v lokalitách bez veřejného osvětlení a chodníků, je tu. Tak proč je v podobě 3D reklamy nerozdat svým cílovým skupinám pro jejich bezpečnost?
05.02.2016
Čínský rok klidné a nevýrazné Kozy, který právě končí, klidný a nevýrazný rozhodně nebyl. Co nás tedy asi čeká v roce temperamentní a nevyzpytatelné Opice, navíc pod vlivem Ohně? Záleží opět hlavně na nás.
29.01.2016
Reklamním hrnkům jako fenoménu 3DR se věnujeme, jak si zaslouží, tedy často. Uvedli jsme jimi náš komoditní seriál, zveřejňujeme k nim statistická data renomovaných institucí, zvláště v zimních měsících je spojujeme se zážitkovou gastronomií, ale co hlavně, nabízíme jich širokou škálu pro vaše komunikační kampaně.
13.01.2016
Jak se vyvíjely prodeje reklamního textilu, psacích potřeb, nápojového nádobí, reklamních tašek a PC doplňků, tedy TOP 5 mezi reklamními a dárkovými předměty na trhu USA? Na tuto otázku nám odpoví výzkumy asociace PPAI.
S novým katalogem Schwarzwolf Outdoor do nového roku!
04.01.2016
Aby byl symbolický trek ze starého roku do nového co nejpříjemnější, nabízíme vám k němu 88 předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity. Tak, jak je nabízí nový katalog značky Schwarzwolf Outdoor.
14.12.2015
Představujeme vám TOP 100 reklamních a dárkových předmětů z naší nabídky, jak je vidí account manažeři.
08.12.2015
Jedna z nejvýznamnějších asociací sdružující hráče na trhu reklamních a dárkových předmětů PPAI uvádí, že prodeje v USA rostou vytrvale od roku 2009. Podívejme se i na pohyby mezi jednotlivými kategoriemi sortimentu.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.