Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů

PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů

04.08.2014

Severoamerická asociace Promotional Product Association International sděluje: Za první čtvrtletí roku 2014 zažili dodavatelé reklamních a dárkových předmětů proti stejnému období před rokem nárůst prodejů o 5,3 a distributoři dokonce o 9,1 procent!

Podzim, podzim přichází

Podzim, podzim přichází

24.07.2014

V sezóně reklamních předmětů určitě. Opět jsme si vypůjčili titulek, tentokrát songu Jiřího Grossmanna o tom, že jeho dívce se na podzim „už návrat nehodí“. Je to však čas po návratu z dovolených a to je doba vhodná k obnovení či posílení obchodních vztahů. Reklamní a dárkové předměty se tedy rozhodně „hodí“…

Škola základ 3DR

Škola základ 3DR

18.07.2014

Štěstí nemusí být „muška jenom zlatá“, ale správně zvolené reklamní a dárkové předměty pro žáky a studenty. Vybírané právě teď.

Ve Hvězdě 3D reklamy už jsme stálice

Ve Hvězdě 3D reklamy už jsme stálice

08.07.2014

O našich umístěních ve 14. ročníku soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy jsme už psali. Jak s výsledky pracujeme a jak vnímáme samotnou soutěž, se dozvíte z rozhovoru s obchodním ředitelem Markem Ivicou.

Na léto pořádnou kšiltovku

Na léto pořádnou kšiltovku

03.07.2014

Podobnost s názvem více než dva roky staré statistiky o čepicích není náhodná. Vždyť správně zvolená kšiltovka je v létě korunou mezi reklamními a dárkovými předměty.

Příjemné ceny za designové reklamní předměty a dárky

Příjemné ceny za designové reklamní předměty a dárky

16.06.2014

Správný design předmětů denní potřeby není pouze o kráse, ale jejím spojení s funkčností, účelností a ergonomickým zpracováním. Dokonce jsme si dovolili zavést termín ergonomická 3DR, tedy taková, která nabízí optimální používání reklamních a dárkových předmětů.

Co ve 3DR statisticky vyhrává?

Co ve 3DR statisticky vyhrává?

03.06.2014

Nápad, vkus, kvalita, účelnost … V našich statistikách už roky zveřejňujeme data z výzkumů renomovaných institucí prokazující, že uvedené a další vlastnosti z reklamních a dárkových předmětů dělají vynikající komunikační nástroj. Z tohoto hlediska se podíváme i na konkrétní předměty.

Opět na prvních místech a šťastná sedma k tomu

Opět na prvních místech a šťastná sedma k tomu

19.05.2014

Vrátit se z hvězdné pozice absolutního vítěze soutěže Hvězda 3D reklamy zpátky „na zem“ prvního místa v kategorii se samozřejmě nechce. Ovšem když jde hned o dvě kategorie a ještě k nim jsou nadělena dvě druhá a tři třetí místa, pak z nedávno zakončeného 14. ročníku soutěže iMi Partner vyšel skvěle. A jak je to s tou šťastnou sedmou? To zmíníme v závěru.

Igelitkám zvoní hrana No. 2

Igelitkám zvoní hrana No. 2

15.05.2014

Před třemi roky jsme prognózovali, že „v EU zřejmě klasickým plastovým taškám brzy odzvoní hrana“ a nabídli k nim alternativy z netkaného textilu a papíru. Aktuální vývoj nám dává za pravdu, a tak se na téma podívejme znovu ve stejnojmenném článku, ovšem s pořadovým číslem 2.

Je máj, nového iMi katalogu čas

Je máj, nového iMi katalogu čas

06.05.2014

Karel Hynek Mácha by nám jistě odpustil, že jsme si dovolili upravit a použít úvod jeho slavné básně Máj. Narozdíl od vrcholného díla českého literárního romantismu je nový iMi katalog reklamních předmětů a dárků dílem realistickým, ovšem podobně velmi obsažným a plným překvapení… a také stvořeným s láskou ke čtenářům.

Co si dnes vezmeš na sebe? Reklamu!

Co si dnes vezmeš na sebe? Reklamu!

17.04.2014

Reklamní textil je zřejmě nejlidštější mediální nástroj. Něco na sobě zkrátka na veřejnosti musí mít každý.

3DR v létě chutná

3DR v létě chutná

14.04.2014

Sortimentu reklamní gastronomie se věnujeme méně než například reklamnímu textilu. Jarní a zvolna se blížící letní sezóna jsou jako stvořené k tomu, abychom to napravili. Tím spíš, že v přírodě chutná dvojnásob.

Nejen pro značkové léto

Nejen pro značkové léto

31.03.2014

Jako národ milovníků zimních sportů a radovánek se vyrovnáváme s jednou z nejteplejších a nejsušších zim v historii meteorologických měření. Je lepší obrátit pozornost k jaru a zvolna se blížícímu létu, které narozdíl od zimy může být značkové. A když ne počasím, tak výběrem reklamních a dárkových předmětů určitě.

Zahrady a dílny reklamní a dárkové předměty milují

Zahrady a dílny reklamní a dárkové předměty milují

17.03.2014

Kouzlo češtiny umožnilo v titulku naznačit vzájemný vztah záměnou 1. a 4. pádu. Ano, trh reklamních a dárkových předmětů se má u nás s aktivitami na zahradách a v dílnách velice rád. Tolik nadsázka, protože těmi hlavními aktéry vztahů jsou v této záležitosti opět dárci a jejich cílové skupiny.

UFO? Ne, frisbee!

UFO? Ne, frisbee!

05.03.2014

Jaro je tu, a když zasvítí slunce, je všude dobře, tak co doma (jak se zpívá v jedné písni). Trh reklamních a dárkových předmětů je v oboru sortimentu pro volný čas a všemožné venkovní aktivity připraven ve stovkách a možná tisících položek. Čím tedy cílové skupiny oslovit? Co třeba geniálně jednoduchá a levná hračka, která rozhýbe a pobaví? Tak tedy létající disk frisbee.

Účinnost reklamních předmětů stále vynikající

Účinnost reklamních předmětů stále vynikající

13.02.2014

Ve statistikách se věnujeme výhodnosti reklamních a dárkových předmětů ze všech možných hledisek. Po čase opět přišla chvíle se podívat na finance, nejlépe prostřednictvím nákladů na jeden reklamní účinek.

Ukaž mi své tričko, já ti řeknu, kdo jsi (No. 2)

Ukaž mi své tričko, já ti řeknu, kdo jsi (No. 2)

06.02.2014

Druhý článek se zajímavostmi ze světa triček jsme pojednali jako statistiku, protože ASI k tomu účelu ve své studii z léta 2013 nabízí dost informací. Údaje dělají z trička mezi reklamními a dárkovými předměty opravdovou superstar.

Pojedeme rychle, je tu rok Koně!

Pojedeme rychle, je tu rok Koně!

03.02.2014

Právě 31. ledna podle čínského kalendáře začal novoluním nový rok, tentokráte ve znamení dřevěného Koně. Dřevěného? I tak je potřeba se připravit na pořádnou jízdu.

Ukaž své tričko, já ti řeknu, kdo jsi

Ukaž své tričko, já ti řeknu, kdo jsi

22.01.2014

Tričko je jednoznačně nejoblíbenější součást oblečení. Navíc je nejlepším nosičem informací v sortimentu reklamního textilu. To už máme dvě nej, kvůli kterým stojí za to se na tento fenomén mezi reklamními a dárkovými předměty podívat blíže.

Láska nejen na Valentýna

Láska nejen na Valentýna

14.01.2014

Ve slavném filmu Láska nebeská je o ní řečeno, že je všude kolem nás. Ne vždy si to v mediální záplavě událostí s opačným znaménkem uvědomujeme, ale je to tak. Ta pravá totiž není okázalá, nicméně na Sv. Valentýna je na místě ji ukázat. I vhodnými dárky.

Předchozí 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 19 Další

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag